יש שם למה שג'וליה פוקס עושה, והוא קצת מצמרר

המוזה השנויה במחלוקת רוצה להוכיח ש"לא חייבים ללבוש בלנסיאגה מכף רגל ועד ראש", ועל הדרך מובילה מגמה כמעט מפחידה. וגם: שתיים מהכוכבות הגדולות בעולם גילחו את השיער ועוד ישכנעו אותנו להצטרף, ריהאנה ובלה חדיד מדגמנות את הנעליים הכי מטורפות בפיד, האחים מגבעת שמואל מציגים את האקססורי המושלם ואן הת'אווי חברה לאנה וינטור במחווה היסטרית ל"השטן לובשת פראדה". חדשות, שאלות ומחשבות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 16 ספטמבר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ES Magazine (@esmagazine)

אופנת הכאוס

שלום וברוכים הבאים לבדיקה החודשית בעניין קיומה של ג'וליה פוקס, והרי התוצאות: גם החודש, תאמינו או לא, ג'וליה פוקס עדיין כאן. יותר מחצי שנה אחרי הפרידה מקניה ווסט, זו שגרמה לרבים ללחוץ על הסטופר ולהכריז ש-15 הדקות אזלו אז תודה ושלום אל תתקשרי אלינו אנחנו נתקשר אלייך – ג'וליה פוקס רק נראית רלוונטית יותר ויותר להווה האופנתי. "אתם מוכנים לבדלמקור?", שואלת הכותרת של מגזין ES הלונדוני אליו היא הצטלמה השבוע, ומעניקה הגדרה הולמת לבשורת הסטייל של פוקס: פירוש המילה Bedlam היא מהומה, תוהו ובוהו, כאוס.

בהתאם, על השער היא לובשת שמלה של הלייבל הבריטי Lemaine, המתמחה בעיצוב פריטים שנראים כמו בשר מדמם. זה מצטרף, למשל, ללוק מכנסי הסוס שזעזע את האינטרנט, או לאווירה הכאוטית הכללית של יציאה לסופר בתחתונים וחזייה. "אני כלבה רעה אמיתית בים של מזויפים רודפי מעמד ותהילה", היא אומרת בראיון. "עכשיו כשיש לי את הבמה, מבחינה אופנתית, אני רוצה להראות שלא חייבים ללבוש בלנסיאגה מכף רגל ועד ראש". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by weiræn (@vve1ran)

את המילים החתרניות האלה מגבים היטב הלוקים שלבשה פוקס בימים האחרונים לאירועי שבוע האופנה בניו יורק, כשהגיעה לתצוגת הגמר של בי"ס לעיצוב אופנה פארסונס באאוטפיט נוזלי משוגע של הבוגר הטרי Weiran, או כשהסתובבה עם הסטייליסטית הגאונה שלה בריאנה אנדלור בשמלה שנראית כמו פנינה עמוסת פירסינגים של המעצבת הצעירה ג'ואנה פרזמו. 

"האמת, אני כבר מאבדת עניין בלהיות מפורסמת", אמרה פוקס בראיון. "נמאס לי. זה מאוד אינטנסיבי, כל האנשים שרוצים תמונות. אבל אני יודעת שאלה צרות של עשירים, אז אני מתכוונת לראות לאן זה עוד ייקח אותי". עד סוף העולם ובחזרה, אנחנו מניחות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@juliafox)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by(@juliafox)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Briana Andalore (@brianaandalore)

תקופת קיצוצים

מי שלגמרי יכולה להצטרף לפוקס (ולכלה מורן בן אסולין) במשבצת האישה האיקונית שבאמת עושה ולובשת מה שבא לה, היא דוג'ה קאט – שתספורת הגלאח הקצוצה שלה מתחילה להיראות כמו פצצת השראה רצינית. לראיה, דיקסי ד'אמיליו – אחת הנשים הנעקבות בעולם – השיקה גם היא אחת כזו השבוע. עוד סיבה להרגיש רע על כמה שעשינו לבריטני את המוות ב-2007.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Doja Cat (@dojacat)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by dixie (@dixiedamelio)

ספורט אלגנט

אחרי שריהאנה עשתה את זה לפני שבועיים, השבוע גם בלה חדיד מצטרפת ומדגמנת את הנעליים של אנקוטה סרקה, כך שמדובר בהזדמנות מעולה להציג את המעצבת שהופכת סניקרס לנעלי עקב שלא דומות לשום דבר אחר. כלומר, חוץ מלסניקרס. אנחנו אובססיביות אליה כבר שנים, ובקרוב שיתוף הפעולה הרשמי שלה עם נייקי כנראה ישתלט על הפיד – אז רק תזכרו שאמרנו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ANCUȚA SARCA (@ancutasarca)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ANCUȚA SARCA (@ancutasarca)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ANCUȚA SARCA (@ancutasarca)

רסט מיי קייס

עוד פריט משגע בסכנת התפוצצות מיידית הוא הקייס החדש של Urban Sophistication, המותג ההיסטרי של האחים נטע ואלעד ים מגבעת שמואל, שהפכו כבר מזמן לאימפריית אקססוריז סלולריים. ה-Cloud Case החדש הופך את הסמארטרפון לאחד מתיקי הערב השווים שראינו, ואין לנו ספק שגם מיטב האיטגירלס יחשבו ככה בקרוב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @urbansophisticationtm

השטן לובשת מייקל קורס

אן הת'אווי ידעה טוב מאוד מה היא עושה כשלבשה את הלוק הזה, הכולל גולף שחור ומעיל עור חום, ומרפרר ישירות לאאוטפיט כמעט זהה שלה מ"השטן לובשת פראדה". ואם זה לא היה מספיק ברור או מרגש, היא גם התיישבה ליד אנה וינטור בשורה הראשונה של תצוגת מייקל קורס. אהבנו מאוד, ולדעתנו גם מירנדה פריסטלי הייתה מאשרת את המהלך הממזרי הזה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

חולשה לרקדנים

ולא שלא התרגשנו מנוכחותה של שרה ג'סיקה פארקר בתצוגה שחוגגת 25 שנים לתיק הבאגט של פנדי – זה שקארי בראדשו העניקה לו חלק נכבד מתהילתו – אבל אם כבר, הרגע הכי מרגש של שבוע האופנה בניו יורק עבור מעריצי "סקס והעיר הגדולה" ללא ספק הגיע כשמיכאיל ברישניקוב, לנצח אלכסנדר פטרובסקי, פיזז את דרכו על המסלול באירוע של ווג. עכשיו כשביג מחוץ לתמונה, אולי הגיע הזמן לקאמבק?

השאירו תגובה