מי שמביט בה מאחור: הדוגמנית של אסוס הטריפה את הרשת

כמעט מדי חודש אנחנו מספרות לכם כאן על עוד רגע חלוצי ומשמעותי של אסוס בכל הנוגע לקידום דימוי גוף בריא, ולשמחתנו לא נראה שזה עומד להיפסק בקרוב - אחרי שטוויטר עף על דוגמנית בביקיני צהוב, כעת מגיעה אחת בשמלה אדומה ופיצ'ר לא נפוץ ומאד נפוץ בו זמנית

מאת  | ‏ 6 יוני 2018

התמונה שגרמה לרשת להרעיף שבחים על אסוס (צילום: asos.com)

התמונה שגרמה לרשת להרעיף שבחים על אסוס (צילום: asos.com)

אולי אלה רק אנחנו, אבל נדמה שלאחרונה, יותר מאי פעם, תמונות דוגמנות של נשים "אמיתיות", לא מרוטשות ובמידות ממוצעות, הפכו לחלק אינטגרלי מהנוף הטבעי והסטנדרטי של הפיד – כזה שאנחנו לרגע לא מתעכבות אפילו להריע לו ולהעריך את משמעותו החלוצית. ככה בדיוק זה צריך להיות, כך עובד שינוי מודל היופי, ובהחלט ניתן לייחס אחוזים נכבדים מההישג הזה לחנות המקוונת שרבות מאיתנו מכלות בה את ימינו ולילותינו – אסוס.

כבר תקופה ארוכה שאימפריית האונליין הבריטית ניצבת בחזית תנועת הבודי-פוזיטיב, ומובילה בעקביות מהלכים משמעותיים כמו ההחלטה שלא להעביר את הדוגמניות ריטוש בפוטשופ, הדרישה ש"יאכלו משהו", הקמפיינים המגוונים והפיצ'ר שמאפשר לראות את הבגד על מידות שונות, כאשר לצד אלה, כל כמה זמן מוצאים הגולשים סיבות נוספות להרעיף עליה שבחים נלהבים. לפני חודשיים הייתה זו הדוגמנית עתירת הקימורים שתמונתה, זורחת בביקיני צהוב וחיוך רחב, כבשה את טוויטר ואינסטגרם, וכעת מגיעה אחת נוספת, שמביאה איתה מחזה משמח ולא אופייני, ואת ההאשטג ההיסטרי #גלגלי_גב.

 

A post shared by Vivian Eyo-Ephraim (@vivss_x) on

טוויטר יוצא מגדרו בשבוע האחרון סביב תמונתה של דוגמנית המצולמת מהגב, לובשת שמלה אדומה של המותג Misguided – שנודע גם הוא באג'נדת הבודי-פוזיטיב הברורה שלו – ומציגה לראווה קפלי שומן סטנדרטיים למדי. "תראו את הדוגמנית המהממת הזאת ואת גלגלי הגב המתוקים שלה, כאן כדי להראות לנשים שהגוף שלהן נורמלי ושהחיים לא מגיעים עם פוטושופ ופילטרים", כתבה המשתמשת Callie בציוץ נרגש שזכה למאות שיתופים, אלפי לייקים ותגובות בנוסח "בגלל זה אני אוהבת את אסוס". גם אנחנו.

השאירו תגובה