והרי התחזית: כל האיטגירלס עומדות ללבוש את בגדי הים של המותג הזה

וגם: שמלת הקיץ שהיא הפנטזיה המושלמת, אמילי רטאייקואסקי כנראה התמכרה ל"פעמון" של נועה קירל - ויש לנו הוכחה, טיילור מלכוב מדגמנת טרנד שבא לנו ליישם דחוף, והמדריך להשגת גולגול מרושל כמו של ג'יי לו וקייטי הולמס. חדשות, מחשבות ושאלות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 29 אפריל 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by THE ATTICO (@the_attico)

לא באמת היינו צריכות לראות את בגדי הים של "דה אטיקו" כדי להסיק שתכף יתנדבו לדגמן אותם מיטב חברות נבחרת האיטגירלס העולמית, אבל מבט על הקטגוריה החדשה שהושקה אתמול באתר אישר את החשד: כמו בגדים, תיקים ונעליים, גם בגדי ים וחוף יודעים לעשות שם במותג האיטלקי הנקי-סקסי-יוקרתי שכבר מזמן כבש לנו את הפיד והווישליסט.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by THE ATTICO (@the_attico)

בחלומותינו, אנחנו עולות מהים בצהריים, נכנסות בביקיני הוורוד של דה אטיקו אל הווילה השוכנת לחוף אמאלפי, מרביצות פסטה, מקלחת ושנ"צ ויוצאות שוב בערב לבושות בשמלה הצהובה הזאת של כריסטופר אסבר. איך זה בתור מניפסטינג?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Christopher Esber (@christopher_esber)

מי שיכולה בקלות לחיות את החלום הזה וכנראה גם תעשה זאת בקרוב היא אמילי רטאייקואסקי, אישה שהאהבה שלנו אליה מנצחת אפילו את הקנאה שלנו בה. השבוע היא הגיעה ליום ההולדת של ג'יג'י חדיד בשמלה ההיסטרית הזאת של Loewe, ולקח לנו רגע להבין את מה היא ממש מזכירה לנו: הלוק של נועה קירל שעפנו עליו ב"פעמון".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emrata Daily Updates (@emratateam)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Itay Bezaleli (@itay_bezaleli)

אבל אפילו יותר מהשמלה בהשראת נועה, אנחנו מתקשות להוציא מהראש את לוק הסטריט-סטייל המושלם שאמרטה לבשה השבוע. גלילה שגרתית של הפיד הביאה אותנו למסקנה משמחת: גם אם הגזרה הנמוכה עוד לא לגמרי נראית לנו כמו אופציה סבירה, אפשר ורצוי ליישם את טרנד החליפה הקיצית בגוונים חומים – כפי שטיילור מלכוב והמשפיענית המטריפה ג'יין קבלוס שמחו להדגים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Taylor Malkov (@malkovtaylor)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jen Ceballos (@endlesslyloveclub)

אבל גם לבלייק לייבלי יש הצעה שקשה לסרב לה: רק תראו כמה מרוצה היא נראית בחליפה הכתומה הזאת, בעיקר בשילוב הטופ עם הקאט-אאוט הצדדי והחגורה עם האבזם הניינטיזי. האם זו לא נערת התפוזינה האולטימטיבית?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by instylemagazine (@instylemagazine)

אין יותר מדי קווי דמיון בין הסטייל של ג'יי לו לבין זה של קייטי הולמס, מלבד העובדה ששתיהן תמיד מספקות לנו השראה אופנתית על בסיס הרצון להיראות בדיוק כמוהן. אז כששתיהן תועדו השבוע בלוקים שכללו את הגביע הקדוש של תורת השיער – הגולגול המרושל – מיד נזכרנו ששמרנו את הטוטוריאל המעולה הזה להשגת "גולגול ניינטיז" טרנדי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ASOS (@asos)

כמיטב המסורת שמתחילה להתהוות כאן, נגיש לקינוח את הארי סטיילס – הפעם מתוך הפקה למגזין העיצוב Better Homes & Gardens. נכון הפנטזיה ההיא על הווילה באמאלפי? אז תוסיפו לנו שם בבקשה את המראה הזה, דבר ראשון כשאנחנו פוקחות עיניים בבוקר. תודה רבה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@harryflorals)

השאירו תגובה