וואט דה פאק? קים נתפסה עם האקססורי הכי הזוי שראינו

קנדל אמנם התאבזרה לאחרונה בפריט דומה ומוזר בפני עצמו, וגם על המסלולים של בתי האופנה הגדולים אפשר היה לאתר גרסה מסוימת של האביזר - אבל קימי לגמרי לקחה את זה רחוק מדי הפעם, ובעיקר גרמה לנו להתחנן שלא תהפוך את זה לטרנד שעוד נרצה ליישם בטעות

מאת  | ‏ 25 יולי 2018
 

A post shared by @xdailydashx on

החיים והניסיון לימדו אותנו להתאפק לפני שאנחנו יורדות על הבחירות האופנתיות של קים קרדשיאן, תמוהות וכעורות ככל שיהיו, פשוט כי יותר מדי פעמים מצאנו את עצמנו מיישמות אותן בסוף, אחרי שקימי שוב הוכיחה את עצמה כמכתיבת אופנה עוצמתית משחשבנו. עכשיו, רגע לפני שאנחנו משתכנעות לרכוש טייץ-שורטס שעד לפני חודשיים חשבנו שהם השטן, הגברת שוב בוחנת את הסבלנות והסובלנות שלנו עם עוד פריט מז'אנר הוואט-דה-פאק.

הפעם נתפסה קים כשהיא צועדת ברחובות אל.איי בלוק הכי אופייני שיש – גופיה צמודה בתוך מכנסי דגמ"ח בתוך מגפוני גרב, כולם במונוכרומטיות אפרפרה המזוהה היטב איתה ועם בן זוגה שיחיה. אלא שלקונסטלציה הישנה והטובה הזאת נוסף הפעם פרט קטן אך בלתי ניתן לפספוס, שלא נותר אלא להגדיר כארנק סקוץ' גברי-ילדותי פושטי להחריד, תלוי על שרוך סביב צווארה משל הייתה ילדת מפתח שחוזרת מבית הספר, בדרך לחמם לעצמה שניצל תירס במיקרוגל.

 

A post shared by @xdailydashx on

אז נכון שרק לפני שבועיים נתפסה אחותה קנדל עם פאוץ' קרסול של שאנל, ונכון גם שהארנק התלוי בפורמט שרשרת כבר הופיע על מסלולי התצוגות של מותגי על כמו פראדה ומארק ג'ייקובס – אבל בכל המקרים הנ"ל לפחות לוותה לאקססורי המשונה איזו הילה של סטייל גבוה ויוקרתי, באופן שיצר קונטרסט הכרחי שקשה יותר להתווכח איתו.

זה, כפי שניתן לראות, לא ממש המצב כאן, ולכן אין לנו ברירה אלא להתווכח, ובעיקר לשאול הרבה שאלות: מה זה? למה? איך? מאיפה הגרילה קים את ההזיה הזאת? האם היא חיברה בעצמה את השרוך במסגרת סוג של שפצור צבאי? מה היא שמה שם? זה לא כבד לה? וחשוב מכל: האם כולנו עומדות לנהור בקרוב לסניף ריקושט הקרוב לביתנו ולבקש ארנק על שרוך כמו של קים?

 

A post shared by Prada (@prada) on

 

A post shared by Prada (@prada) on

 

A post shared by HOUSEofSKHY™ (@houseofskhy) on

 

A post shared by BRONSON (@bronsonv) on

 

A post shared by Kim Kardashian West (@kkwarmy) on

השאירו תגובה

 

  • עוד מטומטמת שסוחפת אחריה את האמריקאים המטומטמים

    מאת: ליז |‏ 26 ביולי 2018 | 21:51