כמה אפשר לאהוב? חוויית הקניות באסוס עומדת להשתפר פלאים

האימפריה הבריטית המקוונת ממשיכה להיות חלוצה מרגשת של מהפכת הבאדי-פוזיטיב האופנתית, ומשיקה פיצ'ר חדש שיגרום לכולנו לקנות הרבה יותר בנוח ובכיף, וגורר הצהרות אהבה נרגשות כלפיהם בכל רחבי האינטרנט

מאת  | ‏ 25 מרץ 2018
 

A post shared by ASOS (@asos) on

אם תהיתם מה הסיבה שאסוס ממשיכה להיות אחת מקמעונאיות האופנה המצליחות בעולם, לא משנה כמה מתחרות קמות לה בדרך – מדובר בתשומת לב חסרת תקדים לצרכי הלקוחות שלה. עכשיו משיקים שפם פיצ׳ר חדש והאהבה שלנו ושל הרשת כולה כלפיהם לא יודעת גבולות.

אסוס כבר מזמן מפנקים עם טווח מידות רחב. הליין הרגיל שלהם לנשים מגיע עד מידה 46, כך שהוא מכסה יופי גם את מידות הביניים שברשתות הרגילות לא מוצאות זכר לבגדים שעולים עליהן, ויש כמובן גם קו של מידות גדולות, שמצולם על דוגמניות פלאס מהממות.

השלב הבא הוא לתת מענה לבעיה נפוצה – אסוס משיקים כלי חדש שיאפשר לנו לראות דגמים על דוגמניות במידות שונות ומבני גוף שונים, במקום ה-36 הסטנדרטי שנתקלנו בו עד כה באתר. כרגע מדובר בפריטים אחדים, אבל המטרה היא להרחיב את ההיצע.

המשמעות היא אדירה, בעיקר עבור מידות הביניים של 40-44 שהגוף שלהן לא מיוצג באתר וצריכות לנחש איך הבגדים ישבו עליהן, בהיעדר אופציה למדוד אותם. לא רק שההחלטה הזאת היא ברוח התקופה, בה מודל היופי הופך אינקלוסיבי יותר, זה פשוט הגיוני כלכלית – כל מותג שמוכר אונליין צריך לקחת על עצמו לספק ללקוחות כמה שיותר פרטים שיקלו על תהליך הקנייה ויגרמו לנו לעשות בחירות טובות יותר.

 

A post shared by ASOS (@asos) on

דוגמניות רזות, גבוהות ועל אנושיות בתצוגות אופנה זה דבר אחד – הן שם בין השאר לשם הדרמה והנראות הגדולה מהחיים. אבל בתמונות רגילות באתרי אופנה שאמורות לעודד אותנו לרכוש – אין בכך שום צורך ממשי, ואין דבר הגיוני יותר מלהראות את הבגדים על מגוון המידות שהם מגיעים בהן. אז כל הכבוד, אסוס, ומקוות שעוד רבים ירימו את הכפפה ויבצעו את המהלך הכל כך שפוי ונחוץ הזה.

 

A post shared by ASOS (@asos) on

 

A post shared by ASOS (@asos) on

 

A post shared by ASOS (@asos) on

 

A post shared by ASOS (@asos) on

 

A post shared by ASOS (@asos) on

השאירו תגובה

 

  • אתה מדהים, המשלוח מהיר, המוצרים באיכות גבוה (גם של מותג הבית) מומלץ מאוד…

    מאת: אופירה |‏ 26 במרץ 2018 | 11:42