בחזייה כתומה וז'קט מושלם: נועה קירל גילתה לנו סוד חשוב

בזמן שאנחנו מוטרדות מהתפתחות הסטייל שלה, שליחתנו לאירווזיון הרגיעה והזכירה שאחד המותגים הכי מעניינים בסביבה הוא דווקא אחד שלא ציפינו ממנו להפתעות. וגם: דוגמניות הפלאס סייז נעלמו מהמסלולים אבל ההריוניות הגיעו להחליף אותן, "השמלה הרטובה" ויראלית ובצדק, מותג העל שהציג את האקססורי הנחשק ביותר אי פעם והאחים מגבעת שמואל עושים זאת שוב ומגיעים עד ג'סטין ביבר. חדשות, שאלות ומחשבות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 24 פברואר 2023

נועה קירל בהשקת חנות Select של פומה (צילום: רפי דלויה)

נועה קירל בהשקת חנות Select של פומה (צילום: רפי דלויה)

אני פומה

כשבועיים לפני חשיפת שיר האירוויזיון, בעוד ישראל ממשיכה לטפס בדירוג ההימורים רק על בסיס החיוך היפה של נועה קירל, סוגיית הסטייל של הכוכבת הבינלאומית בשאיפה טורדת את מנוחתנו יותר מאי פעם. זה הרגע שבו נועה חייבת להשתדרג, לצאת מהקומפורט זון שלה ולהיכנס למשחק של הגדולות כדי להיות הרבה יותר מ"זאת שלבשה חליפה עם הפרצוף של קניה ווסט". אמנם אהבנו את היציאה, אבל התודעה האופנתית שלה צריכה להתבגר ולהפסיק להסתמך על גימיקים. הפקת האופנה המתוחכמת שצילמה לאחרונה היא צעד מעולה בכיוון, וגם הלוק הקז'ואלי לכאורה שלבשה להשקת חנות הקונספט של פומה הצליח להרגיע אותנו.

זו הייתה תזכורת לכך שהשידוך של קירל ופומה הוא אחד הנכונים בזירה המקומית. בעוד המותג נהנה מהשגרירה הכי נוצצת שאפשר לבקש כאן, היא זוכה להתחייב למלתחת סטריט מהמצטיינות בתחום: בפומה מפציצים לאחרונה עם רנסנס מפתיע, שהופך את המותג הוותיק לאופציה רלוונטית ומרעננת על פני המתחרים המתבקשים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by PUMA (@puma)

זה קורה בעיקר בזכות עבודת אוצרות מעולה של מה שהפך לאחת מאבני היסוד של כל לייבל פופולרי: שיתופי פעולה, קולקציות קפסולה ומהדורות מיוחדות. לפומה יש הרבה כאלה במסגרת ליין Cream (אותו חנות ה"סלקט" החדשה בקניון רמת אביב נועדה להבליט): החל מווג, קוקה קולה, פוקימון וריק מורטי ועד Dapper Dan האיקוני מהארלם, המעצב הלוהט רואיג'י ויאסניור מ-Bally, ובלמיין בגזרת העילית.

במקום לעשות בלאגן בזהות הגרעינית של המותג, ריבוי המשתתפים הזה דווקא מעמיק אותה. יעיד על כך שיתוף הפעולה המעניין והמדובר ביותר כרגע, עם הלייבל הצרפתי Ami, מתוכו גם הז'קט ההיסטרי שלבשה קירל. תמיד כיף לגלות גוונים חדשים ומתקדמים בתוך מה שחשבנו שהוא מוכר ובטוח, והלוואי שזו תהיה החוויה גם עם הסטייל של זוכת האירוויזיון הקרוב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

קפסולת זמן

חלוצה משמעותית בתחום שיתופי הפעולה של גבוה ונמוך היא H&M הישנה והטובה, שהשבוע נודע רשמית כי קולקציית הקפסולה הקרובה שלה תהיה עם מוגלר – בית הקוטור שהצליח גם הוא להמציא את עצמו מחדש בשנים האחרונות. אין ספק שזה אחד לצפות לו, אפילו יותר מלצאצאים המתבקשים של הזוגיות המתהווה בין ניו באלאנס למי מיו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Miu Miu (@miumiu)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ᖿANIÈRE magazine (@maniere__magazine)

קורנות בהיעדרן

השמועות המעיקות על שובו של ההרואין שיק זוכות לרוח גבית רצינית משבועות האופנה בעולם, כשדוגמניות הפלאס סייז שכמעט התרגלנו לראות בולטות הפעם בהיעדרן. נראה שחלק מהמותגים חושבים שהם עלו על צ'יט, כי לא מעט הריוניות נצפו מטילות גלואו על המסלולים. אנחנו הכי בעד אפקט ריהאנה, אבל תדעו שזה לא נחשב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hypebae (@hypebae)

על רטוב

הריונית אחת זכתה לדגמן, למשל, את הפטנט הוויראלי של המותג Di Petsa – "השמלה הרטובה". באמצעות טכניקה של שילוב בדים ומשחקי שקיפות והיצמדות, מייצרים שם שמלות שלגמרי נראות כאילו הרגע יצאתן מטבילה מרעננת (או לחלופין מלידת מים).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Valeria Chrampani (@sushiandbaklava)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@dipetsa)

איך החום פתאום עולה

ועדיין, השילוב האטרקטיבי ביותר של יסוד המים כיכב על המסלול של ברברי. בתצוגת הבכורה המצופה של דניאל לי כמנהל קריאייטיבי של המותג הבריטי, בלט אקססורי מדהים אחד מעל אנסמבלי המשבצות הקלאסיים: בקבוק מים חמים בריפודים משתנים. שכחו מהטרנץ', מהיום יש לברברי מאסט חדש (גם אם סיכוי טוב שאפשר למצוא גרסה לא רעה שלו בסופר-פארם הקרוב לביתכם).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Prestige Singapore (@prestigesg)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@dailyfashion_news)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by AUGUSTMAN (@augustman)

רסט מיי קייס

ואפשר גם פשוט לחכות בסבלנות לגרסה הבלתי נמנעת של Urban Sophistication. האחים מגבעת שמואל עושים זאת שוב ושוב ושוב, הפעם עם קייסים שילבישו את האייפון בחצאית המיקרו-מיני של מיו מיו או בשמלת הקאלה הלוהטת של קנדל ג'נר. ג'סטין ביבר עדיין מעדיף את הקייס המתחמם והגאוני לא פחות, אז אנחנו רק מקוות שהיילי תשכיל לעשות את המחווה ההיסטרית הזאת לבסטי קנדל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @urbansophisticationtm

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @urbansophisticationtm

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @urbansophisticationtm

השאירו תגובה

 

  • אתם באובססיה רצינית על נועה קירל . שחררו . כולה מדובר בבת אדם .

    מאת: יעל |‏ 24 בפברואר 2023 | 12:22