שמלת השנה? קורל, היילי ורוזי בקרב משולש

תהיו איתנו: קורל סימנוביץ' הגיעה לחתונה בשמלה מושלמת של YSL, שזיהינו כאותה אחת שהיילי ביבר לבשה לפני כמעט שנה. באותו זמן בדיוק, גם רוזי הנטינגטון וויטלי דגמה אותה מול המראה. בהמשך שיתפה סימנוביץ' את שמלת הסילבסטר שלה, וגם היא כבר נלבשה על ידי היילי בגרסת המקסי - אבל הפעם הנעליים של קורל ניצחו בהליכה

מאת  | ‏ 2 ינואר 2023

אי שם בשלהי 2022, התלהבנו לגלות ששמלת הסטרפלס הנוצצת שקורל סימנוביץ' דגמנה באינסטגרם שלה, ונראתה בזמנו כמו אופציה מושלמת לחגיגות הסילבסטר המתקרבות, מגיעה מזארה ועולה 199 שקלים בסייל. אבל זה כבר היה מזמן, והשנה מתברר שסימנוביץ' בהחלט מתכוונת להמשיך ללבוש שמלות מעולות, פשוט במחירים פחות מעולים.

לפני יומיים היא שיתפה את הלוק שבו הגיעה לחתונה של חברים, ורגע אחרי שעפנו על השמלה, נזכרנו שכבר עפנו עליה בעבר – כשהיילי ביבר לבשה אותה לפני כמעט שנה. לא עברה יממה ושמלת הקאט-אאוט המינימליסטית והמדויקת של סאן לורן הפציעה לנו שוב בפיד, הפעם על דוגמנית ומשפיענית העל רוזי הנטינגטון וויטלי, שהצטלמה בה יחפה מול המראה בבית והכתירה אותה "השמלה של 2022".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rosie HW (@rosiehw)

כמה שעות לאחר מכן, קורל כבר הציעה מועמדת מעניינת לתואר "השמלה של 2023", כשהעלתה את לוק הסילבסטר המשגע שלה. עם כל הכבוד למציאה המוצלחת מזארה, ברגע האמת בחרה סימנוביץ' בשמלת מיני עשויה פאייטים כסופים עם מחשוף שנקשר בחוט דק (3,791 שקלים בשבילכן). ואז שוב הכה בנו דה ז'ה וו, וארכיון הלוקים ששמור לנו במוח שלף מיד את הפיצוח.

מי כמונו יכולות להזדהות עם סימנוביץ', שמסתמן כי ההשראה האולטימטיבית עבורה היא היילי ביבר. היילי לבשה את גרסת המקסי הניודית של השמלה מהמותג 16Arlington כשהתארחה אצל ג'ימי פאלון ביוני האחרון, והאמת שאם אנחנו חייבות לשחק ב"מי לבשה את זה טוב יותר" – הגביע לגמרי הולך כאן לנציגה הישראלית, בזכות בחירת הנעליים המושלמת: עקבי הסלינגבק בעיטור לב מהקולקציה של -By Anabelle. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Byanabelle (@byanabelle)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hailey Bieber Inspo (@haileybieberinspo)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hailey Bieber Inspo (@haileybieberinspo)

השאירו תגובה