מה נשים רוצות: המותג שעושה חשק לקנות הכל

אמנם לא נבחרה אישה לנשיאות ארה"ב, אבל בכל הנוגע לתעשיות האופנה והטיפוח האמריקאיות, הכוח הנשי חזק מאי פעם. הכירו את Staud, מותג נחשק שהוקם לפני כשנתיים על ידי שרה סטאודינגר, מעצבת צעירה וסופר מגניבה שקולעת באופן מדויק לטעם הצרכני של דור ה-Y. וזה נראה פשוט מעולה

מאת  | ‏ 29 ינואר 2017
כל הקול גירלס לובשות אותו. Staud (צילום: מתוך האתר הרשמי)

כל הקול גירלס לובשות אותו. Staud (צילום: מתוך האתר הרשמי)

בגיל 26 אנחנו בדרך כלל עוד בוכות על בנים מרושעים ובוסים שלא מבינים אותנו. אבל יש גם כאלו שכבר מקבלות אייטמים בפורבס על ההצלחה העסקית שלהן. שרה סטאודינגר לדוגמא, משתייכת לצד המוצלח יותר של המתרס.

כמו אמילי וייס ל-Glossier, סופיה אמורוסו ל-Nasty Gal, ז'אן דמאס ל-Rouje, יעל אפללו ל-Reformation וטיילר הייני ל-Outdoor Voices, סטאודינגר היא חלק מזרם של נשים צעירות, מוכשרות ואמביציוזיות שמשנות את פני הקמעונות העולמית.

שרה סטאודינגר לובשת את Staud בעיצובה (צילום: אינסטגרם staud)

שרה סטאודינגר לובשת את Staud בעיצובה (צילום: אינסטגרם staud)

את Staud הקימה סטאודינגר לפני שנתיים בלבד יחד עם בן זוגה (שהפך לשותפה העסקי), ובמהרה הפך הלייבל לשם המתגלגל על לשונותיהן של כל הקול גירלס. מסלבס כאלכסה צ'אנג, דקוטה ג'ונסון ואמילי רטאייקאוסקי ועד כוכבות אינסטוש כדילטה בונאיוטי האיטלקייה ואוליביה לופז האמריקאית – הבגדים והתיקים של סטאוד הפכו למוצרי צריכה בסיסיים בקרב נשים צעירות ומעודכנות התרות אחר קול אופנתי קצת אחר.

"הרגשתי שהיה קשה למצוא משהו שהוא לא טרנדי מדי, או כזה עם איכויות על-זמניות במחירים נגישים" סיפרה סטאודינגר בראיון לפורבס על נקודת ההזנקה של המותג, שמטרתו להביא לעולם אסתטיקה נשית, אלגנטית וחצופה במידה.

ורוד, צבעו של דור. ה-Y (צילום: מתוך האתר הרשמי)

ורוד, צבעו של דור. ה-Y (צילום: מתוך האתר הרשמי)

כשרק נפתח, סטאוד היה אמור להיות צינור המחבר בין הלקוחה למותג. דגם היה עולה לאתר, ומשם היה אפשר לשחק איתו לכדי התאמה מלאה – שרוולים יותר ארוכים, חצאית יותר קצרה וכן הלאה.

אבל מהר מאוד הבינו בסטאוד שמדובר בקונספט לא מספיק רווחי, ולכן החזירו את מושכות העיצוב חזרה הביתה.מאותו הרגע, הלייבל רק פרח. אבל זה לא קרה רק בגלל המוצרים עצמם, אלא בזכות קורלציה מושלמת בין סחורה טובה לתוכן שיווקי מדויק לתקופה.

דקוטה ג'ונסון בסטאוד. נכנסה בזכות האאוטפיט הזה למדור המתלבשות הטובות שלנו (צילום: אינסטגרם redcarpetman)

דקוטה ג'ונסון בסטאוד. נכנסה בזכות האאוטפיט הזה למדור המתלבשות הטובות שלנו (צילום: אינסטגרם redcarpetman)

בדיוק כמו במותגי האופנה והטיפוח האחרים שהוקמו לאחרונה על ידי נשים צעירות, סטאודינגר הבינה כי קנייה מתקשרת באופן מובהק לרגש, כזה המוזן בימינו בעיקר מבהייה אינסופית בפיד האינסטגרם. צרכניות האופנה העכשוויות זקוקות כיום לעולם השראה שלם לפני שהן מוכנות להשקיע את כספן בבגד או אקססורי.

