על רקע שמועות הפרידה מג'סטין, היילי מדגמנת לנז'רי כלה

אין ספק שקולקציות הכלולות של מותגי ההלבשה התחתונה הם דבר שתענוג להתסכל עליו, ואולי לקבל ממנו כמה רעיונות מגונים למתנות החג. וגם: למה התמונות האחרונות של ריהאנה הן הרבה יותר ממטריפות, מה גרם לנו להתייחס לטרלול השבועי של ג'וליה פוקס, טרנד התיקים שבא לעשות בלאגן והניסיון המביך של אדידס: חדשות, שאלות ומחשבות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 29 מרץ 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Hailey Bieber Brasil‎‏ (@‏‎haileybiebersbr‎‏)‎‏

בדיוק עם החלפת השעון, במצמוץ הקסום הזה שבין קולקציות האביב לקולקציות הקיץ, מלבלב לרגע הפרח הלבן הענוג מכולם: קולקציית החתונות. ויותר משזו שעתם היפה של מעצבי ומעצבות שמלות הכלה, זו שעתם הסקסית והרווחית של מותגי ההלבשה התחתונה.

כך קרה ששתי תותחיות כבדות במיוחד הונחתו השבוע על הפיד: היילי ביבר בקמפיין הכלולות של ויקטוריה'ס סיקרט, ואלכס קופר (מנחת פודקאסט הלהיט Call Her Daddy ונערת פוסטר של נשיות אותנטית ואינטליגנטית) לקמפיין הכלולות של סקימס. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎SKIMS‎‏ (@‏‎skims‎‏)‎‏

בשני המקרים, תאמינו או לא, מדובר באוסף של פריטים לבנים בשילוב תחרות, מלמלות, סאטן ומחוכים. אצל סקימס כבשו אותנו דווקא פריטי הלאונג' של קטגוריות "מסיבת רווקות" ו"ירח דבש". אצל ויקטוריה'ס סיקרט, העסיק אותנו הלוק הכלתי של היילי על רקע שמועות הפרידה שלה מג'סטין. כך או כך מדובר במשהו שנחמד להסתכל עליו, ועם טבעת או בלי – לדעתנו זה לגמרי עובר כמתנת פסח הולמת. מה, זה לבן. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Victoria's Secret‎‏ (@‏‎victoriassecret‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎SKIMS‎‏ (@‏‎skims‎‏)‎‏

את הקשר הכן והעמוק של ריהאנה לתעשיית האופנה העולמית אין צורך להציג, אבל השבוע נרשמה לו הוכחה שהביאה הרבה נחת למבינות העניין: הפקת השער של רירי לווג סין לא הייתה סתם מטריפה כרגיל, אלא נשאה משמעות היסטורית קלה. זהו השער האחרון בעריכתה של מרגרט זאנג, מי שמינויה ב-2021 טלטל את הסצנה ונחשב לצעד כמעט שערורייתי, על רקע גילה (היא הייתה בת 27), מוצאה (היא נולדה וגדלה באוסטרליה), ובעיקר הכשרתה (בלוגרית אופנה).

הלחשושים הביקורתיים לא פסקו לאורך כהונתה, אף שנחשבה למוצלחת ומרעננת בעיני רבים, ולפני כחודש היא הודיעה באינסטגרם על עזיבת התפקיד בנסיבות שנותרו עמומות. הבחירה בריהאנה לעטר את השער האחרון, כאמור, מעידה על היוקרה האולטימטיבית שאופפת אותה כאייקון אופנה, וכן על התייצבותה העקבית לצד קולות אחרים ו"שנויים במחלוקת". כשכל זה מגיע עם סטיילינג מושלם (טרנד המערב הפרוע מעולם לא נראה נכון יותר, וביונסה מוזמנת לאכול את כובע הקאוגירל שלה), התוצאה מרגשת באמת. ושרשרת שעוני הקרטייה, מה איתה?

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎VOGUEplus‎‏ (@‏‎vogueplus‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎VOGUEplus‎‏ (@‏‎vogueplus‎‏)‎‏

אחרי הרבה זמן שלא, הפעם ניאלץ להתייחס לטרלול השבועי של ג'וליה פוקס. התמונה שלה מטיילת עם כלב ענק וחתיך בזמן שהיא לבושה ובעיקר מאופרת כמו אלילת דת' מטאל, היא חלק גאוני למדי מקמפיין גאוני במיוחד: חברת האיפור e.l.f השיקה שיתוף פעולה עם מותג המשקאות Liquid Death, בפרסומת שהיא טייק מושלם על פרסומות לילדים מהניינטיז וכבר הפכה ויראלית לגמרי. 

עוד טייק מושלם, כאמור, הוא זה שהרימו עם ג'וליה פוקס על טרנד הפפראצי המבוים – מהחשדות נגד אמילי רטאייקואסקי שמתזמרת היטב את צילומי הרחוב האולטרה-פוטוגניים שלה מטיילת עם הכלב, ועד קמפיין הפפראצי המדובר של קנדל ג'נר עם בוטגה ונטה. ועוד לא אמרנו כלום על אריזת ארון הקבורה של המוצרים.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Liquid Death‎‏ (@‏‎liquiddeath‎‏)‎‏

לאחרונה מתחיל להתפשט המונח "אופנת כאוס", אז חשוב לנו להזכיר בקטנוניות איפה קראתם את זה קודם, עוד לפני הקולקציה של מיו מיו. מוצג א: טרנד תליוני התיקים, שעומד לגרום לכם לאסוף את כל מחזיקי המפתחות המכוערים שזרוקים באיזו מגירה ולתת להם סוף סוף את תפקיד חייהם.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Style Analytics‎‏ (@‏‎style.analytics‎‏)‎‏

ותראו תראו מי מנסים לעשות MSCHF ונכשלים כמו שרק מותגי מיינסטרים שמנסים להיות צעירים ומגניבים יכולים להיכשל: אדידס ונעלי הקופסה. אין מספיק גלגולי עיניים בעולם. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎HIGHSNOBIETY‎‏ (@‏‎highsnobiety‎‏)‎‏

 

השאירו תגובה