ככה ייראו התיקים, הג'ינסים והסניקרס שלכם ב-2024

ההשראה הכי גדולה תגיע ממקור לא צפוי, הלוק המשרדי ישדר עסקים, התיקים יגדלו, המכנסיים יקטנו, האייטיז יחזרו, האיפור יירטב ואולי עוד נתחיל להתעניין בתחרויות אופניים ומשחקי כדורגל. אלה עומדים להיות הטרנדים המשמעותיים של 2024

מאת  | ‏ 28 דצמבר 2023

החל משבוע הבא כבר ניאלץ להגיד "זה כל כך 2023" על ענתיקות כמו "ברביקור" או "עור סופגניה", אז להלן התחזית: בעוד כמה ימים כולנו נתחיל להיראות כמו סבא עסוק מהאייטיז עם צללית בגוון אפרסק וסניקרס מעור נחש. רק אל תגידו שלא הזהרנו, וקבלו את הטרנדים, האסתטיקות וההשפעות שיעצבו את הפיד והמלתחה של 2024. 

ארון הזהב

שכחו מ"ונילה גירל" ומ"טומאטו גירל". באופן כללי, שכחו מהסיומת "גירל" בכל הנוגע לקטגוריות האסתטיקה של 2024, והחליפו אותה ב"גרנדפה". השנה כולן רוצות להיות סבא, וזה מגיע הרבה מעבר לגופיות לבנות. 

שתי מגמות בולטות שמסתמנות כרגע בטיקטוק הן "סבא סיקסטיז" – פחות בגרסת הסנדלים הישראלית ויותר זו הניו-יורקית המוקפדת והמלוטשת שכוללת מכנסיים מחויטים, קרדיגנים איכותיים ומעילי טרנץ' על-זמניים – ו"סבא אקלקטי", שלוקחת את האיכות הסבאית לאיזורים צבעוניים יותר עם אפודות מדליקות, כובעי מצחיה להאכלת יונים בפארק, שורטס עד הברך ומגירת גרביים מפוארת. המלצה שלנו: שימו בנטפליקס את "מאסטרו", שסוקר את חייו ועל הדרך גם את בגדיו של לאונרד ברנשטיין, ותבינו טוב מאוד את הכיוון.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Stuntin‎‏ (@‏‎stuntinhq‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎MARCO‎‏ (@‏‎marco.lstn‎‏)‎‏

מחלקת עסקים

הסטייל המשרדי, התאגידי והעסקי הוא כנראה המגמה הדומיננטית ביותר שמסתמנת בימים אלה. היא מאובחנת כתגובה לאווירת ה"חזרה למשרד" וההיפרדות מהעבודה מהבית, שהתקבעה כמדיניות מחודשת מאז משבר הקורונה. ה"קורפורייט-קור" מתאפיין באלמנטים שונים, אבל הדגש הוא על איכות מחויטת, "חליפות עוצמה" ומונוכרום אלגנטי. בגדול (וכמו במקרה של סבא סיקסטיז), מדובר פשוט בעוד זווית של יוקרה שקטה. 

תת-ז'אנר משמעותי הוא "לוק סידורים", כפי שנראה למשל בתצוגה של בלנסיאגה באל.איי, ומתאפיין בעומס היפר-אורבני. שקיות קרטון כתיק, כוסות קפה גדולות ביד, משקפי שמש וכל מה שמשדר "אל תדברו איתי אני מאוד עסוקה כרגע (בלצלם את הריל הזה שמראה שאני עסוקה)".

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‎‏ (@‏‎hoskelsa‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Vogue Runway‎‏ (@‏‎voguerunway‎‏)‎‏


מטען כבד

אל הלוק העסוק מצטרף, בהמשך ישיר ובאופן טבעי, הלוק העמוס. הוא מתבטא בטרנד אחד משמעותי במיוחד: תיקים גדולים. אחרי תקופה ארוכה של תיקי כתף מז'אנר הבאגט הניינטיזי והקוקטי, מגיע הרגע לזרוק פנימה את כל מה שנשאר בבית מפאת חוסר מקום. תיק מיליון הדולר של לואי ויטון, הבירקין העצום של קים קרדשיאן ודגם "מרגו" הסופר מבוקש של דה רואו לא משאירים מקום לספק, אבל משאירים הרבה מקום לכל החפצים שלכם. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dani Levi‎‏ (@‏‎superrrdani‎‏)‎‏

פרום דה בלוק

טרנד ה"בלוק-קור" צומח היישר מהשכונות של הממלכה המאוחדת, ומגיע בילט-אין עם מבט קשוח ומבטא סקסי. "בלוק" הוא הסלנג הבריטי ל"בחור", והרעיון הוא פשוט להתלבש כמו אחד – מה שאומר, מבחינת בנים בריטים סטרייטים, בעיקר חולצות ונעלי כדורגל. אולי באמת הגיע הזמן להיסגר סופית על מה זה נבדל.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎SOFIA COELHO ˙ᵕ˙‎‏ (@‏‎sofiamcoelho‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎patricia manfield‎‏ (@‏‎heir‎‏)‎‏

על גלגלים

הדגש הספורטיבי, כאמור, חזק מתמיד השנה, והוא מגיע עד הענפים הכי פחות סקסיים. את האופנה האופנוענית, על מעילי ומגפי העור שלה, מחליפה עכשיו אחותה הקטנה והחנונית: אופנת האופניים. בדים גמישים ופונקציונליים, פרינטים פאנקיים בקטע מפתיע, משקפי שמש צרים של אוקלי ומימיה ממותגת – כל אלה נחשבים סופר-פאשן עכשיו. אנחנו מניחות שאפשר גם אשכרה לרכוב על אופניים, אבל פה לא מדור התחבורה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎IÇIÀLÀBAS‎‏ (@‏‎icialabas‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Shirt Kings‎‏ (@‏‎shirtkingacademy‎‏)‎‏

