כל האיטגירלס עומדות להתעלף על המגפיים האלה

התצוגה של פנדי במילאנו היא צפיית חובה מענגת בשביל כל מי שאוהב בגדים מושלמים בלי יותר מדי בלבולי מוח מסביב, אבל אפילו בה מתבלט אחד הטרנדים המוזרים של הרגע. וגם: תתחילו לחשוב ברצינות על תליוני תיק, ותתכוננו לקאמבק האופנתי של השטיח הכי מושמץ. חדשות, מחשבות ושאלות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 23 פברואר 2024

פנדי רדי טור וור, סתיו 2024 (צילום: Daniele Venturelli,  Estrop/Getty Images)

פנדי רדי טור וור, סתיו 2024 (צילום: Daniele Venturelli, Estrop/Getty Images)

להסתכל בקנקן

אנחנו בדרך כלל משתדלות לדבר כאן על כך שאופנה היא הרבה מעבר לבגדים יפים. היא סיפור, היא תנועה בעולם, היא פעימת לב, היא אמנות של תשוקה תזזיתית. אבל יודעים מה? לפעמים היא גם בגדים יפים. ממש, ממש יפים, במקרה של קולקציית סתיו 2024 של פנדי, שהוצגה אתמול בשבוע האופנה במילאנו.

האפקט הפשוט הזה הוא למעשה חלק מהחזון של המעצב קים ג'ונס, שכבר שלוש שנים יוצר עבור מותג העל האיטלקי את המפגש האולטימטיבי בין אופנה גבוהה לאופנה לבישה. הוא מצליח לשזור את הגלאם האיטלקי המסורתי ביחד עם השפעות של מינימליזם יפני, והתוצאה היא באמת חלומה הרטוב של כל פאשניסטה. מומלץ בחום לקחת כמה דקות, לעבור על הלוקים מהתצוגה, למלמל "איזה יופי" או "רוצה", ולסמן את מגפי הלהיט שתכף ישתלטו לכולנו על הפיד בחסות איטגירלס עשירות ויזכירו שלרצות תמיד אפשר, אבל לקבל זה משהו קצת אחר.

פנדי רדי טור וור, סתיו 2024 (צילום:Getty Images, Daniele   Venturelli/WireImage)

פנדי רדי טור וור, סתיו 2024 (צילום:Getty Images, Daniele Venturelli/WireImage)


 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Fendi‎‏ (@‏‎fendi‎‏)‎‏

למה כובע

כשפראדה עשו את זה עם קולקציית הגברים לפני חודש, עוד היה בזה איזה היגיון קונספטואלי: המסלול עוצב כשילוב בין משרד לבריכה, ומוטיב המים ליווה את הקמפיין. אבל מאז הופיעו כובעי הים, בווריאציות שונות, אצל טורי ברץ', הלמוט לאנג, לואר, סימון רושה ועכשיו גם פנדי. למעשה, מדובר באחד האלמנטים הבולטים ביותר על מסלולי העולם כרגע. הוא כנראה מגיע ממגמת ה-Utilitarian Wear, שתרגומה הלא מספיק קולע הוא "תועלתנות" – אבל הרעיון ממוקד בפונקציונליות, מקצועיות וספורטיביות. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Prada‎‏ (@‏‎prada‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎NYLON‎‏ (@‏‎nylonmag‎‏)‎‏

שעת עומס

במקביל, הולכת ומסתמנת האנטי-תזה שמורדת בכל הנקי, היוקרתי, המלוטש והמינימליסטי: אסתטיקת הבלאגן והכאוס. היא מתבטאת, למשל, בתיקים גדולים, עמוסים ומבולגנים – בהובלת בלנסיאגה כמובן, אבל גם תליוני התיקים הוויראליים של קואץ' מצטרפים, ואפילו אלה של טיילר דה קריאייטור בקולקציה החדשה ללואי ויטון.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Balenciaga‎‏ (@‏‎balenciaga‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Coach‎‏ (@‏‎coach‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Hypebae‎‏ (@‏‎hypebae‎‏)‎‏

שטיח-סטייל

עוד ביטוי לעלייתו של הבלאגן היא המילה "שאגי", שככל הנראה נשמע ונקרא לא מעט בקרוב בהקשר של פריטים נחשקים: טקסטורה פרוותית-שעירה-מדובללת, שלרוב מאפיינת את סוג השטיחים הידוע לשמצה, וכעת מתבלטת במקומות לא צפויים כמו המסלול של ברברי, או קצת יותר צפויים – כמו המסלול של דיזל.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Vogue France‎‏ (@‏‎voguefrance‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Vogue France‎‏ (@‏‎voguefrance‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎SSENSE‎‏ (@‏‎ssense‎‏)‎‏


מסורבלים

אחרי חליפת הרובוט של מוגלר – הלוק הבלתי יאומן שגרם לכל העולם לתהות איך לעזאזל זנדאיה תוכל אי פעם להתעלות על עצמה, ואיך טימותי שאלאמה מסוגל בכלל לעמוד לידה כשהיא מרסקת את האינטרנט ככה – שמחנו לגלות שהאסטרטגיה שלה ושל סטייליסט העל לואו רואץ' מורידה קצת רגל מהגז, וגם מפרגנת קצת יותר לכוכב שלצדה, במקרה של סרבל העור הזוגי ההיסטרי הזה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Just Jared‎‏ (@‏‎justjared‎‏)‎‏

השאירו תגובה