קים לובשת רק חגורה וזה נראה מדהים

בעוד קניה רב עם כל עולם האופנה, קים בוחרת לשדר עסקים כרגיל ומעלה תמונות שלה בשמלה שעשויה רק מחגורות. ״כשלא הצלחתי להגיע לתצוגה של בלנסיאגה, דמנה שלח את התצוגה אלי״, כתבה והצטלמה עם משקפי שמש ענקיים. תכלס, היום כבר לא חייבים להגיע, אפשר פשוט לעלות תמונה

מאת  | ‏ 6 אוקטובר 2022

קים עושה מה שקים יודעת לעשות (צילום: Kim Kardashian אינסטגרם)

קים עושה מה שקים יודעת לעשות (צילום: Kim Kardashian אינסטגרם)

בזמן שהאקס שלה מטריף את העולם, ולא מפספס את ההזדמנות גם לגרור אותה אל תוך הבלאגן, קים קרדשיאן משדרת עסקים כרגיל באינסטגרם שלה. מה היא מקדמת בימים אלה? כמו תמיד, ישנן כמה קולקציות חדשות של סקימס, לצד קולקציית פריטים לבית של מותג הביוטי SKKN שכבר חוטפת ביקורת על התמחור היקר שלה, והפרויקט המעניין ביותר – פודקאסט פשע אמיתי חדש בו היא צוללת למקרים שהמערכת המשפטית טיפלה בהם באופן פגום.

עם כל העיסוקים האלה, לקים לא היה זמן להמשיך משבוע האופנה מילאנו לפריז. כזכור, במילאנו היא הציגה קולקציה משותפת עם דולצ׳ה וגבאנה, אבל נעדרה מהתצוגה של בלנסיאגה בפריז, בה צעד האקס קניה ווסט ובקהל ישבו אחיותיה קיילי וקלואי.

דמנההפך את האקססורי לבגד  (צילום: Kim Kardashian אינסטגרם)

דמנההפך את האקססורי לבגד (צילום: Kim Kardashian אינסטגרם)

כשלא הצלחתי להגיע לתצוגה של בלנסיאגה, דמנה שלח את התצוגה אלי״, היא כתבה באינסטגרם ופירסמה את הלוק שהייתה לובשת לתצוגה – שמלה שעשויה חגורות שחורות עם אבזמים בצורות שונות, יחד עם משקפי שמש ענקיים.

כדי להתאים את עצמה לתצוגה, שהמסלול שלה היה ארגז בוץ ענק, קים לקחה את שמלת החגורות והצטלמה איתה על האדמה. לא לגמרי ברור אם מדובר באסופה של חגורות וינטג׳ שנתפרו יחד לשמלה או חגורות חדשות שעברו טיפול להראות ישנות, אבל התוצאה הסופית די מגניבה, בעיקר הודות לאבזמים הגדולים ולאורך המיני של השמלה, שאיזן את הכבדות של החגורות.

מעוניינים לדעת איך מורידים את זה (צילום: Kim Kardashian אינסטגרם)

מעוניינים לדעת איך מורידים את זה (צילום: Kim Kardashian אינסטגרם)

נח שם על החול?  (צילום: Kim Kardashian אינסטגרם)

נח שם על החול? (צילום: Kim Kardashian אינסטגרם)

מוכנה לסוכה (צילום: Kim Kardashian אינסטגרם)

מוכנה לסוכה (צילום: Kim Kardashian אינסטגרם)

השאירו תגובה

 

  • לפחות האיפור שלה מינימליסטי עד לא קיים. היא די בלתי, אבל חייבים להעריך שהיא יודעת את העבודה.

    מאת: זהו |‏ 6 באוקטובר 2022 | 20:04