בלי להתחפש: זה כנראה הלוק הכי לוהט שראינו על נועה קירל

הקליפ החדש שלה מספק כמה מראות מעולים, אבל אחד זורח מעל כולם באירובי-סטייל אייטיזי מושלם. פלא שרוסליה מעתיקה? וגם: סנדרה בולוק היא אייקון האופנה המפתיע של הרגע, קנדל ג'נר מציגה את שמלת המיני המושלמת ו"חצאית השעונים" מתקתקת בפיד. חדשות, מחשבות ושאלות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 17 מרץ 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by GK Gilad Krashin (@gkgiladkrashin)

אם הפעמון של נועה קירל עוד לא מצלצל לכם בתוך הראש כאילו יושב שם מינימום הגיבן מנוטרדאם, זה כנראה כי אתם לא ממש בטיקטוק – שם יצא השבוע השיר בבלעדיות. אבל ספק אם הצלחתם להתחמק מהפריימים והלוקים שכולל הקליפ, והציפו כצפוי את הפיד.

נועה והסטייליסט המוכשר שלה איתי בצלאלי דבקים בהשראות סבנטיז-אייטיז טרנדיות וצבעוניות, וב"פעמון" זה יוצא היסטרי מתמיד: עפנו על חליפת הפדלפון הצהובה (לוק שמעלה חשד כבד ביחס לקאמבק ממשי של סרטי השיער העבים) ועל ציפורני הפעמון ששולבו עם שמלת הקולר הוורודה, אבל אין ספק שהלוק שנכנס כאן היישר לפנתיאון הוא זה של בגד הגוף הכחול-סגול-כתום-שחור, שבצלאלי יצר עם המעצב הצעיר (בן 18!) גלעד קרשין. אירובי-סטייל במיטבו, וחלק הכי טוב הוא עקבי הוודג' שטמונים בתוך הבד האלסטי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Itay Bezaleli (@itay_bezaleli)

וכמו במקרה של ג'וליה פוקס והג'ינס המשוגע של דיזל, גם כאן שמחנו לגלות שקירל והצוות שלה מיישרים קו ואף מקדימים כוכבות ענק בינלאומיות עם יציאות מתקדמות כאלה: רגע אחרי שהתלהבנו מהעקבים שבתוך בגד הגוף של נועה, קלטנו שרוסליה המהפנטת הגיעה להתארח אצל ג'ימי פאלון בטוטאל-לוק מהקולקציה החדשה של אקנה סטודיו, שכלל מגפי צמר מטריפים באותו סטייל. בשילוב אותו ג'ינס מגפיים מדובר – ברור שעומדת בפנינו אובססיה רצינית לנעליים שמגיעות בילט-אין בתוך בגדים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Acne Studios (@acnestudios)

והנה שם שלא ממש חשבנו שנכתוב בהקשר אופנתי יחד עם שמותיהן של נועה קירל ורוסליה, אבל צריך להודות שסנדרה בולוק ממש הפציצה השבוע: השחקנית מקדמת קומדיית אקשן חדשה בכיכובה, והסטייליסטית אליזבת סטיוארט – זו שאמונה גם על המלתחה של גל גדות – נתנה עבודה מרשימה ומפתיעה עם רצף לוקים צבעוניים ולוהטים לחלוטין, כולן של מעצבות גאונות: החל מהחליפה של ללה רוז דרך טופ הקאט-אאוטים האדום והסקסי של סטלה מקרטני ועד שמלת הפרחים הנוזליים של סטלה ג'ין. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Elizabeth Stewart (@elizabethstewart1)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ITB Worldwide (@itb_worldwide)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Stella Jean (@stellajean_sj_)

אבל מי שבאמת הפכה אותנו לשלולית השבוע היא ג'ודי טרנר סמית', שליוותה את אהובה ג'ושוע ג'קסון על השטיח האדום של טקס פרסי המבקרים. סמית' לבשה שמלה עוצרת נשימה של גוצ'י – טורקיז בוהק, נשפך ומשכר, ושילבה אותה עם סידור שיער מלכותי שבו נצצה טיארה הולמת. כאילו כל זה עורר בנו מספיק רגשות, השניים גם הקפידו להזכיר בדיוק מי מתחזקים את הזוגיות הכי אוהבת, מתוקה ויפה בהוליווד. סורי, בן וג'ן, ריהאנה ואייסאפ – אנחנו נאלץ להתעקש על זה. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by E! News (@enews)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Joshua Jackson (@vancityjax)

במחוזות הסטריט, מי שהכי עשו לנו את זה השבוע הם ללא ספק קנדל ג'נר, השיער הכתום שלה ושמלת המיני הצמודה שלה. כל מה שאנחנו מצליחות לחשוב עליו מאז שראינו את הלוק הזה הוא שעם כל הכבוד לשמלה השחורה הקטנה – דחוף להתארגן על שמלה אפורה קטנה. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

תחרות החצאית הכי מדוברת בפיד נמשכת גם השבוע, כשאל המובילות של מיו מיו וקופרני מצטרפת מועמדת מפתיעה: חצאית השעונים של המעצבת המסקרנת הודה קובה, המתמחה בייצור מחומרים קיימים ועל-זמניים – הגדרה כמעט אירונית ביחס לחומרי הלוק הזה, שכולל גם טופ תואם, ומתקתק לא מעט ברחבי אינסטגרם כרגע.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by PLASTIK (@plastik)

באמת שהספקנו להתאושש ולמצות את העיסוק ב"אופוריה", אבל בשלב זה כבר ברור שיהיה בלתי אפשרי להיגמל מהנוכחות הציבורית של כוכבי הסדרה – לא כשאלכסה דמי מציגה כזה סטייל נועז, ובטח לא אם ג'ייקוב אלרודי מתכוון להמשיך להתקיים, להצטלם ולשכנע אותנו סופית בכך שכל גבר שמכבד את עצמו צריך תיק צד של בוטגה ונטה, פנדי או ברברי.

 

 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hypebae (@hypebae)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CR Fashion Book (@crfashionbook)

ולסיום, מקרה חירום: הצילו!!! אנחנו חוות תסמינים מדאיגים שמתבטאים בלא לגמרי לשנוא את שיתוף הפעולה החדש של קרוקס ובלנסיאגה!!!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Balenciaga by Demna (@demnagram)

השאירו תגובה

 

  • קרוקס? העולם של היום….

    מאת: אנה |‏ 18 במרץ 2022 | 14:34
  • מה שמעניין בכל השירים ה״בינלואמיים״ של נועה קירל זה שיש להן אותו מספר צפיות כמו לשירים בעברית, בסביבות השלושים מיליון וזה אף פעם לא ממש עולה מעבר לזה. אז או שהיחידים שמקשיבים לה זה ישראלים אבל יותר סביר שהיא מזייפת השמעות וגם ישראלים לא מקשיבים לה כלכך הרבה כמו שנראה

    מאת: סטטיסטיקן |‏ 17 במרץ 2022 | 23:24