מתלבשות השבוע: אמה ווטסון מרגשת את עולם האופנה

הכוכבת הצעירה מחדשת את מעמדה כפאשניסטת על, קייטי פרי בשמלה מוזרה וריטה אורה במופת של טעם רע | המתלבשות הטובות והרעות של הוליווד

מאת  | ‏ 3 אפריל 2014

צילום: גטי אימג'ס


המתלבשות הטובות

אמה ווטסון, פרמיירת "המבול" בלונדון
שמלה של ראלף לורן
המגזינים ומבקרי האופנה הגדולים הסירו את הכובע בפני ווטסון הצעירה, שהצליחה במהלך מסע קידום סרטה החדש לשחק אותה עם אאוטפיטים מדהימים. הפעם היא הלכה על מראה מעודן ורך יותר, בהשוואה ללוקים אדג'יים ואפלים שבחרה בימים האחרונים. שמלה לבנה ארוכה יכולה להפוך בקלות ל"כלתית", אבל בשמלה הזו יש משהו כל כך פשוט וחסר מאמץ שפשוט קשה להפסיק להסתכל עליה. אגב, אם תצליחו להסיר את המבט שימו לב ל"שטיח האדום", שהתאים את עצמו לפרימיירת הסרט על נוח והתיבה.

צילום: גטי אימג'ס

קובי סמולדרס, הקרנת הסרט Captain America: The Winter Soldier
שמלה של ספורטמקס
אין הרבה נשים שיכולות להיראות כל כך טוב עם שמלה כזו, וכוכבת "איך פגשתי את אימא" היא מיחידות הסגולה שמשחקות אותה. שמלה א-סימטרית בצבע נייבי עם מחשוף רציני וחגורת עור שמחמיאה לפיגורה. קלאץ' של בדג'לי מישקה היה בהחלט רעיון מצוין, כמו גם העגילים הארוכים שעושים חסד עם פניה היפות של סמולדרס.

צילום: גטי אימג'ס

קירנן שיפקה, פרימיירת העונה השביעית של מד מן
שמלה של נינה ריצ'י
כמה קטנה, ככה סטייליסטית. הכוכבת הצעירה הלכה על שמלת ג'קארד בעלת שרוולים ארוכים ובאורך מיני. החלק העליון צמוד לגוף כמו מחוך ובהמשך נפתח במתיקות, עם כיסים כיפיים בצדדים. הסטיילינג סופר נקי עם סנדלים של סטיוארט וייצמן, שיער אסוף ואיפור עדין במיוחד.

צילום: גטי אימג'ס

אמה רוברטס, סגירת אירוע PaleyFest 2014
שמלה של Finders Keepers
זה פשוט מקסים – מהנעליים, דרך השמלה, השיער ועד הלק. נתחיל למטה לכיוון מעלה: נעליים טרנדיות עם בלינג בלינג, שמלת שיפון נעימה ורכה, שיער גלי, לק בהיר ותכשיטים שהם חברים טובים של הנעליים.

צילום: גטי אימג'ס

פופי דלווין, תצוגת "זוהר האופנה האיטלקית"
שמלה של אמיליו פוצ'י
אתם חייבים להודות שהבחורה נראית מדהים. הפרינט המשוגע וה"פוצ'י" הזה דורש דוגמנית עם גוף מספיק ארוך שאפשר לראות את כל היצירה מתחילתה ועד סופה. קלאץ' דק ושיער גלי השלימו את הלוק.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

ריטה אורה, תצוגת "זוהר האופנה האיטלקית"
שמלה של רוברטו קוואלי
אולי כדאי לקרוא לתערוכה "זוהר האופנה האיטלקית, והיציאות הטראשיות שמבצבצות מפעם לפעם". השמלה הקוואלית וודאי נראית מעניינת על המסלול, אבל הלוק של ריטה אורה הוא בעייתי במיוחד. ה"פרנזים" נראים כמו ניירות במכונת גריסה והפרווה היא תקלה בפני עצמה. השיער הוא אולי מחווה לניקול ריצ'י בגאלת המאט במוזיאון המטרופוליטן לפני מספר חודשים, אבל בפועל נראה כמו השאריות של חג פורים.

צילום: גטי אימג'ס

נעמי קמפבל, תצוגת "זוהר האופנה האיטלקית"
שמלה של רוברטו קוואלי
אותה אדרת בשינוי גברת (והחלפת גוונים). נעמי קמפבל בשמלה דומה להפליא לזו של אורה, אמנם מעט פחות מטרידה אבל עדיין הציקה לנו: הנוצות האדומות והפרווה השחורה מזכירים תחפושת, וגם התכשיטים קצת אובר דה טופ עם כזו שמלה מגונדרת.

צילום: גטי אימג'ס

קייטי פרי, גאלה במוזיאון לאמנות עכשווית (MOCA)
שמלה של ורסאצ'ה
נקודה לשימור: השיער של קייטי. נקודה לשיפור: השמלה. נכון, שכבת המקסי היא אלמנט מיוחד והקולור בלוק בשחור צהוב גם מייצר מראה מעניין. ומצד שני, זה ממש לא. משהו בצללית של השמלה הזו נראה מתאמץ ובעיקר לא נוח. הלוק הזה רוצה להיות מיוחד אבל נופל בדרך – כי השמלה הזו נראית כאילו לא פשוט לזוז איתה מבלי להרים את החלק העליון הארוך.

צילום: גטי אימג'ס

דיטה פון טיז, גאלה במוזיאון לאמנות עכשווית (MOCA)
שמלה של מריה לוסיה הוהן
כוכבת הבורלסק יודעות יותר טוב מכולם לעשות טיזינג, והיא עושה זאת שוב. השמלה אמנם בגוון מטריף, אבל הפאנלים השקופים מגלים קצת יותר מדי. אין מה לעשות, עם פיגורה שופעת כמו של דיטה זה לעד יראה פרובוקטיבי. היא אמנם אוהבת לשחק על הגבול בין סקסי לאלגנטי, אבל הפעם היא חצתה את הקו.

צילום: גטי אימג'ס

שרלוט קסירגי, נשף Rose
שמלה של שאנל
יש לנו מקום חם בלב עבור הנכדה של גרייס קלי, והיא בדרך כלל מצליחה לייצר לוקים מוצלחים. אבל הפעם היא בחרה בשמלה לא מחמיאה שפשוט לא עובדת. שמלת סטרפלס ממשי רופפת ורדיד שקוף בגוונים של תכלת וכסוף זה נשמע כמו רעיון טוב, אבל משהו במראה הזה חולה. השמלה מזכירה שקית גדולה, חסרת צורה ולא מחמיאה. הסיבה היא פשוטה: שקית לא מחמיאה לאף אחד, גם לא לנכדה של גרייס קלי.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

קמרון דיאז Vs אמיליה קלארק
שמלה של ויקטוריה בקהאם
בחודש ינואר האחרון אמיליה קלארק לבשה שמלת מיני מתוקה של ויקטוריה בקהאם, לטקס פרסי ה-AFI. השמלה בצבע כחול רויאל שודכה לסנדלי ניוד. היא הלכה על שיער פזור ושפתיים ורדרדות. קמרון דיאז לבשה את אותה שמלה, רק בגרסתה האפורה, לאירוע מיוחד של 20th Century Fox. גם דיאז בחרה בשיער פזור ואפילו באותן שפתיים ורדרדות, אך בגזרת הנעליים הלכה על נעלי עקב בצבע לבן של סן לורן. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

אמיליה קלארק וקמרון דיאז. מי לבשה את זה טוב יותר? | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה