כוכבת הפורנו לשעבר הפכה לאיטגירל החמה של עולם האופנה

בדיוק כשאינסטגרם מחליטה סוף סוף לשחרר רשמית את הפטמה, זה הרגע של מיה קאליפה לזהור כמוזה האופנתית שמגיעה לנו. וגם: אחרי שמלת האריה, הרשת מצאה סיבה חדשה לכעוס על קיילי ג'נר ("יש לה ילדים שחורים, זה פשוט מגעיל"), זה המותג שעל פי התצוגה בפריז חובה להכיר את השם שלו מיד, מי הכוכבת הראשונה שתלבש את הטירוף הזה על השטיח האדום ולמה התבאסנו על החצאית של רוברט פטינסון? חדשות, שאלות ומחשבות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 26 ינואר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Clare Shilland (@clareshilland)

כוכבת נשארת כוכבת

מיה קאליפה אמנם כבר לא עובדת כשחקנית פורנו, אבל עדיין מזוהה בעיקר ככזאת וגם מתפרנסת היטב מהמותג שבנתה, למשל באמצעות חשבון האונלי פאנס שלה. בתקופה שבה עולם האופנה עוסק כמעט באובססיביות בהחצנה והנכחה של מיניות, רק טבעי שנתעורר בוקר אחד ונגלה שקאליפה בת ה-29 היא האיטגירל הכי רותחת בפיד.

זה הפך בולט במיוחד השבוע בזכות צילומי המגזין הלוהטים שלה למותג הסטריט הנחשק Aries, ודרכם התברר שקאליפה היא גם אחת האורחות המכובדות והמבוקשות בשבוע האופנה בפריז – למשל כשהוזמנה לשבת בשורה הראשונה של תצוגת לואי ויטון, ולכבודה ארזה את המחשוף המפואר שלה בטוטאל-לוק מנוקד ומשגע של המותג. 

מיה קאליפה

מיה קאליפה בלואי ויטון (צילום: אינסטגרם, miakhalifa)

הפיד שלה עמוס בלוקים טרנדיים ושיתופי פעולה עם לייבלים מבוקשים, ששמחים להיות מקושרים לבטחון הסקסי של האמריקאית ממוצא לבנוני, הנתפסת כמובילה פמיניסטית ופרנזטורית משכנעת של זכות האישה על הגופה. בשבוע שבו פמלה אנדרסון דיברה על הדיסוננס המתסכל בין זכותה להצטלם בעירום לבין הזכות שאנשים חשבו שזה מקנה להם עליה, קאליפה בהחלט עשויה להיות גיבורת תרבות ואופנה מרעננת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mia K. (@miakhalifa)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mia Khalifa (@mia_khalifa_big_fan_club)

חופשת שחרור

מעניין לעניין באותו עניין: השבוע פורסם כי בקרוב יסירו פייסבוק ואינסטגרם את הצנזורה המפורסמת שלהם וישחררו סוף סוף את הפטמה הנשית. זה משמח, אבל אנחנו מודות שנתגעגע לתכסיסים והתחבולות שהצליחו להערים על האלגוריתם – בעיקר לאחרונה, עם טרנד הבגדים השקופים שבמבט ראשון נראו כאפקט מטשטש של הממצאים האנטומיים האסורים, אבל במבט שני רק העצימו את קיומם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by nadia lee cohen (@nadialeecohen)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Big Trend Setter (@coileray)

הלולאה מתהדקת 

מיד אחרי שבארגון PETA למען בעלי החיים הכריזו על גיבוי רשמי לקיילי ג'נר ושמלת האריה שלה (זה לא מאדיר ציד, הבינו שם, אלא מגחיך אותו), היא הצליחה להסתבך שוב – הפעם בזכות שרשרת של ז'יבנשי המעוצבת כלולאת חבל: סמל שמקושר לתקופת העבדות והלינצ'ים בארה"ב. "אפילו אם מתעלמים מההיבט הגזעי של הלולאה, יש לזה היבט אובדני. זה דפוק בכל כך הרבה צורות", כתב אחד המגיבים, ואחרת הוסיפה: "לאישה הזאת יש ילדים שחורים, זה כל כך מגעיל!". בהתחשב במה שכן מותר עכשיו, אין ברירה אלא להעדיף את השרשרת של נואה סיירוס.

