קארי בראדשו מציגה: הנעליים שעומדות לחרפן את הפיד

הגרסה המקורית כבר סולד-אאוט בכל מקום, אז תצטרכו להסתפק בגרסת השת"פ עם גוצ'י. ועוד בחדשות הנעליים: האינטרנט מתאבסס על מגפיים אדומים שהם הדבר הכי מוזר שראינו, טרנד השרלינג יורד קומה, איך העציץ הכי קלאסי הפך לפריט הכי סקסי ודוגמנית העל מדגימה איזה סטייל זה לצאת מהבית בפיג'מה. חדשות, שאלות ומחשבות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 10 פברואר 2023
קארי בראדשו בירקנשטוק לגוצ'י

מה את אומרת (צילום: Getty Images, James Devaney/GC Images)

פשוט ככה

באופן הולם ובלתי נמנע, הפכו תמונות ה"פפראצי" של שרה ג'סיקה פארקר כקארי בראדשו מתוך צילומי "פשוט ככה" לסיסמוגרף אופנתי שאי אפשר להתעלם מהבשורות שהוא מביא, החל מעדכון הגרסה לתיק הבאגט האיקוני של פנדי ועד לתיק היונה המשונה והוויראלי של ג'ונתן אנדרסון. השבוע נחת ברשת תיעוד חדש כזה, של גברת בראדשו משוטטת בעיר הגדולה בלוק סמי-פיג'מתי הכולל מעיל-חלוק צמרירי, טרנינג וכפכפים עם גרביים – ולא יכולנו שלא לתהות: יכול להיות שהיא נועלת בירקנשטוק עם הלוגו של גוצ'י?

אז כן, בהחלט יכול להיות, ואפילו לא מדובר בהלם הלם הלם: היה צפוי מאוד שאחד ממותגי העל ימהר לקפוץ על העגלה הדוהרת של בירקנשטוק, החתומה על הנעליים המבוקשות והמחופשות ביותר של השנה – כפכפי בוסטון הקלאסיים, שאת האפיל הקיבוצניקי שלהם כבר ניסינו לפצח כאן לא מעט.

קארי בראדשו בירקנשטוק

מכפכפת את ההייטרים (צילום: Getty Images, James Devaney/GC Images)

על הדגם הזה, כפי שעולה מהתמונות, מתלבשת עכשיו המונוגרמה היוקרתית, וצריך להודות שהשת"פ מחמיא לשני הצדדים. עוד לא ברור כמה יעלה הדליקטס, אבל אם לשפוט לפי קולקציות קודמות בסגנון – מדובר יותר במחירי גוצ'י ופחות במחירי בירקנשטוק. באופן קצת אירוני, זו עשויה להיות ההזדמנות היחידה להניח יד ורגל על הבוסטון בזמן הקרוב, כי הן עדיין סולד-אאוט כמעט בכל מקום. סביר שזה יהיה המקרה גם עם הגרסה הממותגת, שמחירה כנראה לא ירתיע את הפאשניסטות, ותוך שבוע כבר לא נוכל לראות אותה בפיד בלי לגלגל עיניים.

עד אז, כדאי לחדד רגע את המובן מאליו: כמעט רבע מאה אחרי שהפציעה לראשונה על המסך, קארי בראדשו היא עדיין אושיית סטייל ורסטילית, אקלקטית ומרגשת, שנעה בחופשיות על הסקאלה שבין בירקנשטוק למנולו בלניק. זה לא תמיד אלגנטי, זה כמעט אף פעם לא נונשלנטי – אבל זה תמיד מתפקע מתשוקה אמיתית לאופנה. את קלאס במלא מאמץ, ולפעמים מאמץ הוא דבר ראוי להערכה.

קארי בראדשו בירקנשטוק

גם את בסדר, מירנדוש (צילום: Getty Images, James Devaney/GC Images)

דגל אדום

למעשה, לא ניפול מהכיסא אם באחד מפרקי העונה השנייה של "פשוט ככה" קארי תיכנס פתאום לבראנץ' עם המגפיים האדומים הגדולים של mschf. יציקת הגומי העצומה הזאת, ששמה, ובכן, "מגפיים אדומים גדולים" (Big Red Boot), צצה לנו בפיד לא מעט השבוע, והיינו צריכות את שחקן ה-NBA שיי גילג'ס אלכסנדר כדי להבין שהם לא עוד יצירת AI וירטואלית אלא פריט ממשי בעולם. הם יוצעו למכירה באתר רק בעוד שבוע תמורת 350 דולר (כ-1,220 שקלים), אבל האינטרנט כבר די אובססיבי למה שמכונה, בין השאר, "מגפי איירפודס", ומככב בשלל ציוצים, סרטונים וממים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by GQ Australia (@gqaustralia)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hypebae (@hypebae)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Big Trend Setter (@coileray)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Saint Hoax (@sainthoax)

תלתלים ברגליים

נכון שאחרי ההזיה האדומה הזאת מלמעלה, מגפי הצמר והפלטפורמה של Zemeta כבר לא נראים כמו כזה רעיון מטורף? יופי, כי נראה שאין ברירה אלא להתחיל להתרגל לקונספט: אחרי שג'ונתן אנדרסון מיודענו הציג כאלה ב-Loewe, השבוע נוספה גם הגרסה של סטנד סטודיו כפי שהוצגה בשבוע האופנה בקופנהגן, ואין מנוס מלזהות כאן טרנד רציני.

צילום: stand studio

צילום: stand studio

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Magda (@_magda__)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Duong |Germany-Stuttgart (@blvckd0pe)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HAUS OF HONEY (@hausofhoneyclub)

לא לשכוח להשקות

אל דאגה, חדשות הנעליים המוזרות לא נגמרות כאן: כבר לפני חמישה חודשים התרענו כאן מפני כפכפי החסה של Unsent Studio, ועכשיו מתברר שגם המעצב המדובר דיון לי מצא השראה בעלים ירוקים שאפשר למצוא בכל בית, והפך את עציץ המונסטרה הקלאסי למגפי ירך סקסיים. האמת? מגניב מאוד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by DION LEE (@dionlee)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by DION LEE (@dionlee)

ערה?

ואם הלוק של קארי בראדשו לא הספיק כדי לשכנע אתכן שמותר ואף רצוי לצאת מדי פעם מהבית בחלוק ופיג'מה, אנחנו סומכות על אלזה הוסק שתסגור את הפינה הזאת. על לא דבר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by elsa (@hoskelsa)

השאירו תגובה