"את יכולה ללכת לבכות על הספה של אבא שלך במליבו"

מה זה נפו בייבי, ואיזו סופרמודל העזה לצאת ככה על לילי רוז דפ? וגם: דיאן שוורץ מזכירה שהיא ממש טובה בלהיות דוגמנית, קניה ווסט מוכר את הבגדים שלו ב-20 דולר, ריהאנה, קים קרדשיאן ואנג'לינה ג'ולי במגפי ומעילי החלומות שלנו, וקריס ג'נר מדגימה איך לא אומרים "בלנסיאגה". חדשות, מחשבות ושאלות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 24 נובמבר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vittoria Ceretti (@vittoria)

היט מי בייבי

ויטוריה צ'רטי היא תופעה כמעט חריגה בעולם האופנה של היום: היא דוגמנית-על סופר מצליחה ומבוקשת שמאחוריה אינספור שערים, תצוגות וקמפיינים, היא יפהפייה בקטע משוגע וגם הסטייל שלה מושלם, יש לה 1.3 מיליון עוקבים – והיא לא סלב בכלל. לא מסוקרת במדורי הרכילות, בקושי מוכרת גם למי שראה כמה שערי ווג בחייו. לא נראה שזה מטריד אותה. למעשה, רוב הזמן נראה שהיא מאוד נהנית מהסטטוס נטול הדרמה הזה. ובכל זאת, בתחילת השבוע קרה משהו שהוציא אותה משלוותה הפוטוגנית.

"אני רוצה לחלוק מחשבה כי אני יכולה", כתבה בסטורי שלה האיטלקיה בת ה-24, מתוך הכרה בכך שהיא לא חייבת שום נימוס דיפלומטי לאף סלב. "נתקלתי בראיון של איזו 'נפו-בייבי' או איך שאתם לא קוראים לזה". ככה אכן קוראים לזה: 'נפו-בייבי', מלשון נפוטיזם – קידום מקורבים – הוא מונח המתייחס לדור ההולך ומתרבה של ילדים לאנשים מפורסמים, שהופכים לכוכבים וכוכבות בתעשייה. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ELLE Magazine (@elleusa)

הראיון שצ'רטי מתייחסת אליו, מבלי לנקוב בשם, הוא זה שהעניקה למגזין ELLE לילי רוז דפ – בתם של ונסה פאראדי וג'וני דפ, שקוטפת קמפיינים, מוגדרת כאיט-גירל נוצצת ועומדת לככב בסדרה מדוברת. "לאנשים יש דעות קדומות עלי ועל איך הגעתי למקומות", אמרה דפ בת ה-23 על הייחוס המשפחתי שלה. "ואני לגמרי יכולה להגיד ששום דבר לא ישיג לך את התפקיד חוץ מזה שתהיי נכונה לתפקיד. הרגל שלך אולי כבר בדלת, אבל זו עדיין רק הרגל שלך. אחרי זה מגיעה הרבה עבודה". 

בעוד הציטוט שותף בהערכה על ידי קולגות כמו מאיה הוק (נחמד שבתם של אומה תורמן ואית'ן הוק מצליחה להזדהות), את צ'רטי הוא הצליח לעצבן מאוד. "אני מבינה את כל רעיון ה'אני עובדת קשה בשביל זה', אבל הייתי שמחה לראות אותך שורדת את חמש השנים הראשונות בקריירה שלי. את יכולה לספר את הסיפור הקטן והעצוב שלך, ובסוף היום תוכלי ללכת לבכות על הספה של אבא שלך בווילה במליבו", כתבה מי שמככבת עכשיו בקמפיינים של ורסאצ'ה ושאנל. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vittoria Ceretti (@vittoria)

"אבל מה לגבי לא להיות מסוגלת לשלם על הטיסה שלך חזרה הביתה? לחכות שעות במדידות ואודישנים רק כדי לראות איזו נפו-בייבי חולפת על פנייך אחרי שיצאה מהמושב המחומם של המרצדס שלה? אין לך פאקינג מושג מה נדרש כדי לגרום לאנשים לכבד אותך. זה לוקח שנים. את מקבלת את זה בחינם על היום הראשון. יש לי הרבה חברים שהם נפו-בייביז ואני מכבדת אותם, אבל אני לא מסוגלת לשמוע אותך משווה את עצמך אלי. לא נולדתי על כרית נוחה וסקסית עם נוף. אני יודעת שזו לא אשמתך, אבל בבקשה תעריכי ותביני את המקום שהגעת ממנו".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vittoria Ceretti (@vittoria)

