קשה להירגע מהתמונות של ג'ניפר אניסטון, אבל הסרטון הזה עשוי לעזור

כוכבת השער המדובר של הרגע התיישבה להגיב על כמה טרנדים, וזה כיף כמו שזה נשמע. וגם: דרייק מסתבך עם ווג, לינדזי לוהן מיישבת סכסוך אופנתי, קיילי וקנדל מציגות לוקים סותרים ומעולים וג'וליה פוקס שוב בחזייה ותחתונים. חדשות, מחשבות ושאלות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 11 נובמבר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Allure Magazine (@allure)

חברת אמת

השער של ג'ניפר אניסטון למגזין Allure הוא כנראה הדבר הכי מסעיר שקרה השבוע בפיד העולמי, ומדובר על שבוע שבו נחשף גם השער של ג'ניפר לופז לווג, בנות קרדשיאן-ג'נר הגיעו במיטב מחלצותיהן לטקס פרסי האופנה וריהאנה ענטזה בהלבשה תחתונה על המסלול המכושף של סוואג'Xפנטי. 

זה מסעיר לא כי מדובר באישה בת 53 שנראית מדהים בביקיני רטיות הפטמה של שאנל (לאירועים מהסוג הזה ג'יי לו כבר כמעט הצליחה להרגיל אותנו) אלא כי כמעט שלושים שנה אחרי שקבעה את מקומה בתרבות, אניסטון היא עדיין קונצנזוס מוזהב, בת השכן האולטימטיבית גם כשהיא כבר יכולה להיות אמא שלו, חיננית עד אין קץ וסקסית בטעות, כבדרך אגב. הבחירה שלה להיות כאן כל כך סקסית, כל כך בכוונה, בלי להשקיע מאמץ באפקט האפס מאמץ המתיש – היא שהופכת את הפקת השער הזאת למפתיעה ומרגשת, בהתאם לתוכן הראיון החשוף שהעניקה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Allure Magazine (@allure)

אבל אל דאגה, ראינו את הטוקבקים הכועסים שלכם על הפוטושופ והבוטוקס וה"למה להצטלם ככה בגיל הזה", ומצאנו דרך בטוחה להנות מג'ניפר אניסטון הישנה והטובה, החמודה והמצחיקה, ללא סכנת פרובוקציה. לראיון נלווה סרטון שבו ג'ן מגיבה לטרנדים החמים בטיקטוק – שם, כידוע, נהנים בני דור ה-Z לגלות את פלאי הניינטיז שהיא מכירה טוב מדי.

מהר מאוד מתברר, שלא מאוד במפתיע, שאניסטון היא למעשה אייקון אופנה מגה רלוונטי – בעיקר כי היא מעולם לא הפסיקה להשתמש בסיכות פרפר וללבוש ג'ינסים בגזרה נמוכה. על הדרך גם קיבלנו חיקוי קטן של ג'וליה פוקס, טיפ טיפוח תובעני וטובעני המערב יותר מדי מי קרח ומסר מעצים במיוחד בנוגע לשוונצים פריזיים בשיער. 

אובג'קשן

אחרי שבשבוע שעבר עפנו על ההפקה של בלנסיאגה בכיכובה הקורע של חקיינית אנה וינטור, השבוע דאגו בהוצאה של "ווג" להזכיר שאצלם הומור עצמי אף פעם לא באופנה. ב"קונדה נסט" הגישו תביעה על סך 4 מיליון דולר נגד דרייק ו-21 סוואג', שקמפיין קידום האלבום המשותף שלהם הוא רצף הטרלות מקסים שכולל השתתפות ב-SNL, ראיון אצל האוורד סטרן, הופעה חיה ברדיו NPR ושער לווג – כולם מזויפים ומומצאים לחלוטין. נכון לכתיבת שורות אלה וכנראה גם אחריהן, ההוצאה של ווג היא היחידה שלקחה קשה את הרעיון. מישהו פה יצא קצת מלוכלך, וזה לא אתה, דרייקוש. מזל ש-4 מיליון דולר הם דמי כיס בשבילך.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Complex Music (@complexmusic)

נעים להכיר

לינדזי לוהן מתחממת על הקווים כבר תקופה, והשבוע יצא בנטפליקס סרט הכריסמס שאמור לבשר את הקאמבק שלה. אנחנו לגמרי מוכנות לזה, לפחות מהבחינה האופנתית, בייחוד אחרי שפורסם כי הסטייליסט החדש שלה הוא לואו רואץ' – האיש שאחראי על הסטייל המחרפן של זנדאיה, ושאיתו לוהן הצליחה להסתכסך ב-2019 על רקע הלוק הזוגי של סינדרלה והפיה בו הגיע עם זנדאיה למט גאלה.

לוהן השחירה בטענה (לא בלתי נכונה) שקלייר דיינס וזאק פוזן עשו את זה קודם, וכאשר רואץ' נשאל על התקרית בראיון הוא סיפק את התשובה האיקונית "אני לא מכיר אותה" ויצא מהפריים. עכשיו נראה שהשניים עשו היכרות רשמית וסולחה הולמת, כשלוהן צולמה השבוע בחליפה צבעונית ואופיינית לסטיילינג של רואץ'. נמשיך לעקוב. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lindsay Lohan (@lindsaylohan)

שכולם ייראו את הצביעות

גם קיילי ג'נר הזכירה שאף פעם לא מומלץ לפחד מצבעים, הדגימה איך עושות את זה הכי נכון וסיפקה השראת חורף מצוינת עם הלוק המעולה הזה מבית פראבל גורונג. ביג לייק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@kylie.sassy)

ברמות של כלה

אבל אם שואלות את אחותה קנדל ג'נר ואת אחותנו אמילי רטייאקואסקי – וכמובן ששואלות – זה בכלל הרגע לשמלת ניינטיז לבנה. רשמנו לפנינו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by kendalljenner FAN ACCOUNT (@kennyjexner)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata)

התקפה מתפרצת

ולמה לא, בעצם, שחור סולידי וקלאסי? כשיש ספק – לכו על שמלה שחורה אלגנטית ועל-זמנית. האישה הסולידית ג'וליה פוקס שמחה להדגים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Briana Andalore (@brianaandalore)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by WWD (@wwd)

נשים גדולות

היות והביקוש לג'וליה פוקס לא מסתיים אף פעם, כפי שהיא מצליחה להוכיח שוב ושוב בשנה האחרונה – קבלו המלצת האזנה חמה מאוד על הפודקאסט שאיחד בינה לבין אמרטה בפרק קרוסאובר מהחלומות שלנו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata)

השאירו תגובה