עכשיו זה רשמי: לופיטה עוברת למגרש של הגדולים

זוכת פרס האוסקר והכוכבת הכי מדוברת בשנת 2014, לופיטה ניונגו, עוברת עוד שלב בדרכה לאייקון אופנה | ניונגו חשפה השבוע שהיא הפנים החדשות של חברת הטיפוח "לנקום". היש קמפיין שווה מזה?

מאת  | ‏ 6 אפריל 2014
לופיטה. נכנסה חזק לעולם האופנה (צילום: גטי אימג'ס)

לופיטה. נכנסה חזק לעולם האופנה (צילום: גטי אימג'ס)

אין ספק שזו השנה של לופיטה נינגו. כוכבת "12 שנים של עבדות" שזכתה לא מזמן על משחקה בסרט בפרס האוסקר, הוכרזה באופן רישמי כהפנים החדשות של חברת הטיפוח "לנקום". מדובר באחד הקמפיינים הכי יוקרתיים ושווים שכוכבת בהוליווד יכולה לקבל.

החברה הצרפתית שחררה את ההודעה על הצטרפותה של הכוכבת בת ה- 31 ונימקה את הבחירה בה. "מדובר בכוכבת חזקה בעלת יופי יוצא דופן שהצליחה לכבוש את העולם בסערה. הבחירה בלופיטה נעשתה בעיקר בגלל יופייה הטבעי והאופן האמיתי שבו היא מציגה את עצמה", הסביר פרנסואה לימהן מנכ"ל לנקום, "היופי האפריקאי שלה והדרך שבה היא עשתה את הבחירות שלה בחיים, היא התמצית הנכונה של האישה של לנקום".

צילום הראשוני לקמפיין של לנקום

צילום הראשוני לקמפיין של לנקום

לופיטה מצטרפת לשורה ארוכה של שחקניות סופר מצליחות כמו: ג'וליה רוברטס, קייט ווינלסט, פנלופה קרוז, שעשו זאת לפניה. או במילים אחרות, וולקאם לבית הנבחרים של הווליוד.

הקשר של לופיטה עם עולם האופנה לא החל רק בטקס האוסקר השנה. הכוכבת ידועה כאחת מחובבות האופנה הגדולות של הוליווד. הבחירות שלה באאוטפיטים על השטחים האדומים הן מדויקות ונכונות ללוק שלה. דווקא המראה המעט שונה שלה, שכולל שיער קצוץ גורם למעצבים הגודלים לרדוף אחריה שתלבש את השמלות שלהן.  אין ספק שהמרדף הגדול אחריה רק מתחיל.

יש יפות ממנה, אבל יפות כמוה (צילום: גטי אימג'ס)

יש יפות ממנה, אבל יפות כמוה (צילום: גטי אימג'ס)

מעניין לראות איך היא תתפתח כאייקון אופנה (צילום: גטי אימג'ס)

מעניין לראות איך היא תתפתח כאייקון אופנה (צילום: גטי אימג'ס)

עם אנה ווינטר. עולם האופנה רודף אחריה (צילום: גטי אימג'ס)

עם אנה ווינטר. עולם האופנה רודף אחריה (צילום: גטי אימג'ס)

עוד ב- FF:

השאירו תגובה