דני לוי היא הפרזנטורית של התיק ההיסטרי הזה, והסיבה גאונית

המותג שאחראי לאחד הפריטים הכי ויראליים והכי מטורללים שהפיד ראה בשנים האחרונות, רוצה לעשות זאת שוב - הפעם עם תיק לא פחות מטורלל, אבל הרבה פחות מכוער. הרעיון שמאחוריו מבריק, הביצוע עוד יותר, וליהוק הפרזנטורית הוא הדובדבן שבקצפת

מאת  | ‏ 13 פברואר 2024

 

דני לוי מדגמנת את תיק "טלפון שרשרת הייצור העולמית" (צילום: אינסטגרם, MSCHF)

דני לוי מדגמנת את תיק "טלפון שרשרת הייצור העולמית" (צילום: אינסטגרם, MSCHF)

אחרי טרפת ה"ביג רד בוטס" – מגפי הענק האדומים והקריקטוריים שכל הפיד נעל במשך כמה שבועות – אפשר היה לשער שהמותג הקונדסי MSCHF ישקע לתהום הנשייה של הגימיקים האינסטגרמיים תוך ניסיונות לא מספיק מוצלחים לשחזר את המומנטום. לרגעים נראה שזה אכן מה שקורה: גרסת הקרוקס הצהובה והמפלצתית אף יותר של המגפיים לא התעלתה על המקור, והתיק המיקרוסקופי כבר נתפס כמעט כעלבון אוניברסלי.

אבל אם אנחנו צריכות להמר, הטייק החדש של מיסצ'יף על אובססיית תיקי היוקרה דווקא עשוי להתפוצץ – ולא רק כי יש לנו חיבה מיוחדת לפרזנטורית הנבחרת שלו, דני לוי. הפעם, תקפו שם את רעיון ה"דימוי של דימוי" החביב עליהם בטקטיקה די גאונית של משחק טלפון שבור: הם העבירו את האבטיפוס בין מפעלים בארה"ב, פרו, פורטוגל, הודו וסין, כשכל מפעל קיבל רפרנס על פי אחד מתיקי ה"איט" הנחשקים בעולם – תעשו לי כמו הבירקין של הרמס, בעצם כמו תיק האוכף של דיור, בעצם כמו הטוט של סלין, בעצם כמו ה-"האורגלאס" של בלנסיאגה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎MSCHF‎‏ (@‏‎mschf‎‏)‎‏

התוצאה היא מאש-אפ סוריאליסטי מעוות והיסטרי שעונה לשם הקליט "תיק טלפון שרשרת הייצור הגלובלית". "אני חושב שהרבה אנשים לכודים בשרשרת הייצור הגלובלית בלי להבין עד כמה", אמר ל-WWD קווין מייזנר, אחד המנהלים האמנותיים של המותג. "המטרה הייתה שכל ההחלטות היצירתיות יתקבלו על ידי המפעלים, ושאנחנו לא נהיה מעורבים כמעט בכלל. זה קורה כשאין הוראות ספציפיות מספיק, אז ניסינו להתחפש כאן ללקוח הכי גרוע שיכול להיות עבור המפעלים האלה".

גם הבחירה בדני לוי – כזכור, הסטייליסטית של קים קרדשיאן (ובזמנה החופשי זוגתו של בן אל תבורי), נועדה להדגיש את סוג המהלך הזה, ולשים בפרונט את מי שבדרך כלל עומדת מאחורי המוצר המוגמר שכולנו נהנים להלל ולהעריץ. מיותר לציין שגם בזה היא מצוינת, ועוד יותר מיותר לציין שאנחנו ממש רוצות את תיק הפרנקנשטיין המטורלל הזה (שעולה 650 דולר – הרבה פחות מאשר מקורות ההשראה שלו). 

הפרקנשטיין של התיקים (צילום: אינסטגרם, MSCHF)

הפרקנשטיין של התיקים (צילום: אינסטגרם, MSCHF)

הרמס, דיור ובלנסיאגה על אסיד (צילום: אינסטגרם, MSCHF)

הרמס, דיור ובלנסיאגה על אסיד (צילום: אינסטגרם, MSCHF)

 

השאירו תגובה

 

  • הייתי תובעת את מי שניתח את האף שלי

    מאת: אם הייתי דני |‏ 14 בפברואר 2024 | 10:15
  • זה הדבר הכי מכוער שראיתי. אני לא מאמינה שאנשים קונים למען הטרנד.

    מאת: המך עירום |‏ 14 בפברואר 2024 | 06:27
  • תיק מכוער.גם בחינם לא יסתובב איתו.

    מאת: יעל |‏ 14 בפברואר 2024 | 00:04
  • שקל וחצי

    מאת: חיים בסרט |‏ 13 בפברואר 2024 | 18:42
  • מה כבוד, פאדיחה של החיים… מה יותר מושלם לקמפיין תיקים שהם חיקוי גרוע למותג אמיתי אם לא… ובכן מישהי שנראית כמו חיקוי של הדבר האמיתי?

    לא אומרת שזאת דעתי עליה, בעיניי היא יפה אבל המסר פה שמסתלבט עליה צועק לשמיים

    מאת: אלינור |‏ 13 בפברואר 2024 | 18:14