מדליקה מי שמקליקה: קיילי לוהטת בחגורת בטיחות

הרשות לבטיחות בדרכים קיבלה היום במתנה פרזנטורית שאפשר רק לחלום עליה, כשקיילי ג'נר יצאה לדינר בלוק שמצליח להסיח את הדעת משערוריית האריה, ומשלב בחוכמה שני טרנדים קטנים ונכונים

מאת  | ‏ 25 ינואר 2023

קיילי ג'נר

צילום: אינסטגרם, therealspw@

אחרי שהלוק המדובר שלה מתצוגת הקוטור של סקיאפרלי נגרר להתנגשות חזיתית עם מדור התגובות באינסטגרם, אפשר להבין את קיילי ג'נר שבוחרת ללכת על בטוח. ליטרלי.

אתמול היא יצאה לדינר באחת המסעדות הנחשקות בפריז, במעין בלייזר עם מחשוף מהסוג שלרוב היינו קוראות לו "מסוכן" – אלא שבמקרה הנוכחי הוא דווקא נראה מאובטח היטב, הודות לשלוש החגורות המהודקות לטורסו שלה באבזמי קליק. אין ספק שמדובר בפרשנות מקורית ומוצלחת לטרנד החגורות שמשתלט לאחרונה על מחלקת הטופים, בעיקר בחסות הקולקציה החרושה של מיו מיו. 

קיילי ג'נר

צילום: אינסטגרם, therealspw@

הבלייזר מדגם "סייבר שיבארי" (שיבארי היא אמנות הקשירה היפנית), וגם החצאית עם השסע הקדמי העמוק והמגפיים עם האבזם הכסוף בחזיתם, מגיעים כולם מהמעצב הגיאורגי המסקרן לדו בוקוחבה, ושווי הלוק כולו מסתכם ב-13,400 שקלים. קיילי הוסיפה נגיעה עדינה ומדויקת של כפפות שחורות-שקופות – אקססורי שהאיטגירלס דבוקות אליו חזק עכשיו, ודבקה גם בסידור השיער המפוסל והגלאמי ובאיפור הדרמטי שמחמיא לה במיוחד.

קיילי ג'נר

צילום: אינסטגרם, therealspw@

קיילי ג'נר

צילום: אינסטגרם, therealspw@

 

 

השאירו תגובה