זאת החצאית הכי קטנה שראינו, והיא ממש לא עולה בהתאם

המעצב הצרפתי ז'אקמוס אוהב להשתעשע עם פרופורציות, ואחרי שיצר להיטים כמו כובע קש ותיק יד ענקיים הוא עובר למיניאטורות. על הפרק – חצאית קטנטנה עם שסע נדיב, שעל אף כמות הבד המעטה שהושקעה בה עולה כמעט 1,000 שקלים

מאת  | ‏ 5 מרץ 2019

קטנטנה (צילום: luisaviaroma)

קטנטנה (צילום: luisaviaroma)

אם היה נדמה שכבר ראינו כל אינטרפרטציה אפשרית לקלישאה "הגודל לא קובע", סימון פורט ז'אקמוס מתעקש להוכיח שהארנב האחרון טרם נשלף מהכובע. רגע אחרי שדיווחנו על תיקי המיני הזערוריים שלו, המעצב הצרפתי עושה שוב כותרות עם חצאית קטנה במיוחד, שמזגזגת בין הומור לחוצפה.

הפעם על הפרק חצאית קטנה במיוחד, כזו שמקבלת בימים האחרונים תשומת לב גדולה בהרבה מממדיה האמיתיים, בעקבות כתבה נרגזת שהתפרסמה עליה ב"ניו יורק פוסט". מדובר בחצאית ריב זערורית עם שסע צד עמוק, שכמות הבד המושקעת בה באה בניגוד מוחלט לשורת המחיר, שמגרדת מלמטה את רף ה-1,000 שקלים.

משחק עם פרופורציות (צילום: luisaviaroma)

ז'אקמוס משחק עם פרופורציות (צילום: luisaviaroma)

ז'אקמוס, כידוע, אוהב להשתעשע עם פרופורציות וגדלים. הוא לא חושש ליצור עניין כשלפעמים מידת השימושיות של העיצובים נזנחת בצד. החצאית הקטנטנה, שכנראה לא באמת מאפשרת הליכה יציבה ברחוב ללא חשיפת יתר, מצטרפת גם היא לקטגוריה המדוברת שבה הפרקטיות הופכת לבלתי רלוונטית בעליל.

מאז שפורסמה הכתבה על החצאית שלוקחת את השם "מיני" צעד אחד קדימה, היא זוכה לכינויים רבים ולהשוואות מצחיקות. בטוויטר היא כונתה למשל "מגבת חדר מלון" ו"חתיכה של נייר סופג".

"חתיכה של נייר סופג" (צילום: luisaviaroma)

"חתיכה של נייר סופג" (צילום: luisaviaroma)

החצאית אולי זוכה ללעג ברשתות, אך ז'אקמוס כבר הוכיח את ההבנה שלו בכל מה שקשור לעיצובים סקסיים וחושפניים שידברו אל ליבן של הסלבריטאיות. קנדל ג'נר, אמילי רטאייקאוסקי ומגה-מודלס אחרות עפות על הגרסאות דלות הבד שלו וממשיכות לבסס את ההייפ סביב המעצב. לפעמים מעט שווה דווקא הרבה? תשפטו אתן.

קנדל כנראה תשמח ללבוש אותה (צילום: luisaviaroma)

קנדל כנראה תשמח ללבוש אותה (צילום: luisaviaroma)

מבט מאחור (צילום: luisaviaroma)

מבט מאחור (צילום: luisaviaroma)

לא הכי פרקטית, אבל קשה להתעלם ממנה (צילום: luisaviaroma)

לא הכי פרקטית, אבל קשה להתעלם ממנה (צילום: luisaviaroma)

השאירו תגובה

 

  • יאאלה כל האומללות שחיות מזה שמשהו מסתכל על הטוכעס שלהן…
    לקנות!!!!

    מאת: ספיר |‏ 6 במרץ 2019 | 12:03