תתרגלו ללוק החדש: דמי מור לוהטת בחולצת רשת

הכוכבת בת ה-58, שלאחרונה מאתגרת את העולם עם מראה שלא בדיוק מסתדר עם איך שאנחנו מכירים אותה, ממשיכה למתג את עצמה כאייקון המפתיע של התקופה, הפעם כשהיא מגיעה עם בתה היפהפיה לשבוע האופנה בפריז. הבגדים יפים, הפרצוף מעניין, אבל הפעם מעסיק אותנו בעיקר השיער

מאת  | ‏ 4 אוקטובר 2021

אורחות הכבוד בתצוגה של סטלה מקרטני (צילום: GettyImages, Christian Vierig/GC Images)אורחות הכבוד בתצוגה של סטלה מקרטני (צילום: GettyImages, Christian Vierig/GC Images)

אורחות הכבוד בתצוגה של סטלה מקרטני (צילום: GettyImages, Christian Vierig/GC Images)

אפשר היה לצפות שבשלב הזה, חצי שנה אחרי שהשיקה אותו בתצוגת האופנה של פנדי, כבר נתרגל ללוק החדש של דמי מור. ובכן, זה עוד לא ממש קרה. נעדכן אם וכאשר. מור בת ה-58 פשוט מתעקשת להמשיך להפריע לאובססיית הנוסטלגיה הניינטיזית שלנו ולא להיראות כמו הכוכבת שאנחנו מכירים ואוהבים, אבל לפחות היא עושה זאת באטיטיוד ממש לא מתנצל ובסטייל מפתיע ולוהט.

הצלמים מחוץ לתצוגת האופנה של סטלה מקרטני בפריז אמש כנראה בכל זאת זיהו את הכוכבת, כי התמונות שלה מהאירוע מציפות את הרשת. דמי הגיעה עם בתה, סקאוט וויליס בת ה-30, ויחד הן סנוורו את הפלאשים באאוטפיטים אלגנטיים עם נגיעת דרמה כפי שמקרטני יודעת לעצב.

שלום לך גברת מסתורית  (צילום: GettyImages, Christian Vierig/GC Images)

שלום לך גברת מסתורית (צילום: GettyImages, Christian Vierig/GC Images)

מור, כאמור אישה בת 58, לבשה אוברול שחור עם מכנסיים רחבים וחלק עליון צמוד שבמרכזו רשת, ומבעד לה רמז מפורש לנתוניה הלוהטים של האורחת. מעל זה היא זרקה ז'קט בומבר גדול מהקולקציה החדשה. סקאוט, שילוב מושלם בין אבא ברוס וויליס והפרצוף הקודם של אמא, הלכה על טופ קטן עם מכנסיים לבנים מחויטים, והשליכה גם היא בלייזר מדויק על כתפיה כך שהלוקים התכתבו והשלימו זה את זה.

אבל התיאום הכי מרשים בין השתיים הוא דווקא זה שגנב את ההצגה מהבגדים: השיער הברונטי הארוך, הגלי והמבריק, שגם מזוהה עם המראה הקלאסי והאיקוני יותר של דמי. לגמרי השראת שיער לחורף הקרוב.

למה לא תבואו גם ל-MKR (צילום: GettyImages, Christian Vierig/GC Images)

למה לא תבואו גם ל-MKR (צילום: GettyImages, Christian Vierig/GC Images)

לגמרי השראת שיער (צילום: GettyImages, Christian Vierig/GC Images)

לגמרי השראת שיער (צילום: GettyImages, Christian Vierig/GC Images)

 

השאירו תגובה