אסוס בדרישה מאד מפתיעה לדוגמניות

"רוצה לעבוד אצלנו? תאכלי משהו", אומרים היום בענקית האונליין החביבה עלינו, ורק גורמים לנו לחבב אותה יותר. דוגמניות שונות מדווחות בימים האחרונים כי אימפריית השופינג הבריטית הודיעה להן חגיגית שעליהן לעלות במשקל אם הן מעוניינות להמשיך להצטלם לקמפיינים שלה. מה בדיוק קרה שם ואיך ויקטוריה בקהאם קשורה לזה?

מאת  | ‏ 25 ינואר 2018

"אנו בוחנים מקרוב את מצבן של כל הדוגמניות" (צילום: asos)

"אנו בוחנים מקרוב את מצבן של כל הדוגמניות" (צילום: asos)

אין ספק שאסוס דואגים לבנות העולם האופנתיות. הם עוזרים להן למצוא מה לעשות עם הכסף שלהן, למלא את הארון ואפילו מייצרים פעילות גופנית בריאה, בהליכה והחזרה למקום איסוף החבילות. עכשיו אנחנו מגלים שענקית הביגוד הבריטית דואגת גם לשלומן של הדוגמניות המציגות את הפריטים הנחשקים שבאתר, ובניגוד לדרישות תעשיית האופנה הרווחות, עם אובססיית הרזון, מבקשות מהצעירות דווקא להשמין.

על פי מספר דיווחים של דוגמניות בריטיות, שהגיעו לעיתונות הבריטית, החברה יוצרת קשר עם מי מהן שנתפסת מבחינתה כרזה מדי, ואומרת חד משמעית: אם את מעוניינת להמשיך לעבוד איתנו, תאכלי משהו בבקשה. "ביקשו ממני להעלות במשקל, במיוחד בזרועות ובעצם הבריח", סיפרה דוגמנית אחת, במידה 36, ל"סאן". "אם אני רוצה לשוב ולעבוד איתם. הם אמרו לי שאני מצטלמת רזה מדי".

באתר עצמו מצהירה החברה כי היא עובדת אך ורק עם דוגמניות בעלות משקל בריא ומראה בריא (צילום: Asos)

באתר עצמו מצהירה החברה כי היא עובדת אך ורק עם דוגמניות בעלות משקל בריא ומראה בריא (צילום: Asos)

אסוס עובדת עם כ-150 דוגמניות בכל זמן נתון, מסוכנויות מסביב לעולם, ולאחרונה החמירה את החוקים שלה מבחינת משקל ומראה, על מנת "לשמור על רווחתן". באתר עצמו מצהירה החברה כי היא עובדת אך ורק עם דוגמניות בעלות משקל בריא ומראה בריא, ומציעה לדוגמניות ארוחות וחטיפים בחינם בשעת הצילומים. "אנו בוחנים מקרוב את מצבן של כל הדוגמניות ומעלים מול הסוכנויות את החששות הבריאותיים שעשויים לעלות", מודיעים שם.

יש האומרים שהנטייה הזו של אסוס להחמיר עם הדוגמניות, ולהימנע מהצגת תמונות של נשים רזות באופן קיצוני, מגיעה בעקבות עוד שערוריית רזון חולני בחסות בריטית של ויקטוריה בקהאם, שמואשמת כבר שנים בקידום הלוק השדוף, וקמפיין משקפי השמש האחרון שלה עורר סערה צפויה למדי. הציבור לא נרגע מהרזון של הדוגמנית הליטאית גיידרה דוקאוסקט, בעיקר הורים מודאגים לנערות, והסקנדל שנוצר העלה שוב את הנושא החם לדיון, בעולם כולו ובממלכה המאוחדת בפרט.

 

A post shared by Adorniste (@theadorniste) on

"אילו היו יותר ייצוגים בתקשורת, העולם היה מלא ביותר אהבה עצמית", אומרת הדוגמנית פליסיטי הייוורד, העומדת בראש קמפיין דיגיטלי לאהבה עצמית בשם ׳אהבה מביאה יופי׳ ומיוצגת בסוכנות ׳מילק׳ המגוונת והאדג׳ית. "לכל עין צעירה מגיע למצוא דוגמנית שהיא יכולה להזדהות איתה", אומרת הייוורד, המברכת על המדיניות של אסוס ומאמינה שזו רק תחילת השינוי. "בין אם מדובר בצבע העור, או אפיונים אחרים כמו קימורים ואפילו כתמי לידה". כן ירבו.

 

A post shared by ASOS (@asos) on

 

A post shared by ASOS (@asos) on

 

A post shared by ASOS (@asos) on

 

A post shared by ASOS (@asos) on

 

A post shared by ASOS (@asos) on

השאירו תגובה

 

  • למה יש ריבועים על התמונה?
    לחצתי וקיבלתי דף מלא בחורות בתחתונים..

    מאת: גבר |‏ 25 בינואר 2018 | 18:40
  • לא לא לא! אישה/בחורה מלאה לא יכולה להופיע על מסלול דוגמנות! זה נראה דוחה!
    אני לא מבינה מה זה הטרנד החדש הזה…"דוגמניות" שמנות.

    מאת: אייה |‏ 25 בינואר 2018 | 18:29
  • צודקים חלאס לא סקסי רזון! לא אגיד מה נשים צריכות אבל טבעי ולא מתאמץ זה הכי סקסי ויפה

    מאת: אסי |‏ 25 בינואר 2018 | 13:57