היישר לערב החג: הלוק של נועה מושלם, אבל התכשיטים הם הכוכבים

נועה קירל הגיעה לאירוע המרגש של עמותת Make a Wish בלוק אופייני ומוצלח, שמשלב בין גלאם לתחכום ואיפוק. נוסף על החליפה שהתיישבה בול על החלומות האביביים שלנו, אי אפשר היה להתעלם מתכשיטי הזהב המדהימים

מאת  | ‏ 1 אפריל 2024

נועה קירל וסילבן אדמס

זוהרת בלבן (צילום: שאולי לנדנר)

עמותת Make a Wish ידועה בתור אחד הדברים המרגשים בעולם, והאירוע שערכה אתמול הזכיר את זה. הוא נערך לכבוד חשיפת השגרירים החדשים של העמותה, בביתו של איש העסקים והפילנתרופ סילבן אדמס, שהצטרף לשורות העמותה כשגריר של רצון טוב.

בגדול, מי לא היו שם (מעבר לאורחי הכבוד האמיתיים כמובן – ילדי העמותה): בר רפאלי, עדן חסון, סטטיק, אודיה ועוד ועוד, שפועלים בשורות העמותה לטובת הגשמת משאלותיהם של ילדים החולים במחלות המסכנות חיים, כולל אלה שנפגעו ב-7 באוקטובר. אבל הכוכבת הזוהרת ביותר הייתה, איך לא, נועה קירל.

נועה קירל

לא פספסנו גם את הטבעות (צילום: שאולי לנדנר)

נועה הגיעה בלוק אופייני ומדויק: חליפה לבנה הכוללת מכנסיים ובלייזר בגזרה מעט אוברסייזית, מהאוסף הפרטי של הסטייליסט תום רוזיליו, שדיברו אל החלומות המחויטים שלנו והשתלבו מעולה עם אווירת הניקיון האביבית. שיער אסוף בהידוק ואיפור טבעי וזוהר מבית היוצר של טלי פאוור השלימו מראה בוגר, מתוחכם ומלא גלאם. 

אבל הכוכבים האמיתיים של הלוק הם תכשיטי הזהב: החבקים ההיסטריים של קרן וולף, שהועמסו על אוזנה של נועה, בשילוב השרשרת עם סמל החטופים בעיצוב דליה ישראלי ובשיתוף מטה החטופים, שכבר ריגשה אותנו על צווארה של בר רפאלי, וכן השרשרת של Make a Wish.

נועה קירל

זהב ולבן זה שילוב מושלם (צילום: אינסטגרם, Tali Power)

גם בר וציפי רפאלי היו (צילום: שאולי לנדנר)

גם בר וציפי רפאלי היו (צילום: שאולי לנדנר)

 

השאירו תגובה