כולן רוצות לקנות את התיקים האלו, ובצדק

כמו לא מעט מותגים אחרים ממזרח אירופה שעושים חיל בשנים האחרונות, גם המותג הפולני Chylak הפך ליקיר הפאשניסטות העולמיות. בזכות קו עיצובי מינימליסטי מתוחכם והייפ אינסטגרמי מוצדק, זה לגמרי ברור איך 15,000 נשים נמצאות ברשימת ההמתנה לרכישה

מאת  | ‏ 4 אפריל 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CHYLAK (@chylak.bags) on

אחרי Reserved והאתר הפולני של חובבות הביוטי, מגיעה בשורה חדשה מהמדינה האירופית הקרירה, והפעם בתחום התיקים בזכות המותג Chylak, שהצליח כבר לצבור קהל מעריצות אדוק וליצור רשימות המתנה של עשרות אלפי נשים.

מאז הקמתו ב-2014, המותג של המעצבת הפולניה, זופיה חילק, גדל בצורה מרשימה. הוא הגיע בעיתוי מושלם עם מותגי ביניים אחרים כדוגמת Staud ו-Danse Lente המבקשים לטשטש את ההגמוניה של תיקי יוקרה סופר יקרים, ומציע אלטרנטיבה לחובבות האופנה שרוצות תיק סטייטמנט איכותי שמגיע מבית צעיר, אינטליגנטי ומלא הייפ.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CHYLAK (@chylak.bags) on

חילק חזרה לפולין לאחר שביססה את צעדיה בעולם האופנה והתמחתה אצל מעצבים ובתי אופנה כמו פרואנזה סקולר. הרקע שלה בהיסטוריה של האמנות וההבנה של מה פאשניסטות באמת רוצות מהתיקים שלהן סייעו לה לבסס כתב יד אישי ולהפוך את המותג שלה למה שהיא מכנה "ידידותי למשפיעניות".

"כשאתה מעצב תיק אתה לא יכול לחשוב רק על הנראות שלו", היא אומרת, "כיום, תיק הוא יותר מאקססורי יפה. הוא אובייקט שנמצא בשימוש וצריך למלא דרישות ספציפיות. חשוב לי ליצור שילוב בין צורה לפונקציונאליות, כך שכל תיק יהיה פרקטי וגם אטרקטיבי, על זמני אבל גם אופנתי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CHYLAK (@chylak.bags) on

ואכן, במעט השנים שהוא פועל, המותג הצליח לקבל הכרה מרשימה. ההתלהבות המקומית התרחבה להסתקרנות גלובלית, ובסוף 2018 הוא נכנס לשותפות עם אתר האונליין היוקרתי Net-a-porter. התיקים של חילק קיבלו נוכחות גם במדורי האופנה של מגזינים נחשבים, ונצפו על מפורסמות כמו אלכסה צ'אנג ופליסטי ג'ונס.

אם תכנסו היום לאתר המותג תגלו שרכישה של מרבית התיקים תצריך כניסה לרשימת המתנה. הקולקציות, המיוצרות בסדרות מוגבלות כוללות גם אלמנט מפתיע – על כל תיק מוטבע בזהב המספר הסידורי שלו, מה שהופך את הרכישה לאישית ואקסקלוסיבית במיוחד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CHYLAK (@chylak.bags) on

חילק טוענת שההחלטה העיצובית הזו לא הייתה הברקה עסקית ממולחת, אבל שהיא בהחלט תרמה להגברת הבאזז. עכשיו, כשלחלק מהתיקים יש רשימות המתנה של 15,000 לקוחות היא מנסה להבין איך להיענות לדרישה הגדולה.

"חלק מהדגמים נמכרים תוך חמש דקות", סיפרה להארפר'ס בזאר. "אנחנו עושים את המיטב כדי לעמוד בקצב הדרישה, אבל אנחנו לא רוצים להתפשר על האיכות". מה שנקרא, צרות טובות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CHYLAK (@chylak.bags) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CHYLAK (@chylak.bags) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CHYLAK (@chylak.bags) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CHYLAK (@chylak.bags) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CHYLAK (@chylak.bags) on

השאירו תגובה