ליידי די

אם אנחנו כבר בענייני אטיטיוד וזוויות מרעננות על מקצוע הדוגמנות, צריך להודות שעם ובלי קשר להתנהגותה בבית "האח הגדול" ולתמונות העבר המפתיעות שלה שצפו השבוע ברשת – דיאן שוורץ היא פשוט דוגמנית מעולה. זה ניכר במיוחד בהפקת האופנה שצילמה השבוע עם הסטייליסטית הצמודה בר פרידמן, ובהחלט נשמח לראות עוד ממנה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adi Segal (@adi_segal)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adi Segal (@adi_segal)

מכירת חיסול

שאלה קטנה: זוכרים מה קרה כשבפוט-לוקר מכרו ייזי סליידס ב-300 שקלים? אז אולי כדאי שמישהו ידבר עם האינטרפול וייתן להם את הטיפ הבא: אחרי שנזרק מכל שיתופי הפעולה האופנתיים שלו, ועל רקע דיווחים של עובדים לשעבר ב"ייזי" לפיהם הבוס קניה ווסט נהג להתעמר, להשפיל ולהראות להם פורנו או תמונות אינטימיות של אשתו קים קרדשיאן – ווסט הצהיר השבוע בסיור מצולם במטה "ייזי" שהוא עומד למכור את הקפוצ'ונים שנשארו מהקולקציות שלו עם אדידס, גאפ ובלנסיאגה – למשל אלה ששברו ביום אחד שיאי מכירות של 52 שנה – ב-20 דולר. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yeezyinfluence (@yeezyinfluence)

עד הירך ומעבר

ורגע לפני שמבטלים גם את בלנסיאגה בגלל הסיפור הכי מוזר בעולם שעומד לפרנס יותר מדי קונספירציות אפלות, אנחנו רק רוצות להגיד שהלוקים האלה של קים וריהאנה מהקולקציה המשותפת של מותג העל עם אדידס הם פשוט דבר מחרפן ואובססיה בלתי נמנעת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Balenciaga by Demna (@demnagram)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian (@kimdashvibe)

תחילתה של ידידות מופלאה

אבל הנה יופי של אלטרנטיבה למביני עניין בז'אנר הצפוף של שת"פים בין מותגי ספורט למותגי-על: הקולקציה של פילה עם היידר אקרמן הוצגה במנצ'סטר וכללה מפגן ניאונים-פסטליים עתידני בגזרות המאופקות והחכמות המזוהות עם המעצב. שמנו עין.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dazed Fashion (@dazedfashion)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HAIDER ACKERMANN (@h.a)

אמנות הלאונג'

לפחות עד שנשים את היד על ז'קט המקסי של אדידס ובלנסיאגה, השראת הסופ"ש שלנו היא אנג'לינה ג'ולי שמצליחה להיראות בו זמנית גם כאילו היא לובשת את המעיל הכי נכון ויקר בעולם, וגם כאילו היא מסתובבת בבית בחלוק חמים וצמרירי. בדיוק האפקט שאנחנו מחפשת. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

מה שתגידו

וכעת, בבחינת עדיף מאוחר מאשר אף פעם, שיעור קצר באדיבות קריס ג'נר וקים קרדשיאן: איך אומרים ובעיקר איך לא אומרים "סן לורן", "בלנסיאגה" ו"לואי ויטון"? ההשכלה לא מובטחת, ההנאה כן.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Kardashians (@kardashianshulu)

השאירו תגובה

 

  • השת"פ הוא עם FILA לא פומה

    מאת: נו |‏ 27 בנובמבר 2022 | 11:17
  • למה בלי שום קשר לאח הגדול.. הבחורה רדודה, רעה, ורחוקה מלהיות משפיעת רשת..למה אתם דוחפים אותה בכוח! לא מבינה, שפתיים מנופחות כמו ברווז דוחה, וציצים מזוייפים, זה מה שיבטיח לה קריירה? יש לה אישיות רדודה ורעה. תחסכו מאיתנו!

    מאת: דליה |‏ 27 בנובמבר 2022 | 02:36
  • האנשים האלו שנותנים במה לדיאן שוורץ אח״כ מטיפים לנו על סובלנות ואהבה וקבלת האחר. הם מתנהגים כמו חיות, מטרידים נשים ולא איכפת להם מכלום ואז הם מאשימים את כלל הציבור הרגיל שלא עושה רע לאף אחד בכל מיני האשמות של גזענות או הומופביה. אני לא אקנה שום מותג שדיאן שוורץ מפרסמת, פשוט מאד.

    מאת: גמל רב דבשתי |‏ 26 בנובמבר 2022 | 23:52
  • לא משנה כמה תנסו להחזיר את דיאן לתודעה, לא נשכח כמה היא בחורה רעה.
    לא ניתן במה לאלימים שכמותה..

    מאת: רז |‏ 26 בנובמבר 2022 | 23:06