חוכמת ההמונים: הרשת עפה על הג'ינס הזה של זארה, ואנחנו כבר קנינו

אם כבר ויתרתם על הניסיון להבין מה הולך בטיק-טוק, אנחנו כאן כדי לעדכן שאיפשהו בין הריקודים לאתגרים מתהווה גם פלטפורמת המלצות משתמשים פורה וממכרת - כמו במקרה של ג'ינס הלהיט הלוהט מבית הרשת האהובה עלינו

מאת  | ‏ 17 נובמבר 2020
@courtneykaskey

##zarajeans ##outfitideas ##fyp

♬ Olivia – One Direction

כבר עסקנו כאן לא מעט במה שהטיק-טוק עשה לעולם הביוטי, כשהפך לפלטפורמת שיתוף המלצות משתמשים אורגנית ואפקטיבית בזמן שאינסטגרם מתבסס יותר ויותר על תוכן שיווקי. עכשיו כבר ברור שהמגמה הזאת לא עוצרת בתמיסות פילינג וליפגלוסים מנפחי שפתיים, ומתפשטת ממדף הטיפוח עמוק אל תוך קודש הקודשים – הארון.

אמנם בפעם האחרונה שטיק-טוק התאבסס על מכנסיים של זארה זה קרה בנסיבות ויראליות ייחודיות למדי, אבל עכשיו כבר מדובר במסורת הישנה והטובה של המלצה כנה: קשה לקבוע איך ואיפה בדיוק זה התחיל, אבל יותר ויותר טיקטוקריות מתקבצות בימים אלה תחת ההאשטאג #zarajeans לטובת בשורה פשוטה וחשובה: הרשת הספרדית האהובה על כולנו יצרה את דגם הג'ינס הכי מדויק, טרנדי ומחמיא של העונה.

@brennaroset

##zarajeans ##zara ##fyp thank you for putting me on this one

♬ Nightcore Forever She looks so perfect Newk82 – Kev

שם הוא כבר זוכה לכינוי "הג'ינס המפורסם" או "ג'ינס הטיק-טוק של זארה", אבל באתר הרשת קוראים לו "ג'ינס ארוך וגבוה בגזרה סופר מתרחבת". אנחנו נלך פשוט על "שלמות: קווים לדמותה" – מותן גבוהה שאורזת הכל, אורך מקסימלי שמחמיא ומאריך, מכפלת פרומה קלות, שלושה צבעים קלאסיים – והכל באווירת ניינטיז מגה-קולית שהיא כל מה שהחורף הזה מבקש מבחינה אופנתית. 

גם המחיר נוח למדי: 199 שקלים, כך שלא תצטרכו להרגיש רע מדי אם תאמצו את הבחירה הביתית של כמה טיקטוקריות מתוחכמות ותחליטו לפעור לו קרעים גראנג'יים נדיבים באיזור הברכיים. 

מה עוד אפשר לבקש? (צילום: zara.com)

מה עוד אפשר לבקש? (צילום: zara.com)

יש גם בשחור (צילום: zara.com)

יש גם בשחור (צילום: zara.com)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @sisstreetstyle

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by fashion & beauty inspo (@heytammi)

@fashioninflux

4 denim looks – excited to be in jeans again which look is your fave? ##momjeans ##jeansoutfit ##highwaistjeans ##zarajeans ##zarastyle ##summeroutfit

♬ Coño (feat. Jhorrmountain x Adje) – Puri

@cyndicordova

‘90s jeans de Zara son preciosos y muy cómodos #zara #zarajeans #outfit #inspo #fyp #foryou #parati #90s

♬ Super Freak – Rick James

 

השאירו תגובה