מישהו להזדהות איתו: הקמפיין של אסוס שובר את הכללים

לכבוד קולקציית סתיו/חורף החדשה שעולה בימים אלו לאסוס, ענקית השופינג הבריטית החליטה לצאת בקמפיין חדש ומסעיר שחוגג את קהל הלקוחות הנאמן שלה. יש שם גבוהים, נמוכות, פלאס סייז ורזות – כולם מגניבים, מלאי סטייל ובעיקר, שווים בין שווים

מאת  | ‏ 31 אוגוסט 2017

זו העונה שלכם. אסוס חוגגים את האינדיבידואל בקמפיין חדש ומעצים (צילום: ASOS)

זו העונה שלכם. אסוס חוגגים את האינדיבידואל בקמפיין חדש ומעצים (צילום: ASOS)

מי שעוקב אחר ה"סטוריז" בחשבון האינסטגרם של אסוס לא יכול היה שלא לחוש התרגשות קלה ביום חמישי האחרון, כשענקית השופינג הבריטית העלתה טיזר לקולקציית הסתיו החדשה באתר. "זו העונה שלכם" נכתב באותיות בולטות בלי שום רעשי רקע. "לחצו כדי לקבל שיעור".

את הכיתוב האניגמטי שנמחק כעבור 24 שעות, השלימו שלוש תמונות שהועלו בזו אחר זו לאינסטגרם עצמו ובישרו עידן חדש בוויזואליה האסוסית – לא רק דוגמניות ודוגמנים רזים, גבוהים ומנוסים, אלא אנשים מן הרחוב שגולשי האתר יכולים להזדהות איתם ממבט ראשון.

 

A post shared by ASOS (@asos) on

במה שנראה כמו מחווה מכוונת לקמפיינים האיקוניים של "בנטון", בשלוש התמונות שמשלימות זו את זו מוצגת חבורה המורכבת מ-18 נשים וגברים לבושים בבגדי סתיו/חורף החדשים של אסוס, כולם מיישרם מבטם למצלמה במנעד רגשות העובר מגאווה, לביישנות ועד אדישות מוחלטת.

"העונה החדשה של אסוס זורקת את ספר החוקים והולכת חזק על אינדיבידואליות" נכתב בכיתובי התמונות. "זה אומר פריטי עונה חדשים ומגניבים, לא משנה מה הסטייל שלכם. להתלבש זו הבעה עצמית, אז לכבוד סתיו/חורף17, זה הזמן לטאטא את הקונבנציונלי וללכת הכי רחוק. העונה, אנחנו חוגגים אתכם – מהאקסצנטריים, לאמיצים ועד הביישנים".

 

A post shared by ASOS (@asos) on

אף על פי כי הפנייה לקהל רחב יותר דרך מושאים שאפשר להזדהות איתם הפכה לטרנד כמעט ציני בתעשיית האופנה, נדמה כי אצל אסוס מדובר במסע צלב חדש.

האתר, שעל פי דיווחי העיתונות הכלכלית בבריטניה, עומד לעקוף בשנה הבאה את "מארקס אנד ספנסר" ולהפוך לחברת האופנה הגדולה במדינה, שם לו למטרה להתייחס באופן מודע ובלתי פוסק לקהל הלקוחות המגוון שלו.

 

A post shared by ASOS (@asos) on

אם זה מחלקות שלמות לפטיט, גבוהים וגבוהות ופלאס סייז, או ההצהרה כי יפסיקו לרטש את תמונות הדוגמנים – העניין הגובר בכל מי שלא נכנס לקטגוריית ה"נורמה" האופנתית הפך לקלף המנצח של אסוס, לא פחות מהמחירים הנגישים והמשלוח החינמי.

כעת, עם הקמפיין החדש, נראה כי אסוס יוצאים בהצהרה הכי חזקה, כנה וכנראה גם הכי כלכלית שלהם – אנחנו חייבים הכל לגולשים שלנו, והם מגיעים בכל הצבעים, המגדרים, המשקלים והאטיטיודים.

בנטון, גרסת 2017 (צילום: ASOS)

בנטון, גרסת 2017 (צילום: ASOS)

השאירו תגובה