נואה סיירוס עושה את פריז בשמלה שהיא רק שרשרת

בזמן שאחותה הגדולה שורפת את המצעדים עם הלהיט החדש שלה, נואה בת ה-23 מבססת את הסטייל הגותי שלה כשהיא מסתובבת בין התצוגות של שבוע האופנה בפריז בלוקים דרמטיים שקשה להתעלם מהם. במיוחד מזה שכולל רק שרשרת גדולה על החזה

מאת  | ‏ 26 ינואר 2023

נואה סיירוס בפריז

מה שנקרא תכשיט סטייטמנט (צילום: אינסטגרם, classy_woman)

נואה סיירוס בת ה-23 מוכרת לעולם בעיקר בתור האחות הקטנה של מיילי סיירוס – עובדה שהיא הודתה לא פעם בעבר שמפריעה לה. בראיונות ואפילו בשיר שכתבה, סיירוס שיתפה שלמרות האהבה המשפחתית, לא קל לה לחיות תחת הצל של אחותה המצליחה והפופולרית, בוודאי כשגם היא מטפחת לעצמה קריירה מוזיקלית.

בזמן שמיילי שוברת שיאים עם שיר הפרידה החדש שלה, אחותה הקטנה מבלה בימים אלה בשבוע הקוטור בפריז, ומציגה רצף של מראות שלגמרי מסמנים אותה כאישיות אופנתית נפרדת ושונה. אם מיילי היא האחות החייכנית והאנרגטית, נואה מעדיפה אסתטיקה אפלה עם שיער שחור ובגדים עם נגיעות גותיות.

נואה סיירוס בפריז

(צילום: Edward Berthelot/Getty Images)

לתצוגת האופנה של מרג׳יאלה, למשל, היא הגיעה בטוטאל לוק שחור עם שכבות בדים בטקסטורות שונות שנקשרו אחת על השנייה, כולל מסכת פנים מעניינת מבד.

אבל המראה שבאמת גרם לכולם לסובב מבט לעבר סיירוס הוא זה שלבשה לתצוגה של סטפן רולנד – שמלה שחורה של המעצב שנלקחה ישירות מקולקציית הקוטור שהציג על המסלול השבוע, עם שרוולים ארוכים, מחשוף עמוק ומעליו שרשרת חוליות בפרופורציות מוגזמות שמכסה וחושפת את החזה בו זמנית. נראה שהיא לגמרי מוכנה לצעוד החוצה מהצל של אחותה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Saul Aguilar (@photographer.inparis)

נואה סיירוס בפריז

(צילום: אינסטגרם, classy_woman)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Noah Cyrus (@noahcyrus)

נואה סיירוס

(צילום: GettyImages, Marc Piasecki/WireImage)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Noah Cyrus (@noahcyrus)

נואה סיירוס

צילום: אינסטגרם, noahcyrus

השאירו תגובה