שובה של הגזרה הנמוכה? למעצב הכי חם יש תכניות אחרות

אנחנו אישית כנראה נעשה כל מה שג'ונתן אנדרסון מ-Loewe יגיד לנו, בטח אחרי התצוגה המושלמת הזאת. וגם: ברור מה הטרנד המוביל של הקיץ אצל הבנים המעודכנים, מיהו הטרול שמטרלל כל תצוגת אופנה, למה התצוגה של מארק ג'ייקובס נגמרה תוך שלוש דקות, מהן הנעליים הנחשקות של הרגע ואיך קים קרדשיאן התלבשה לחתונה של חברה קרובה? חדשות, מחשבות ושאלות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 30 יוני 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jonathan Anderson (@jonathan.anderson)

ג'ונתן הגדול

בשבוע שעבר זה היה לואי ויטון בהובלת פארל ויליאמס, השבוע זה ז'אקמוס בהובלת קנדל ג'נר – אבל כמו ברוב המקרים שבהם האינטרנט עוסק בקדחתנות באירוע אופנתי כלשהו, גם הפעם הוא בעצם אמור לעסוק בלואווה.

תצוגת קולקציית הגברים לאביב-קיץ 2024 שהציג ג'ונתן אנדרסון בפריז היא המרעננת והמעניינת ביותר שראינו בשבועות האופנה האחרונים, כשהמבט המעמיק אך משועשע של המעצב על פרספקטיבות, פרופורציות והשתקפויות, מוליד שוב מקוריות מתוחכמת,  מבוצעת לעילא וכיפית לאללה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jonathan Anderson (@jonathan.anderson)

אם לנסות לתרגם את מה שקרה על המסלול ליומיום האופנתי, מעבר לתיקי העור הפיסוליים המטריפים – נראה שהחזון של אנדרסון ברור: הספקתם להתרגל לקאמבק הסליזי של הגזרה הנמוכה? חבל, כי גזרת הפישנזון האקסטרה-גבוהה לגמרי בדרך.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LOEWE (@loewe)

קצר ומאוורר

עוד בשורה ברורה שאפשר לחלץ משבוע האופנה, וספציפית מהמסלול הקריטי ביותר – זה של אופנת הרחוב מחוץ לתצוגות – היא שהטרנד המוביל באופנת גברים לקיץ הנוכחי הוא השורט-שורטס. הסקסי-דאדי פדרו פסקל הודיע על זה כבר במט גאלה, ועכשיו דוכס הסטריט-סטייל ג'ייקוב אלורדי משווה ומעלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue Business (@voguebusiness)

בגדי הטרול החדשים

ואם כבר מדברות על אופנת גברים, נראה שכבר אין שום ברירה אלא לדבר על טומי קאש. מי? כן, זה מה שכל האינטרנט שואל. על פי ויקיפדיה, קאש בן ה-32 הוא ראפר אסטוני, אבל בפועל הוא מתפקד בעיקר כאמן פרפורמנס קונספטואלי שתחביבו העיקרי הוא להטריל את שבועות האופנה ברחבי העולם. בהחלט נראה שמדובר בהטרלה בהסכמה, כי קאש מוזמן לשבת בשורות הראשונות של לא מעט תצוגות – שם צריך גם לפנות לו מקום מרווח במיוחד, כי הוא בדרך כלל מגיע עם קונסטרוקציה שלמה: לוק המיטה בתצוגה של Yפרוג'קט, מופע הפנטומימה הגרוטסקי אצל ריק אוונס, וטרלול השולחן הערוך השבוע אצל Doublet.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by WWD (@wwd)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by TOMM¥ €A$H (@tommycashworld)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by TOMM¥ €A$H (@tommycashworld)

לא תצעדו לבד

קאש הוא רק אחד הלקוחות האידיאליים של הנעליים החדשות והוויראליות מבית קום דה גרסון, שנותנות פייט רציני לשטויות של MSCHF והביג רד בוטס שלהם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @ideservecouture

מי קונה לנו

אבל צריך להודות שנעלי הבלרינה על עקב בתצוגה של ז'אקמוס שבו לחלוטין את לבנו, וסביר שבקרוב נראה את מיטב האיטגירלס של הפיד מזדהות עם התחושה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

מהיר ועצבני

בתוך כל זה, כמעט עברה לנו מתחת לרדאר התצוגה של מארק ג'ייקובס – אבל אולי זה פשוט כי היא עברה ממש, ממש מהר. מעצב העל הציע טייק מקורי על סוג הגימיקים שמאפיין כיום תצוגות אופנה, והריץ את הדוגמניות שלו במצעד זריז שהתחיל ונגמר תוך פחות משלוש דקות. במהלכן, חדי העין אולי הספיקו לקלוט וייב אייטיז כללי, שהתמקד בחצאיות מיני וכתפיים מרופדות. ההערות לתצוגה, אגבף נכתבו בעזרת צ'אט GPT. ניכר שג'ייקובס רוצה להגיד משהו על משהו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue Runway (@voguerunway)

לא תשתיקו אותה

בשבוע שבו קנדל ג'נר הצטרפה לקיילי ג'נר במועדון היוקרה השקטה, תוך ששתיהן מואשמות על ידי הרשת בחיקוי שקוף של סופיה ריצ'י והסטייל החדש שלה, קים דאגה להוכיח שהיא ממש לא ממהרת לקפוץ על העגלה הטרנדית הזאת ומעדיפה להישאר נאמנה לזהות האופנתית הסקסית באופן לא מרומז שלה. איך היא עשתה זה? כמובן באמצעות הגעה לחתונה של חברה קרובה בטופ מזערי וחצאית שכולה פתחי הצצה. לפחות היא לא לבשה את הלוק כפי שהוצג על המסלול של אלאיה, שם במקום הטופ היה בד שקוף לחלוטין, ולפחות היא גרמה לנו לשכוח לרגע את האאוטפיט הנורא שלה מהתצוגה של ויטון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian (@kimdashvibe)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@kimkardashclassy)

השאירו תגובה

 

  • יש לה לבוש שמיד דורש את המילה טיפשה. המבט שלה גם ממש מטומטם ועם חצי חיוך של טיפשהההה

    מאת: יעל |‏ 2 ביולי 2023 | 01:59
  • במקום תמונות מהאינסטגרם רואים רק מסך לבן אז למה אתם משקיעים ביצירת כתבה אם בסוף לא רואים כלום ממנה? זה כבר חודשים ככה

    מאת: רמה נמוכה |‏ 1 ביולי 2023 | 23:04
  • פשוט מבזה את המעמד. אפילו עובדת רחוב לא לבושה ככה

    מאת: אני |‏ 1 ביולי 2023 | 21:57
  • עד כמה קים ק. יכולה להקניט! הזמינה אותך חברה לחתונה-ואת התלבשת הכי פרובוקטיבי ומושך תשומת לב..מתנהגת כמו הילדה דחויה בבית הספר! Nothing is for ever אחרי היופי מה שנשאר זה אופי וערכים. מה שאת בטוח לא קיבלת בילדותך חוזרת להיות כלי מיושן וריק!!

    מאת: איה |‏ 1 ביולי 2023 | 13:17