אסירה של שאנל: קנדל מפתיעה עם תיק במיקום הזוי

אחרי שהתרגלנו לפאוצ'ים הסטנדרטיים, הגיע הזמן להעלות הילוך. השבוע קנדל הדגימה את הדבר הבא בתחום האקססוריז המופרכים, ומדובר באחד שאסירים במעצר בית יאהבו במיוחד. הכירו את פאוץ' הקרסול של שאנל - רק עניין של זמן עד שגם זארה יוציאו אחד?

מאת  | ‏ 8 יולי 2018

מה? (צילום: גטי אימג'ס, אינסטגרם)

מה? (צילום: גטי אימג'ס, אינסטגרם)

פעם, כשהקרדשיאנס לבשו משהו משונה או מכוער, יכולנו עוד לנפנף את זה כמשהו שלא יתפוס. היום אנחנו כבר יודעים שאם הן מחליטות שפריט מסוים יהיה טרנדי – זה עומד לקרות. אפילו הטייטס הקצרים מהניינטיז שהן מתעקשות ללבוש (בעיקר באשמת קניה ווסט) הפכו להיות פריט לגיטימי.

עכשיו קנדל ג'נר, מלכת הפאוצ'ים, התקדמה צעד אחד קדימה. אחרי שכולנו כבר אימצנו את הפאוץ' הגדול שנענד באלכסון על פלג הגוף העליון, כפי שציוותה לנו, היא מציגה את הדבר הבא – פאוץ' קטנטן שנכרך סביב הקרסול. כמה קטן? היא בעצמה כתבה את זה: "יכול להכיל רק אושר". עבור לא מעט מאתנו, האושר הוא סמארטפון, כרטיס אשראי ושפתון נגד יובש, כך שאל תמהרו לפסול את האקססורי המשונה.

פרקטי להפליא (צילום: אינסטגרם,  shopthereel)

פרקטי להפליא (צילום: אינסטגרם, shopthereel)

הגרסה שקנדל הלכה עליה היא ארנקון של שאנל משנת 2007, שמחירו 2,330 שקלים. כדי שהוא יהפוך לטרנד, בתי האופנה הגדולים האחרים או רשתות האופנה יצטרכו להרים את הכפפה, מכיוון שכרגע תמצאו ברשת בעיקר גרסאות תיירים שנועדו להסוות את המזומנים מתחת למכנסיים כשאתם מסתובבים בשווקים העולמיים וחוששים מכייסים. לא בדיוק פריט אופנתי, אבל היי, נזכיר שכך התחילו גם הפאוצ'ים הגדולים.

התגובות ברשתות החברתיות בעיקר מבולבלות, וכמובן שאף אחד לא פספס את העובדה שהארנק הקטן מזכיר את צמיד המעקב המשטרתי שמקבל מי שנמצא במעצר בית. מי מאתנו לא חלמה להיראות כמו פושעת מורשעת כשהיא מסתובבת ברחוב?

את במעצר בית או סתם שמחה לראות אותנו? (צילום: אינסטגרם, kendaljenner)

את במעצר בית או סתם שמחה לראות אותנו? (צילום: אינסטגרם, kendalljenner)

חובבת תיקים קטנים (צילום: Jamie McCarthy/Getty Images for Tiffany & Co.)

חובבת תיקים קטנים (צילום: Jamie McCarthy/Getty Images for Tiffany & Co.)

פתאום זה לא נראה כל כך נורא (צילום: אינסטגרם, shopthereel)

פתאום זה לא נראה כל כך נורא (צילום: אינסטגרם, shopthereel)


 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

השאירו תגובה