קיילי ושרשרת הלולאה (צילום: getty images)

קיילי ושרשרת הלולאה (צילום: getty images)

תמיד תהיה לנו פריז

ואחרי כל הפטמות והשערוריות, אנחנו לא שוכחות את הסיבה האמיתית שבגללה נכנסתם לכאן – והיא, כמובן, סקירה מלומדת של התצוגות והקולקציות הבולטות בשבוע האופנה בפריז. ובכל זאת נעשה את זה קצר: קזבלנקה. סיכוי טוב שמותג ההיי-סטריט הפריזאי עומד להיות המדובר ביותר בעולם, והתצוגה הזאת הבהירה שבצדק גמור.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by PERFECT (@theperfectmagazine)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CasablancaⒸ (@casablancabrand)

אורח הכבוד

אחד הפרויקטים האופנתיים הכי מרתקים של התקופה הוא חילופי השלטון של מעצבים אורחים על בית ז'אן פול גוטיה המפואר, כשאחרי התצוגה המרהיבה והבלתי נשכחת של אוליבייה רוסטאן משנה שעברה, מגיעה הפרשנות המינימליסטית והמהודקת של היידר אקרמן. המפגש בין האסתטיקה המאופקת של המעצב הקולומביאני לבין ההיפר-נשיות המזוהה עם גוטיה הוליד כמה רגעים יפהפיים, בעיקר על בסיס האלמנט העיצובי המזוהה עם שניהם מכיוונים שונים: פיסוליות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @jeanpaulgaultier

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @jeanpaulgaultier

פירוק והרכבה

אבל הרגע הוויראלי של שבוע האופנה בכל זאת שייך לוויקטור ורולף, עם טייק לא מאוד מתוחכם מבחינה רעיונית אבל בהחלט מרשים מבחינה טכנית על תפירה עילית. לא הכי נהנינו מזה על המסלול, אבל סביר שמאוד נהנה מזה על השטיח האדום. גאגא, אפשר לסמוך עלייך כאן?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue (@voguemagazine)

לך

לא, רוברט פטינסון. לצערנו זה פשוט לא לוק מוצלח במיוחד. אם גברים באמת נחושים ללבוש בגדי "נשים", כדאי שיהיו מוכנים להישפט על פי אותם סטנדרטים. חוץ מזה, על משבצת האייקון הגברי של שבוע האופנה אין באמת תחרות: הדוגמן לאון דמה לוקח את זה בהליכה, ליטרלי, עם וריאציה היסטרית מתמיד של הפאוור-ווק המפורסם שלו על המסלול של מרטין מרג'יאלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by GQ (@gq)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dazed Fashion (@dazedfashion)

משתטחת סדרתית

וכעת הפינה לשיפוטכם: האם הנפילה המדוברת של דוגמנית העל קריסטן מקמנאנמי על המסלול של ולנטינו הייתה מכוונת, כגימיק ורפרנס לנפילה הדומה והמדוברת לא פחות שלה אצל ז'אן פול גוטיה לפני שנה? כי ברשת לא חסרות תיאוריות מהסוג הזה, אבל את אווירת ה"נו באמת, לא שוב" על הפרצוף שלה בכל זאת קצת קשה לביים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hypebae (@hypebae)

 
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Designs (@world_wide_designes)

 

השאירו תגובה

 

  • מזעזע

    מאת: רגינה |‏ 29 בינואר 2023 | 13:34
  • היא כזאת מהממת, בעיקר מבפנים

    מאת: עוד מיה בבקשה! |‏ 29 בינואר 2023 | 13:18
  • למה לפרסם אותה בימים כאלה?!? היא שונאת אותנו ומטיפה רק לטרור

    מאת: שמאלנית גאה |‏ 29 בינואר 2023 | 03:04
  • לא רואים שום תמונה בכתבה והקישור לאינסטגרם לא עובד

    מאת: Sap |‏ 29 בינואר 2023 | 01:01
  • אני אוהב אופנה אבל שונא את כל הפוליטיקה והצביעות שלהם, כל הזמן מטיפים לכולם אבל בתאכלס מדובר באנשים הכי נוראיים ורעים שקיימים על הפלנטה. הלוואי שרק היו מראים את הבגדים על דוגמניות יפות במקום כל הדחיפה של האידיאולוגיה שלהם לגרון של כולם

    מאת: גמל רב דבשתי |‏ 28 בינואר 2023 | 23:35
  • גועל נפש

    מאת: יעל |‏ 28 בינואר 2023 | 22:11
  • התעוררתי מהכיעור וכמה שהיא עדיין ותמיד תישאר זולה. זמנים הזויים שאחת כזו הופכת לאלק איטגירל

    מאת: נטלי |‏ 28 בינואר 2023 | 10:37