יה בייבי: כולם מדברים על החולצה של היילי, ולא בגלל הבטן שלה

סמכו על היילי ביבר שאם מושמעת כלפיה ביקורת מרומזת יותר או פחות, היא כבר תעשה ממנה לימונדה אופנתית ממזרית. זה בדיוק מה שקרה בסוף השבוע האחרון כשהפפראצי קלטו מה כתוב על הטי-שרט הלבנה והפשוטה לכאורה שלה. שרירי הבטן הם רק הבונוס כאן

מאת  | ‏ 8 ינואר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

בשבועות האחרונים הדיון ב"נפו בייביז" לא יורד מסדר היום. הסטורי הוויראלי של הדוגמנית ויטוריה צ'רטי שהתעצבנה מראיון של לילי רוז דפ, וכתבת השער המדוברת של ה'ניו יורק מגזין', גרמו לעיסוק מחודש ואינטנסיבי בתופעה המתרחבת של 'ילדים של' שהופכים לכוכבים, שחקנים, דוגמנים ומושכי חוטים בתעשיית הבידור.

היילי ביבר היא אחת שיודעת דבר או שניים על תזמון ונוכחות ברשת, אז ביום שישי האחרון היא הצטרפה לשיח הבוער כשיצאה לשוטט ברחובות אל.איי. בטי שירט לבנה עם הכיתוב 'Nepo Baby'. ביבר היא ללא ספק בין הכוכבות המדוברות בהקשר של נפוטיזם הוליוודי – היא נולדה לאחת המשפחות המוכרות בתעשייה, כבתו של סטיבן בולדווין ואחייניתו של אלק בולדווין.

התמונות של ביבר בטי שירט הממזרית הפכו בשניות לוויראליות. הפעם לא כיכבה בכותרות גזרת הקרופ חושפת הבטן השטוחה והשרירית, וגם לא התיק הטרנדי של פראדה. הבחירה המודעת של ביבר מיצבה אותה שוב כמשפיענית אופנה נבונה שיודעת לתת זווית אישית להייפ תרבותי.

הטי שירט הלבנה והמדוברת מגיעה מהמותג X Carla וגם הפעם אין בבחירה של ביבר מקריות: המותג נולד כשיתוף פעולה לטובת יצירת חולצת הטי המושלמת בין הסטייליסטית קרלה וולץ' לבן זוגה של היילי – ג'סטין ביבר. הכל נשאר במשפחה? כנראה שלגמרי כן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hailey Candids (@hrbbmedia)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by x karla (@xkarla)

השאירו תגובה

 

  • מישהו במאקו האובססיה על הכלומניקית הזו ואוכל לנו את הראש על כל פלוץ לא מעניין שלה. אלק מדור אופנה

    מאת: דנה |‏ 8 בינואר 2023 | 20:40
  • בזארה הוא יעלה 30 שקל

    מאת: סטייליסטית |‏ 8 בינואר 2023 | 19:03