משחקי ידידות

מותגי הספורט והסטריט הגדולים בעולם עלו על טריק מעולה: לחבור למעצבי בוטיק שרק מביני עניין אמיתיים מכירים את שמם, ולייצר יחד פיסים ייחודיים שמביאים יוקרה מחודשת – באווירה וגם במחיר – לסניקרס הכי בייסיקיות. אדידס עם וולס בונר ונייקי עם מרטין רוז הם הדוגמאות הבולטות אבל ממש לא היחידות, ו-2024 תכלול דגמים חדשים מהשת"פים המוצלחים האלה, לצד שידוכים חדשים ומסקרנים כמו אלה שבין אסיקס לשושו טונג ובין ניו באלאנס לסלה במברי. נשמע ג'יבריש? חכו חודשיים.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Martine Rose‎‏ (@‏‎martine_rose‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Salehe Bembury‎‏ (@‏‎salehebembury‎‏)‎‏

אלעד ערב טוב מה נשמע

בהמשך לסעיף הקודם – דגם שטרם הושק רשמית אבל אין שום ספק שעומד להיות אחד הפריטים הנחשקים ביותר בעולם, הן האדידס סמבה החדשות והמנוחשות בעיצוב וולס בונר. גם שם יודעים היטב ש-2024 עומדת להיות שנה טובה מאוד עבור הפרינטים החייתיים בכלל והמנוחשים בפרט.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט ששותף על ידי @‏‎theresnohomeforyouhere‎‏‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎kimkardashian | fanpage‎‏ (@‏‎kimkdashy‎‏)‎‏

בין הזמנים

ההסתכלות אחורה היא פעולה אופנתית כמעט בלתי נמנעת, והשנה נראה שהצוואר עומד להיתפס: אחרי הניינטיז וה-Y2K, המבט מופנה גם רחוק אל האייטיז וגם קרוב אל ה-2010'S. הראשונות מביאות איתן את כל הכיף המוכר של כריות הכתפיים והדגשות המותניים, בדגש נשי וחגיגי כפי שנראה על המסלול של בלמיין. האחרונות מתעקשות על המונח "אינדי סליז", ועל וייב סקסי מלוכלך של נערת מסיבות מיוזעת עם שמלת מיני צמודה וקצרה מדי.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Balmain‎‏ (@‏‎balmain‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‎‏ (@‏‎poster__girl__official‎‏)‎‏

גברת עם סלים

בהמשך לשתי תקופות ההשפעה הנ"ל, וכאנטיתזה לטרנד הבאגי שאפיין את 2023 וממשיך לשמור על רלוונטיות בינתיים, הולך ומתקרב זמנם של המכנסיים הצרים. זה עדיין לא אומר סקיני (אבל אל תתבלבלו, זה יגיע לשם) – זה אומר גזרות "סלים" הדוקות יותר ונוחות פחות.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Diesel‎‏ (@‏‎diesel‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jen Ceballos‎‏ (@‏‎endlesslyloveclub‎‏)‎‏

שוקולד אפרסק

ככל שהחורף יתקדם והאביב יתחיל להציץ מהצד השני שלו, ילכו ויתבהרו גווני החום שוקולד העמוק עד שיבשילו ויהפכו ל"פיץ'-פאז" – פלומת אפרסק, צבע השנה על פי פנטון. לא תמיד מדובר בתורה מסיני, אבל השנה נראה שחברת הצבעים אכן קולעת. הוורדרד-כתמתם הפסטלי הזה כבר נצפה על לא מעט מסלולים, ונראה שיככב לא מעט גם בגזרת הביוטי.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Liu Wen ‏ (@‏‎liuwenlw‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Wella Education‎‏ (@‏‎wellaeducation‎‏)‎‏

על רטוב

לוק ה"סופגניה המזוגגת" של היילי ביבר הוא עדיין הגביע הקדוש בכל הנוגע לעור הפנים, אבל כמו כל טרנד, גם הוא עומד להימתח אל קצותיו המוגזמים: הברק החיוני והטבעי מתקדם לכיוון אקסטרה-רטוב שמבקש להשיג מראה זכוכיתי מלאכותי. אולי פשוט נחכה לזיעה של יולי-אוגוסט וזהו.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט ששותף על ידי @‏‎patmcgrathreal‎‏‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kylie Cosmetics‎‏ (@‏‎kyliecosmetics‎‏)‎‏

נשיקות

מי שפחות בקטע של להיראות כמו חייזרית שקופה, אולי תחחבר יותר לעובדה שהשפתון האדום הקלאסי זוכה לרלוונטיות מחודשת בחסות גרסת הרטרו של היוקרה השקטה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎A S H L E Y G R A H A M‎‏ (@‏‎ashleygraham‎‏)‎‏

החומצה החדשה

תחזיות הביוטי ל2024 מצביעות על שחקנית חדשה ומסקרנת: אקטוין, חומצת אמינו שמשלבת את סגולות ההזנה של החומצה ההיאלורונית עם תכונות החסימה של הניאצינמיד, וקושרת מולקולות מים לכדי מחסום עור ששומר בפנים את כל החלבונים החשובים. נשמעת כמו לוחמת מובחרת.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dr.Jart+ North America Market‎‏ (@‏‎drjart‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Stripes‎‏ (@‏‎iam_stripes‎‏)‎‏

השאירו תגובה