אי אפשר כבר ליצור בגדים מושכים ולקוות שהם יעשו את כל העבודה. צריך תוכן ויזואלי כובש, קופי שיידבר בגובה העיניים וכמובן – רשת של נשים משפיעניות שיתלהבו בכנות מהפריטים.

בינתיים, נראה שגישת דור ה-Y הזו לעסקים מצליחה לסטאוד באופן פנומנלי. יש כבר טופ פרוותי שהפך לרב מכר בקרב בלוגריות, אתרי האופנה הגדולים לא מפסיקים לראיין את סטאודינגר על סוד ההצלחה (גם לא מזיק שהיא עצמה יפהפה שחיה בבית מושלם באל.איי), ועל פי התחדשות הקולקציות והמלאי באתר, אפשר בהחלט להכריז על נסיקה. וכן, יש משלוחים לארץ.

זה לא רק בגדים, אלא עולם השראה שלם (צילום: מתוך האתר הרשמי)

זה לא רק בגדים, אלא עולם השראה שלם (צילום: מתוך האתר הרשמי)

חשבון האינסטוש של סטאוד = כיף אינסופי (צילום: אינסטגרם Staud.clothing)

חשבון האינסטוש של סטאוד = כיף אינסופי (צילום: אינסטגרם Staud.clothing)

לאלכסה צ'אנג יש כבר תיק כזה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

לאלכסה צ'אנג יש כבר תיק כזה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מעוררת השראה. שרה סטאודינגר (צילום: אינסטגרם staud)

מעוררת השראה. שרה סטאודינגר (צילום: אינסטגרם staud)

אפשר הכל בבקשה? (צילום: מתוך האתר הרשמי)

אפשר הכל בבקשה? (צילום: מתוך האתר הרשמי)

אסתטיקה נשית, אלגנטית וחצופה במידה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

אסתטיקה נשית, אלגנטית וחצופה במידה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

אז יש משלוחים לארץ, אבל הם לא זולים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

אז יש משלוחים לארץ, אבל הם לא זולים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

פוסטר גירל למותג שלה. סטאודינגר (צילום: אינסטגרם staud)

פוסטר גירל למותג שלה. סטאודינגר (צילום: אינסטגרם staud)

ועכשיו - שימו לב לגופייה שהשיקה עשרות פוסטים באינסטגרם (צילום: אינסטגרם fridaregeheim)

ועכשיו – שימו לב לגופייה שהשיקה עשרות פוסטים באינסטגרם (צילום: אינסטגרם fridaregeheim)

פרווה כתפיים (צילום: אינסטגרם alyssainthecity)

פרווה כתפיים (צילום: אינסטגרם alyssainthecity)

הגופייה של כולנו (צילום: אינסטגרם sabinasocol)

הגופייה של כולנו (צילום: אינסטגרם sabinasocol)

כל אחת לובשת את זה בדרכה שלה (צילום: אינסטגרם ellenvlora)

כל אחת לובשת את זה בדרכה שלה (צילום: אינסטגרם ellenvlora)

הגופייה אפילו עשתה את דרכה לתכנית הלילה של סת' מאיירס (צילום: אינסטגרם sweetbabyjamie)

הגופייה אפילו עשתה את דרכה לתכנית הלילה של סת' מאיירס (צילום: אינסטגרם sweetbabyjamie)

מושלמת לסלפיז חורפיים (צילום: אינסטגרם daniellemossman)

מושלמת לסלפיז חורפיים (צילום: אינסטגרם daniellemossman)

אז מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: אינסטגרם lusttforlife)

אז מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: אינסטגרם lusttforlife)

השאירו תגובה

 

  • הגופיה נראית כאילו היא לא עשתה שחי. והבגדים נראים כמו מאליאקספרס.

    מאת: arul |‏ 29 בינואר 2017 | 21:34