רק 34 שקלים: המוצר הזה שבר את הטיקטוק ונמכר בטירוף

מדי יום אנחנו (ורוב האנשים שעברו את גיל 20) מגלות עוד נדבך בארץ הפלאות שהיא אפליקציית טיק טוק, וכעת מסתבר שהיא הופכת גם לפלטפורמת המלצות ביוטי רותחת במיוחד: סרטון ה"לפני ואחרי" שצילמה טיקטוקרית צעירה גרם לסרום זול במיוחד להפוך ללהיט ויראלי, וממש קשה שלא להשתכנע

מאת  | ‏ 23 מרץ 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Ordinary, NIOD, & more. (@deciem) on

עד לא מזמן, נראה שקברניטי אינסטגרם עוד יכלו להישאר יחסית רגועים: טיקטוק אמנם שוברת את האינטרנט מדי יום וגוזלת את מיטב המוחות של הדור הצעיר לטובת התמחות מעמיקה במדעי הליפסינק, אבל נראה שהיא עוד לא בדיוק אוחזת בכוח הכלכלי והשיווקי שהפך את את האינסטוש למעצמה. כעת מסתמן שגם זה כבר מתחיל להשתנות, כשהטיקטוקרים, באופן טבעי, מתחילים להשתמש בפלטפורמה המופלאה הזאת גם לשיתוף דברים שלא בהכרח מלווים בכוריאוגרפיה – כמו במקרה של קיי לין ווייט, צעירה שחלקה לאחרונה עם 134 אלף העוקבים שלה המלצה חמה על תמיסת הפילינג של "דה אורדינרי".

"רוצים עור נקי?", כתבה בסרטון המדובר, שהציג מסך מפוצל: בצד אחד מדגימה ווייט את השימוש במוצר (לצלילי להיט היפ הופ תורני כמובן), והצד השני מדגים "איך הפנים של נראו לפני שהשתמשתי בזה". אכן ניכר הבדל מרשים במיוחד במראה פניה של הצעירה, שמוסיפה בקפשן: "עוזר גם עם צלקות אקנה ומראה עור לא אחיד". בסרטון עצמו היא לא שוכחת לציין את האטרקציה האמיתית: "קניתי את זה ב-7 דולר".

@kaelynwhitee

##duet with @kaelynwhitee Also helps with acne scars and uneven skin tone##greenscreen ##AsGoodAsTheOG ##touchdowncelebration ##CleanFreshHype ##fyp

♬ Like That – Doja Cat feat. Gucci Mane

"דה אורדינרי" הוא אמנם לא בדיוק מותג עלום שזקוק נואשות לעזרה במכירות, אבל נציגה מטעמו שמחה לאשר כי בתוך שבועיים בלבד מעליית הסרטון, נמכרו לא פחות מ-52 אלף יחידות של המוצר. התמיסה, שגם אתן יכולות לרכוש בקלות וב-34 שקלים בלבד באסוס, מיועדת לשימוש פעם בשבוע ומבטיחה להבהיר את העור, לפנות לכלוך מהנקבוביות ואף להחליק את המרקם ולרפא צלקות באמצעות פעולת קילוף כימי עדין. אנחנו כבר בקופה, ובהחלט נמשיך לעקוב אחר ההתרחשויות בזירת הביוטי הטיקטוקית.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SKIN PHOENIX (@skin_phoenix) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @frank.pgh on

 
 
 
View this post on Instagram

We've noticed that many of you are loving our AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution, and while we're really happy that you're enjoying it, we want to ensure that you're playing safely. ⁣⁣⁣ When beginning to use Direct Acids: 1) Patch test! 2) Don't use them with other direct acids, retinoids or pure Vitamin C 3) Make sure you're avoiding unprotected solar exposure always and using acids in the evenings only, ideally, 4) Don't apply acids to peeling, compromised, sensitive or broken skin and 5) Follow the directions on the packaging/website. ⁣ ⁣ The Ordinary's AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution is a 10-minute exfoliating facial for experienced users of Direct Acids. It offers efficient chemical exfoliation of the skin to target dullness and textural irregularities, with the aim of improving visible skin radiance with continued use. This formula also incorporates a Tasmanian pepperberry derivative to help reduce signs of irritation associated with acid use. ⁣⁣ ⁣⁣ Due to the high concentration of free acids, we would not recommend using this formula on sensitive, compromised or peeling skin. ⁣‼️⁣ ⁣⁣ While exfoliating acids can result in quick visible benefits, we generally suggest indirect forms of skin exfoliation in favour of direct forms due to the potential inflammation and sensitivity associated with acid use. Please refer to NIOD's Non-Acid Acid Precursor as an option for indirect exfoliation.

A post shared by The Ordinary, NIOD, & more. (@deciem) on

 

השאירו תגובה

 

  • יש את המוצרים של דה אורדינרי באסוס, וגם באתר שקוראים קאלט ביוטי שעושה משלוח לישראל.

    מאת: רייצ' |‏ 26 במרץ 2020 | 22:37
  • אבל אין משלוח לישראל – אז איפה זה עוזר לנו בדיוק?

    מאת: רחל |‏ 24 במרץ 2020 | 08:02
  • הי.
    האים זה מתאים לגיל בוגר מעל 50

    תודה

    מאת: חני |‏ 24 במרץ 2020 | 06:54
  • מדובר במסיכה המכילה חומצות aha-bha בריכוז גבוה ועלולה לגרום לכוייות בשימוש לא נכון, וחייבים קרם הגנה בימים לחר מכן משום שהיא מקלפת תאי עור ומותירה אותו חשוף ורגיש. מסיכה מצוינת לעור שכבר נחשף לחומצות בריכוזים נמוכים ממנה בעבר. כן היא טובה, כן היא פוטוגנית וגם עלולה להיות מסוכנת. בשימוש לא נכון תקבלו ממנה כוויה. ללמוד לפני שצוללים כי יש הייפ.

    מאת: לקרוא קצת לפני שקונים.. |‏ 24 במרץ 2020 | 00:40