במחוך קטן והמון שרירי בטן: ג'יי לו רותחת על שער ווג

העולם עדיין אובססיבי כלפי ג'ניפר לופז בת ה-53, והיא נראית מאושרת ורגועה מאי פעם. לצילומי שער והפקת אופנה בווג ג'יי לו לובשת את מיטב המעצבים בעולם ונראית בשיא שלה

מאת  | ‏ 9 נובמבר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue (@voguemagazine)

גם עם המודעות ההולכת וגוברת לאופן בו התקשורת מסקרת וסיקרה בעבר כוכבות הוליוודיות, הן עדיין לא מקבלות הרבה הנחות. כל צעד אישי ומקצועי שלהן, כל דבר שהן אומרות או לובשות, הכל נבחן תחת זכוכית מגדלת ולעתים מעוות לחלוטין. להישאר בטופ היא משימה כמעט בלתי אפשרית, אבל ג׳ניפר לופז הצליחה לעשות את זה כנגד כל הסיכויים.

בגיל 53, העולם עדיין אובססיבי כלפיה, והיא נראית מאושרת ורגועה מאי פעם, למרות שהיא ממשיכה לעבוד ללא הרף. הגיליון החדש של ווג חוגג את הכוכבת בסדרת צילומים של אנני ליבוביץ׳, ובראיון היא מדברת על סיפור האהבה שלה עם בן אפלק, אבל כדאי להנמיך ציפיות – היא לא חושפת שום דבר מסעיר במיוחד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue (@voguemagazine)

על השער, ג׳יי לו עושה את מה שהיא הכי טובה בו – גורמת למשימה קשה להיראות קלילה, כשהיא אוחזת בענף עץ ונתלית עליו בשמלת קוטור אדומה של ולנטינו. הפוזה הספציפית הזאת היא הומאז׳ לצילום ישן של ארת׳ה קיט, שהצטלמה תלויה מענף עץ עבור מגזין LIFE ב-1952.

בשאר ההפקה היא מרחפת בשמלת שיפון ורודה של גוצ׳י, לובשת לוק שחור של דיור, ג׳קט, מחוך וחצאית של מארק ג׳ייקובס, בלייזר של סן לורן, שמלה לבנה של מרג׳יאלה ושמלת קוטור של בלנסיאגה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue (@voguemagazine)

על האיחוד המרגש עם בן אפלק, כ-20 שנה אחרי שהתארסו ונפרדו, היא אומרת: ״תמיד הרגשתי שיש שם אהבה אמיתית, אהבת אמת. אנשים בחיי ידעו שהוא היה אדם מאוד מאוד מיוחד בחיי. כשהתחברנו שוב, הרגשות האלה היו עדיין מאוד אמיתיים״.

השאירו תגובה