כמובן שאנה זק תלבש את הפריט ההיסטרי הזה

זו לא הפעם הראשונה שהיא לובשת בגד שעשוי מחגורות, ויש כמה קרדשיאן-ג'נריות שכבר עשו את זה לפניה - אבל הלוק הנוכחי של אנה זק גם הופך את הרעיון ללביש ולוהט במיוחד, וגם מרים למעצבת ישראלית צעירה. ועוד לא אמרנו כלום על המכנסיים

מאת  | ‏ 12 ספטמבר 2023

אנה זק באירוע של סקארה ושנקר (צילום: אור גפן)

אנה זק באירוע של סקארה ושנקר (צילום: אור גפן)

כולן יפות, כולן חכמות, אבל הייתה קולקציה אחת שבלטה במיוחד בתצוגת הבוגרים האחרונה של שנקר – זו של איה לצטר, שעיצבה מחוות מפוארות לתרבות הטראש. התוצאה הייתה עמוסת הומור אך מבוצעת לעילא, ועל הדרך גם טרנדית ואינסטגרמית מאוד. 

זה היה רק עניין של זמן עד שהדגמים שיצרה לצטר ימצאו שידוך מושלם בתרבות הפופולרית המקומית, ואתמול זה קרה: לאירוע השקת קולקציית האופנה הווירטואלית של שנקר ורשת סאקרה, אנה זק לבשה את מחוך החגורות מהקולקציה כאילו הוא נתפר עבורה והיא עבורו.

מאובטחת היטב (צילום: אינסטגרם, annazak12)

מאובטחת היטב (צילום: אינסטגרם, annazak12)

למעשה, זו לא הפעם הראשונה שלה עם הקונספט: ביום העצמאות האחרון הופיעה זק בלוק של המעצבת ליאור שוורצמן, שרותם גם הוא את רעיון העמסת החגורות, ולפניה כבר עשו זאת גם נשים כמו ג'וליה פוקס, בלה חדיד, קים קרדשיאן וקיילי ג'נר

אין מנוס מלקבוע שמדובר בטרנד רציני, והוא לא היה היחיד בלוק של אנה: מתחת למחוך החגורות ההיסטרי היא לבשה מכנסיים מטאליים בעיצוב זוהר חן, שרותם סלע כבר הדגישה אצלנו הבוקר את הרלוונטיות המובהקת והבוהקת שלהם.

אנה זק

זה הרגע לג'ינס מטאלי (צילום: רפי דלויה)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Aya Letzter (@aya.letzter1)

 

השאירו תגובה