כולם משתגעים על התיק הזה, אבל אין לו מקום אפילו למסטיק

אחרי שגרם לנו לחלום על כובעי קש ענקיים ולהתאבסס על שמלות הסריג הצמודות שלו, המעצב הצרפתי הצעיר סימון פורט ז'אקמוס משיק להיט אינסטגרם חדש – תיק עור מיקרוסקופי חסר כל פונקציה אבל כל כך חמוד שזה כואב

מאת  | ‏ 27 פברואר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Elle Taiwan (@elletaiwan) on

תוך זמן קצר הצליחו התצוגות העונתיות של המעצב הצרפתי הצעיר סימון פורט ז'אקמוס להשתחל לרשימת התצוגות המסקרנות של שבוע האופנה הפריזאי.

האסתטיקה המובחנת, ההומור והפיצוח הרענן של קטגוריית האקססוריז הפכו אותו לשם חם כמו גם לחביב הידועניות. בין שמדובר בכובע קש אינסטגרמי או נעליים פיסוליות, המעצב צובר נוכחות מרשימה והציפיה העונתית לקראת חשיפתן של הקולקציות החדשות שלו רק הולכת ומתעצמת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Based İstanbul (@basedistanbul) on

לאחר שחקר בעונות הקודמות בעדינות את טרנד תיקי ה"מיקרו"- אותם תיקים קטנים להפתיע ומשוללי פוטנציאל אכסון ממשי, ז'אקמוס לוקח עכשיו צעד אחד קדימה. על מסלול התצוגה של קולקציית סתיו-חורף 2019 שלו נראו מספר דגמים של תיקים זערוריים, שמתפקדים יותר כתכשיטים קטנים מעור מאשר כתיקים של ממש.

הקולקציה הנוכחית מציגה גלגול מתוחכם ובוגר יותר של המעצב, המזוהה עם עיצובים סקסיים וחושניים בהשראת נשיקת השמש של דרום צרפת. הוא איחד את הקולקציה תחת השם "האספן" ושילב בה השפעות רבות ומגוונות מעולמות הארכיטקטורה, הקולנוע ועוד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by WWD (@wwd) on

יש לציין שבאופן כללי, העיסוק בפרופורציות קיבל נוכחות בולטת בקולקציה, לצד התיקים הקטנטנים כיכבו על המסלול גם תיקי ענק בלתי אפשריים ועגילי סטייטמנט משגעים בגודל מוגזם.

ובכל זאת, מי שגנבו את ההצגה היו הגרסאות המוקטנות של תיקי ה-Le Chiquito של ז'אקמוס שנחגגו באינסטגרם לאחר שחולקו כמתנה לעורכות אופנה ומשפיעניות יחד עם ההזמנה לתצוגה.

העובדה שהם בקושי יכולים להכיל מסטיק בודד אחד או כדור אדוויל לא מנעה מהם להפוך למדוברים במיוחד, וכנראה שהם ימשיכו להציף את הרשתות, ממש לא בקטנה, גם בחודשים הקרובים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Paper Magazine (@papermagazine) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Insider (@catwalkhautecouture) on

השאירו תגובה