כמה נמוך? האינטרנט מתחרפן מ"מכנסי הסוס" של ג'וליה פוקס

ניסינו להתעלם ממנה, אבל זה רק גורם לה להקצין עוד יותר, ועכשיו תראו מה קרה. ג'וליה פוקס יצאה לבילוי שגרתי בניו יורק באאוטפיט הכי מטריד שראינו אי פעם, הכולל מכנסיים שהעובדה שהם חושפים את המפשעה שלה כמעט בשלמותה היא לא הדבר הכי שערורייתי בהם

מאת  | ‏ 27 יולי 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@lizakeane_)

תשמעו, יכול להיות שצריך להתחיל ללמד את תורתה של ג'וליה פוקס בקורסים לעידוד מוטיבציה, בשיעורי חברה, בפעולות של הצופים או בטירונות קרבית – כי כזאת מחויבות למטרה לא ראינו הרבה זמן, אם בכלל. עד אתמול, עוד חיינו בשלום עם זה שהוצאנו אותה לחל"ת והפסקנו לנגוס בכל פיתיון פרובוקטיבי שהיא מנדנדת מולנו במעמקי הפיד. אז בסדר, ג'וליה פוקס הלכה ברחוב כשהיא לובשת משהו ממש קטן וממש מוזר, מה עוד חדש. 

התחושה הייתה שהאייקון בהתהוות נלכדה ברשת של עצמה (ושל הסטייליסטית הצמודה בריאנה אנדלור), וכבר לא באמת מסוגלת לאתגר את סף הריגוש שהציבה כל כך גבוה, או כל כך נמוך – תלוי איך ומאיפה מסתכלים על זה. כבר התחלנו לחשוב שהדרך היחידה שלה לעורר שוב את תשומת לבנו היא להחליף כיוון לגמרי, לשנות סגנון ולהתחיל ללבוש חליפות מחויטות, סניקרס וצווארוני גולף. אבל פוקס, כאמור, לא מתכוונת לסגת מהחזון האופנתי המטורלל שהיא מתעקשת עליו. וזה ראוי להערכה, גם אם בו זמנית לבחילה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Julia fox (@ladyjuliafox)

אז שלשום היא יצאה לבילוי שגרתי בניו יורק, בלוק שאיכשהו, העובדה שהוא חושף כמעט לחלוטין את מערכת הרבייה שלה היא לא הדבר הכי שערורייתי בו. ג'וליה לבשה חזיית משולשים קטנה ושחורה – סטנדרטי לגמרי, פיהוק – וקילומטרים תחתיה נפערה תהום עמוקה שבסופה מכנסי עור עם מעין תוספות ברכיים וסיומת דמוית פרסות. "האינטרנט מבולבול בטירוף מהמכנסיים הנמוכים של ג'וליה פוקס", ציטטה בממזריות המעצבת ליזה קין, שעומדת מאחורי היצירה המשונה הזאת, כשהעלתה את תמונתה של ג'וליה לאינסטגרם שלה.

האינטרנט בהחלט מאוד מבולבל. "אני רוצה שכולם ילבשו מה שהם רוצים וירגישו בנוח עם מי שהם, חוץ מג'וליה פוקס במכנסיים האלה", צייץ אחד, ורבים אחרים נהנו ממשחקי מילים בסגנון "הגיעה לשפל חדש". הצייצנים גם היו מרוצים מעצמם שמצאו את הרפרנס המושלם – ג'וליה פוקס נראית כמו קנטאור (יצור מיתולוגי שהוא חצי אדם חצי סוס) – ואכן, המכנסיים שייכים לקולקציה שנקראת Beast – חיה או בהמה. כדי להשלים את הסיבוב ולחגוג את ניצחונה על הרשת, פוקס העלתה תמונה של הלוק כשהיא ערוכה כך שחלקה האחורי כבר סוסי לחלוטין. אצילית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@juliafox)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@lizakeane_)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by digital pants museum (@lildenimjean)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by cultjure (@cultjure)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by AKNVAS (@aknvas)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by celebrities (@estrelasssf)

השאירו תגובה