ידה בכל: הטבעת הזולה שלא מפסיקה להימכר מאז שמייגן ענדה אותה

זה קרה פעם אחת, בחשבון האינסטגרם האישי שלה, שבכלל נמחק מרגע ההודעה הרשמית על האירוסין - אבל זה ממש לא עוצר את חסידי אפקט מייגן מלרוקן את המלאי בנחישות כל הזמן. והאמת שבמקרה של האקססורי הספציפי הזה, אנחנו שוקלות להצטרף אליהם

מאת  | ‏ 6 מרץ 2018

חודש וחצי לפני החתונה המלכותית, כבר ברור שאפקט מייגן נמצא בשיא האפקטיביות שלו וחולש על הכל, מבגדים דרך אקססוריז ועד מוצרי איפור, טיפוח ולייף סטייל, בטווח המחירים הרחב שבין פאונדים בודדים לכמה אלפים טובים.

אז בהחלט לא מפתיע שהתיק שנצפתה איתו מספר פעמים הפך סולד אאוט במהירות, וכך גם המעיל הלבן המפורסם ואפילו שמלת הכריסמס היוקרתית מבית סלף פורטרט. אלא שהשפעתה של הדוכסית לעתיד שולחת זרועות עוצמתיות ויציבות לכל פינה ברשת, וכך קרה שרבבות מעריציה איתרו טבעת פשוטה שהיא נצפתה איתה פעם אחת בלבד, בתמונה בחשבון האינסטגרם האישי שנמחק מעט אחרי הודעת האירוסין הרשמית, ופשוט מרוקנים את המלאי שלה בעקביות ובנחישות כבר כמה חודשים.

תכלס, אהבנו (צילום: מתוך האתר הרשמי baublebar.com)

תכלס, אהבנו (צילום: מתוך האתר הרשמי baublebar.com)

זה כנראה קשור לעובדה שהתכשיט הענוג שכיכב על אצבעה של מייגן לפני שטבעת האירוסין המלכותית עברה לגור שם באופן קבוע, עולה הרבה, הרבה פחות ממנה: 42 דולר, שהם פחות מ-150 שקלים. אף שאנחנו משוכנעות שיש גם מי שהגדילו והעתיקו ככל יכולתם את טבעת היהלום החגיגית, אין ספק שזו של המותג החמוד BuableBar מציעה פשרה מציאותית בכל הנוגע לצורך העז להרגיש קצת כמו הסינדרלה המרגשת של הרגע.

מעבר לזה, מדובר גם בטבעת מוצלחת למדי, שמקיפה שתי אצבעות כשבינן משתרגים עלים זהובים משובצי אבנים נוצצות. האפקט הנחשי המטפס ומתפתל טרנדי במיוחד לאחרונה, וכך גם תכשיטי סטייטמנט דומיננטיים באופן כללי, כך שגם בלי שום קשר לארמון, ובטח במחיר כזה – הטבעת של BuableBar היא בחירה נבונה. אם רק תצליחו למצוא אותה במלאי, כמובן.

טרנדית בדיוק במידה הנכונה (צילום: מתוך האתר הרשמי baublebar.com)

טרנדית בדיוק במידה הנכונה (צילום: מתוך האתר הרשמי baublebar.com)

האפקט המטפס עובד מצוין  (צילום: מתוך האתר הרשמי baublebar.com)

האפקט המטפס עובד מצוין (צילום: מתוך האתר הרשמי baublebar.com)


השאירו תגובה