אוקי, אנחנו מודות. הפעם ג'וליה פוקס באמת הגזימה

אבל אולי בכל זאת לא כדאי להתעלם מהלוק הזה? וגם: הקמפיין של רוסליה לסקימס הוא בוודאות הדבר הכי לוהט שראינו השבוע - אבל ההפקה של אלזה הוסק ביוון היא מתחרה ראויה, אדריאנה לימה ההריונית במחשוף המבוקש של הקיץ, לואי ויטון עושים קארי בראדשו והאיטגירל האהובה עלינו לובשת מעצבת ישראלית. חדשות, מחשבות ושאלות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 19 מאי 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@juliafox)

למען יראו וייראו
מי שעוקב יודע היטב שכאן ב-FF הוקם מועדון המעריצות הנלהב ביותר של ג'וליה פוקס, של הגישה האדג'ית והאקספרימנטלית שלה לאופנה, ואולי אף יותר מכך, בעצם – לסלבריטאות. יש משהו מרענן באותנטיות ההצהרתית הזאת, בפשטות שבה היא אומרת באמצעות בגדים: היוש, תסתכלו עלי, תדברו עלי.

באופן טבעי, הווליום של האמירה הזאת הלך וגבר בהדרגה מאז שהתהילה הטרייה איימה לנטוש את פוקס בסיום הרומן הקצר שלה עם קניה ווסט. היא לא התכוונה לתת לזה לקרות, ולא התרשמה במיוחד מהקונספט הטרנדי של "קלאס באפס מאמץ". היא דאגה להתבלט, להגזים, לדחוק את גבולות הסטריט-סטייל לקצוות חדשים ולוודא שנדבר עליה לפחות פעם בשבוע. בעצם, עבור מי שלא פספסו אף טופ מזערי או מכנסיים בגזרת מפשעה – מה שקרה השבוע היה רק צפוי. ברור שבסוף היא פשוט תצא מהבית בחזייה ותחתונים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @farandulanews

כדי להעצים את האפקט, פוקס לא סתם יצאה לרחוב. היא הלכה לסופר, וביימה סצנה שלמה בה היא דוחפת עגלה עמוסת שקיות מצרכים באווירה יומיומית לחלוטין. כל זה, כאמור, בזמן שהיא מדגמנת ז'קט ג'ינס עם מגפי עקב תואמים, נושאת את התיק שהמציאה וכבר הופך לטרנד בפני עצמו, וחוץ מזה לובשת רק סט לנז'רי ספורטיבי.

לראשונה בתולדות הרומן שלנו איתה, גלגלנו עיניים והחלטנו להתעלם. אבל חשבנו על זה הרבה מאז: אולי זה באמת שיא הפרובוקציה ומכאן היא תשיק סטייל חדש ומרגש? אולי זה אקט אמיץ שמנרמל את הרעיון, ותכף כולנו נבין שגם אנחנו יכולות ורוצות? ואולי, כפי שנכתב בקפשן של מגזין Paper – "היא, כאילו, אמנית הפרפורמנס החשובה ביותר של דורנו?".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Paper Magazine (@papermagazine)

קים מפנה את הבמה
אבל אם כבר חזייה ותחתונים, הנה משהו שאנחנו יותר בטוחות לגביו: הקמפיין של רוסליה לסקימס הוא, ללא כל עוררין, הדבר הכי לוהט שראינו השבוע. ונזכיר שזה גם השבוע בו מייסדת המותג קים קרדשיאן דגמנה בגדי ים לספורט'ס אילוסטרייטד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims)

ההפקה היוונית שלי
עוד מתחרה ראויה מאוד לשתי הנ"ל היא אלזה הוסק אהובתנו, שמככבת בהפקה משגעת למגזין "הארפר'ס באזאר" היווני, כאילו שהיינו צריכות עוד סיבות לפנטז על יוון עכשיו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by elsa (@hoskelsa)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by 90s Allure (@90sallure)

זה בא מהבטן
למוצג הבא אנחנו קוראות "אפקט ריהאנה": בזמן שהאישה שהוא קרוי על שמה לא נראתה השבוע כי הייתה עסוקה בלברך את היקום בפלא בריאתה, אדריאנה לימה שמחה לאייש את משבצת ההריונית הלוהטת ששמה את הבייבי-באמפ במוקד הלוק, כשהגיעה לפסטיבל קאן בשמלה המאווררת הזאת של בלמיין.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by OLIVIER R. (@olivier_rousteing)

הכינו פופיקכן לקיץ
למעשה, אם לשפוט על פי תצוגת קולקציית הריזורט המטריפה של גוצ'י ופריטים נוספים שתופסים תאוצה אינסטגרמית – זה לגמרי המחשוף המבוקש של הרגע, ולא רק בקרב הריוניות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue Runway (@voguerunway)

לא יכולנו שלא לתהות
גם לואי ויטון הציגו השבוע את קולקציית הריזורט המוצלחת שלהם, כשאלמנט אחד בה גרם לגולשים לשאול: יכול להיות שאתם מנסים לשחזר פה את אחד הרעיונות הכי הזויים של קארי בראדשו?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

נקודות ציון
אה, ואם לא הספקתם ללכת לתערוכה המדוברת של יאיוי קוסאמה – אל דאגה! גם עכשיו אפשר לשים יד על יצירתה של האמנית היפנית, ופשוט לקנות את אחד האקססוריז מהליין המשותף שלה עם ויטון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Fashion Search Engine (@tagwalk)

משפיענית לנצח
אבל הנה פרט שאנחנו מקוות שישמח את הישראלים אפילו יותר: ג'מיימה קירק המושלמת לובשת דודו בר אור, בהפקה שמזכירה היטב מי היא אלוהי האיטגירל המודרנית. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Harper's BAZAAR (@harpersbazaarus)

השאירו תגובה