התעלפנו: הארי ומייגן בתמונות אירוסין רשמיות וסקסיות

עד לפני כמה דקות, העיסוק האובססיבי היומי שלנו במייגן מרקל כלל את השמלה הממותגת שהיא לבשה ללאנץ' החגיגי עם המלכה אליזבת והפכה, כמובן, סולד אאוט במהירות האור. ואז הגיעו תמונות האירוסין הרשמיות, ועכשיו אנחנו כבר באמת לא יודעות מה לעשות עם עצמנו

מאת  | ‏ 21 דצמבר 2017


אגדות הילדים הקלאסיות אמנם מסתיימות ב-"והם חיו בעושר ואושר", אבל סיפור הסינדרלה של מייגן מרקל כבר נמשך מעבר להפי אנד. בפרק שלפנינו שני מאורעות מרגשים: לכלוכית לשעבר, שבקרוב תהיה הנסיכה מייגן, מצטלמת לפורטרט האירוסים הרשמי, וגם מגיעה לארוחה חגיגית רשמית ראשונה עם ארוסה האדמוני, בה היא פוגשת את סבתו, הלא היא המלכה. הנסיכה הספציפית הזאת, לה טעם אופנתי משובח וחיבה למצלמה, עושה את כל זה בביגוד טרנדי ואף סקסי מאי פעם.

הצילומים ששחרר ארמון קנזינגטון בדקות האחרונות הם כנראה הלוהטים ביותר שראתה הממלכה מימיה. בשלוש התמונות המתוקות נראים השניים כפרזנטורים של ליין אופנה כלשהו. באחת מהן, בשחור לבן, הם חבוקים באינטימיות כשהיא בסוודר קשמיר לבן מבית ויקטוריה בקהאם והוא במעיל צמר שחור של ברברי, מייגן מלטפת את הזקן הג׳ינג׳י ומראה לכולם את הטבעת שלה. בתמונה השניה, הצבעונית, השניים יושבים להם על מדרגות הבית בתאורת אחר צהריים נעימה, הארי בחליפה כחולה ואשתו לעתיד בשמלה של ראלף ורוסו עם אפליקציות תחרה זהובות במיקומים אסטרטגיים. בשלישית, לבושים באותם האאוטפיטים, מייגן אוחזת בזרועות של הארי במהלך טיול בגנים המלכותיים. ללא ספק בחירת הלבוש והבעת החיבה הפרובוקטיבית ביותר שנראתה עד כה בתמונות רשמיות כאלה.

את התמונות צילם אלכסי לובומירסקי בטירת וינדזור השבוע ממש. "תודה רבה להוד מעלתו הנסיך הארי ולגברת מרקל שאיפשרו לי לצלם את תמונות האירוסים שלהם", כתב הצלם באינסטגרם. "זה היה לי לכבוד אדיר וזכות נהדרת לחלוק את הרגע עמם ולהיות עד לאהבה עצומה כזאת. אני לא יכול שלא לחייך כשאני מביט בתמונות שצילמנו".

בניגוד לתמונות הרשמיות, התיעוד שעלה לרשת מלאנץ' הכריסמס של המלכה אמנם חלקי וקמצני, אבל אפקט מייגן הוא כזה שמתגבר על כל משוכה. מהתמונות הבודדות שיצאו, בהן נראית הליידי בתוך הרכב כשהיא מצולמת מהצוואר ומעלה, הצליחו המומחים לאתר את הפריט שבחרה מרקל ללבוש לרגע החשוב: שמלה של סלף פורטרט, אחד המותגים הכי פופולריים ונכונים בשנים האחרונות, החביב במיוחד על סלבריטאיות בעלות טעם משובח כמו ג׳סיקה אלבה, מישל אובמה, זנדאייה, אוליביה פלרמו וקיארה פראני.

הבחירה המסוגננת של מרקל כבר, איך לא, סולד אאוט לחלוטין, אפילו בלי שנראה יותר מכמה פיקסלים בודדים ממנה. יש פה, כנראה, סוג של שיא. השמלה המדוברת היא אחת הקלאסיות של הלייבל, שמתמחה בגזרות רומנטיות ונשיות, אבל עם טוויסט ארכיטקטוני מודרני, ועשוייה תחרה שחורה עם פרטים ורודים ולבנים. מחירה, לפני שנעלמה מהשטח, היה 2,185 שקלים. פריטים נבחרים של סלף פורטרייט יכולות גם נסיכות מקומיות למדוד ולרכוש לארוחת שישי אצל סבתא, בחנות פקטורי 54.

גם קייט מידלטון עשתה כבוד למותג לפני כשנה, בשמלת מקסי לבנה ודרמטית שזיכתה אותה באהדה רבה. אנחנו כבר מהמרות שמייגן עומדת לקחת את קייט בסיבוב בשנת 2018 בכל הנוגע לאפקט הקמעונאי של הבחירות האופנתיות, קצת כי מייגן היא נסיכה בהתהוות וקצת כי קייט נכנסת לתוך תקופת הריון. כך או כך, מדובר בתחרות ספורטיבית מבורכת ונעימה לעיניים.

כל האינפורמציה שנחוצה בשביל שהשמלה תהיה סולד אאוט. מייגן והארי בדרך לסבתוש (צילום: Philip Toscano/AP)

כל האינפורמציה שנחוצה בשביל שהשמלה תהיה סולד אאוט. מייגן והארי בדרך לסבתוש (צילום: Philip Toscano/AP)


 

A post shared by T. Edit (@tribunedit) on

לא שוכחות מי עשתה את זה קודם. קייט מידלטון בסלף פורטרט (צילום: Richard Phole/GettyImages)

לא שוכחות מי עשתה את זה קודם. קייט מידלטון בסלף פורטרט (צילום: Richard Phole/GettyImages)

השאירו תגובה