הבוגרת: ככה עוד לא ראינו את נועה קירל

קירל בת ה-21 חרגה לרגע מסטייל הפופ-סטאר הזוהר והצבעוני שלה לטובת הפקת אופנה קצת אחרת - מאופקת, נקייה ובוגרת יותר. התוצאה, כמה מפתיע, מתפוצצת מיופי, וכוללת זוג מגפיים אחד שקשה מאוד להתעלם ממנו

מאת  | ‏ 13 פברואר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

נועה קירל נמצאת באחת התקופות המרגשות בחיים שלה, וגם של הקהל שלה, בעיקר כי אין לנו מושג מה הולך להיות הצעד הבא שלה. היא נמצאת בדיוק בגיל ובשלב בקריירה שבהם היא יכולה להתנסות ולהמציא את עצמה מחדש, ולא מפתיע שגם הסטייל שלה עובר תהליך דומה.

על הבמה, נועה עדיין לובשת את תלבושות נסיכת הפופ הצבעוניות והיצירתיות שלה, אבל מחוץ לבמה הסגנון שלה הפך להיות בוגר יותר, וניכר שהיא בשלב שהיא פתוחה לבדוק כל מיני אופציות לפני שהיא מתחייבת לדבר אחד. בקיצור, בת 21.

אנחנו מרוויחים מזה גרסאות שונות של קירל, ואתמול נתנה הסטייליסטית דניאלה קפלוטו הצצה לפעם הראשונה בה עבדה עם הכוכבת – שינוי משמעותי בפני עצמו.

מי שאחראי ללוק האייקוני של נועה בימים כתיקונם הוא איתי בצלאלי, אבל קפלוטו, שעושה סטיילינג ליעל שלביה ועומר נודלמן, החליטה לנצל את ההזדמנות כדי לנסות גישה קצת אחרת. ההפקה צולמה על ידי טל עבודי, והיא מציגה נועה לא פחות זוהרת, אבל בסגנון אחר, חורפי ורגוע עם פריטים מחויטים.

ההפקה מלאה בגדי חורף ממותגי על, כמו מעיל טרנץ׳ שחור מעור שהוא מציאת וינטג׳ של ז׳אן פול גוטייה ל-volver יחד עם מגפי רשת גבוהים ונוצצים של סטיב מאדן, או מעיל פאפר ענק שעבר דקונסטרוקציה של דיון לי לרויה ברנדס. לא היינו רוצות שקירל תחליף את הסגנון שלה לחלוטין, כי הצבעוניות הפופית היא חלק בלתי נפרד מהמוזיקה, אבל גיוון הוא תמיד מבורך ומעניין.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tal Abudi טל עבודי (@tal_abudi)

נועה קירל

צילום: טל עבודי, אינסטגרם (tal_abudi)

נועה קירל

צילום: טל עבודי, אינסטגרם (tal_abudi)

השאירו תגובה