"למה היא הולכת ככה?!!": הרשת שוחטת את פריס הילטון

נוכחותה של פריס הילטון על מסלול הדוגמנות בתצוגה של מוגלר היא אירוע אינסטגרמי בפני עצמו, אבל היורשת האהובה לא הסתפקה בזה, והוסיפה הליכה ביזארית למדי. הרשת חוגגת מאז על מופע "התרנגול הרובוטי" של הילטון, ונשאר רק לתהות אם היא עשתה את זה בכוונה או פשוט ממש לא הסתדרה עם השיפוע של העקב

מאת  | ‏ 4 אוקטובר 2023
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎MUGLER‎‏ (@‏‎muglerofficial‎‏)‎‏

סדרות מופת כמו "הטופ מודל הבאה של אמריקה" כבר לימדו אותנו שאמנות הקאטווק – הליכת מסלול – היא לא בדיוק טיול בפארק, אלא מיומנות מורכבת יותר מכפי שהיא נראית. כיום, בשיאו של עידן הקרקס האינסטגרמי, הרבה מעצבים בוחרים לייחד את התצוגות שלהם באמצעות מופעי מסלול בלתי שגרתיים – החל מה"פאוור ווק" האינטנסיבי של דוגמנים כמו לאון דמה ועד הריצות וההתרסקויות המכוונות אצל מותגים מדוברים כמו AVAVAV.

לכן, כשפריס הילטון יצאה אל המסלול של מוגלר בפריז כשהיא לובשת שמלת מיני מחודדת כתפיים וכפכפים מחודדי עקבים, קשה היה להכריע האם היא קיבלה הנחיה מכוונת ללכת בצורה שנצטרך לדבר עליה אחר כך, או פשוט… לא ממש הסתדרה עם השיפוע החד של העקב. כך או כך, התוצאה הייתה הליכה משונה למדי, שכללה הישענות לא נינוחה במיוחד לאחור, הבלטה של האגן ותנודות מטרידות של הצוואר.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎WWD‎‏ (@‏‎wwd‎‏)‎‏

האינטרנט, כמצופה ממנו, לא איחר להרים לה מסיבה על הראש. "ככה אני הולכת כשאני נועלת עקבים פעם בשנה", נכתב בציוץ מצליח אחד, ובתגובות לפוסט באינסטגרם כתבה אחרת: "ככה אני הולכת כשאני שיכורה ומנסה להוכיח שאני לא". "סליחה, אבל למה היא הולכת כמו רובוקופ?", תהה מגיב נוסף, ואחר טבע את ההגדרה שרבים דבקו בה: "מה לעזאזל הסיפור של הליכת התרנגולת הזאת?!".

אבל נרשמו גם רגשות מעורבים: "לא יודעת, אני די באובססיה לכמה שההליכה הזאת ביזארית", צייצה אחת, ואחרת סיכמה: "היא עושה את ההליכה שלה. היא הולכת ככה מאז הניינטיז, והיא לא תנסה ללכת כמו דוגמנית מסלול כי היא פריס הילטון". לנו רק חשוב לציין שמעבר לרגע הוויראלי הזה, התצוגה עצמה הייתה מעולה למדי.

 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Paris Hilton‎‏ (@‏‎parishilton‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎British Vogue‎‏ (@‏‎britishvogue‎‏)‎‏

השאירו תגובה