יאמי: כולן רוצות עור דונאט מבהיק כמו של היילי ביבר

מגמת הטיפוח הכי לוהטת ברשת לוקחת השראה דווקא מסופגנייה מזוגגת וסופר מבריקה. היילי ביבר כבר התאהבה ומקדמת את המראה בעזרת מותג הביוטי החדש שלה, האחרות מזילות ריר וממהרות לנסות אותו בעצמן

מאת  | ‏ 26 אפריל 2022

בינואר האחרון, היילי ביבר העלתה לאינסטגרם שלה סט תמונות בביקיני ועם עור בעל ברק מאוד ספציפי, והוסיפה את הכיתוב: ״עור דונאט מזוגג כל 2022. ספרו לחברים״.

מבחינת היילי, זאת הייתה הצצה ראשונה למותג הביוטי החדש שלה Rhode, אבל הרעיון של עור שנראה כמו סופגנייה מזוגגת סוכר התפשט ברשת מהר מאוד, ועכשיו כבר הוכרז על ידי מגזין גלאמור כטרנד. אין מה לומר, מדובר במפגן מרשים של כוח ההשפעה של היילי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Zendaya (@zendaya)

עכשיו תראו, זה לא שהיילי המציאה את העור החלק והנוצץ שמזכיר דונאט מזוגג, אבל חייבים להודות שהיא העניקה לו מיתוג מעורר תאבון, שגורם לכולנו לרצות להתמרח בקרמים.

ואגב, זאת באמת השיטה – קרמים. את מראה הדונאט המזוגג אפשר להשיג באמצעות איפור, אבל מכיוון שהוא ממוקד במראה העור, תכשירי הטיפוח הם אלה שבאמת מככבים בטרנד. בגלאמור ממליצים על כמה צעדים – פילינג, מריחה של שמן או באלם ואפילו ערבוב של שמן טיפוח במייקאפ.

יחד עם זאת, כדי להימנע ממראה שמנוני, שימו לב שאתן מניחות את המוצרים הסופגנייתיים בעיקר בנקודות הגבוהות של הפנים, היכן שמניחים היילייטר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by

השאירו תגובה