בלי חזייה ובלי דרמה: קנדל מדהימה בשמלה שקופה לחלוטין

אפשר לחשוב, מה כבר קורה פה. ממה כבר יש להתלהב. נו ביג דיל. זה הוויב שקנדל משדרת בלוק האולטרה-סקסי הזה, אבל בכל זאת קצת קשה לשתף איתו פעולה - בעיקר כי השמלה עצמה, עם או בלי חזה חשוף, היא אחד מפריטי הערב היפים ביותר שראינו לאחרונה. ואיך היילי ביבר הצליחה לפספס כאן?

מאת  | ‏ 15 ינואר 2023

קנדל ג'נר בשמלה שקופה

טו הוט טו קנדל (צילום: GettyImages, Rachpoot/Bauer-Griffin/GC Images)

קנדל ג'נר נחשבת לאחת החלוצות האמיצות של מה שהוא כנראה הטרנד המשמעותי ביותר של התקופה: שלטון הבגדים השקופים. היא תמיד מהווה דוגמה ומופת לאיך עושות את זה נכון, כאשר המפתח טמון פחות בבחירות הלבוש הספציפיות ויותר באטיטיוד – אפס מאמץ, אפס דרמה.

כשקנדל יוצאת מהבית בלוק שקוף שחושף לראווה את מה שהיא לכאורה אמורה להסתיר, כל הוייב שלה אומר "תירגעו, אין כאן אירוע". אבל כמו ברוב המקרים שבהם כוכבות מצטיינות בחוסר מאמץ, גם במקרה הזה ניאלץ לתת את הקונטרה הפחות אלגנטית ולהתלהב כמו הגרופיות שאנחנו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

בעיקר כי מומלץ להתגבר כאן על אטרקציית החזה החשוף ולהתמקד בשמלה עצמה – יצירה מדויקת ויפהפיה מהקולקציה האחרונה של המעצב לודוביק דה סן סרנין, שכולה עדינות עוצמתית. קנדל לבשה את השמלה בעלת הכתף הא-סימטרית וקולר הפרח התלת-מימדי למסיבת יום ההולדת של חברה טובה, ושילבה אותה עם סנדלי עקב מושלמים של מנולו בלניק ויציאה שובבה בדמות קלאץ' הסושי המתוכשט של ג'ודית ליבר.

אנחנו מודות שהלוק הזה הצליח לעשות את הבלתי ייאמן וקצת גרם לנו לשכוח שגם אהובתנו היילי ביבר הייתה שם – אולי כי הלוק שבחרה מהווה גרסה קצת פחות מוצלחת של השמלה השחורה-קטנה-שקופה: ביבר הלכה על שמלה מיניאטורית עם חזית טול של אלכסנדר ווטיה, ולבשה אותה עם גרביונים שחלקם העליון הוא ספק בירית, ספק רכבת. משהו שם לא עבד לנו הפעם, אבל אנחנו בטוחות שנתגבר מהר על המשבר הזה ביחסים.

היילי ביבר

לא יותר מדי בפחות מדי (צילום: GettyImages, Rachpoot/Bauer-Griffin/GC Images)

קנדל ג'נר בשמלה שקופה

המדרכה היא המסלול שלה (צילום: GettyImages, Rachpoot/Bauer-Griffin/GC Images)

קנדל ג'נר בשמלה שקופה

מסתירה טפח ומגלה טפחיים (צילום: GettyImages, Rachpoot/Bauer-Griffin/GC Images)

קנדל ג'נר בשמלה שקופה

תנשמו. כולה ציצי (צילום: GettyImages, Rachpoot/Bauer-Griffin/GC Images)


השאירו תגובה