ג'וליה פוקס נצפתה בג'ינס הכי מטורף בעולם, אבל נועה קירל לבשה אותו ראשונה

אתמול תועדו קניה ווסט וג'וליה פוקס בעוד דייט לוהט, כשמבט נוסף על האאוטפיט שלה מגלה טוויסט מאוד לא צפוי בג'ינס החדש של דיזל. בקושי הספקנו להבין מה קורה שם - ואז קלטנו מה קורה בקליפ החדש של נועה

מאת  | ‏ 12 ינואר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@thegray.pge)

"קניה מנסה לגרום לקים לקנא, בגלל זה הוא כל כך פומבי עם ג'וליה", מדווחים היום מקורבים לאתר Entertainment Tonight. "ג'וליה חושבת שהוא מאוד מגניב, וגם היא רק נהנית מהדרך כל עוד זה קורה". ובכן, בשלב זה גם אנחנו כבר ממש נהנות מהדרך, כלומר מהמופע הפוטוגני שקניה ווסט וג'וליה פוקס מעלים בימים האחרונים ברחבי ניו יורק – עם ובלי קשר למסרים הסמויים והגלויים שהם מקפידים לשלוח לגברת קרדשיאן.

ערוץ התקשורת הזה מתקיים, כפי שכבר הבחנו, בעיקר על גבי התדר האופנתי: פוקס בעצמה כבר סיפרה בהתרגשות שבדייט השני (!) שלהם הזמין אותה קניה לסוויטה שלו – שם חיכתה מלתחה מלאה בבגדים שבחר. התוצאה היא אותו סטיילינג אדג'י וסקסי שמזוהה היטב עם האקסית (גם זה, כמובן, בחסות הראפר וסטייליסט העל).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Interview Magazine (@interviewmag)

אם כבר הומאז' לשיטה הקרדשיאנית אז עד הסוף, כולל המינוף העסקי, ואם כבר אדג'י וסקסי – אז דיזל. בסשן התמונות שפורסם במגזין אינטרוויו מתוך הפקת האופנה האישית שהשניים ארגנו לעצמם, פוקס מדגמנת פריטים מקולקציית שבוע האופנה של המותג האיטלקי – ועכשיו מתברר ששיתוף הפעולה הלוהט ממש לא נגמר שם.

אתמול תועדו קניה וג'וליה בעוד דייט, כשהוא בלוק הג'ינס+מגפיים ממנו הוא לא זז לאחרונה, והיא באאוטפיט שלוקח את הנוסחה הזאת לאקסטרים: ברגע הראשון זה נראה די סטנדרטי, אבל מבט נוסף מגלה שהג'ינס של פוקס הוא למעשה גם המגפיים שלה – שמגיעים בילט-אין. הפריט הייחודי הזה הוא אחד בולט למדי מקולקציית הבכורה של המעצב הראשי החדש גלן מרטנז, והוא עתיד להגיע לחנויות במהלך פברואר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Diesel_Israel (@diesel_israel)

אבל נועה קירל היא הרי לא "החנויות" – וכשהסטייליסט שלה איתי בצלאלי ראה את ג'ינס המגפיים על המסלול במילאנו הוא דאג להטיס אותו ישירות לצילומי הקליפ הבינלאומי החדש של הכוכבת, ששוחרר היום. כך יצא שנועה היא למעשה הראשונה בעולם שקיבלה את הפריט ההיסטרי הזה. אולי כדאי לא לגלות לקניה וג'וליה. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Diesel_Israel (@diesel_israel)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

תגידו שזה לא היסטרי (צילום: יח"צ)

תגידו שזה לא היסטרי (צילום: יח"צ)

 

השאירו תגובה