כמה יופי: גל גדות מחרפנת בשמלה צמודה עם מחשוף עמוק

הגאווה הלאומית שלנו מקדמת סרט חדש בכיכובה, ולצורך כך טסה לאירוע של נטפליקס בברזיל. בינתיים גל כבר הספיקה לדגמן שם שלושה לוקים שכל אחד מהם יותר מוצלח מקודמו, אבל הרגע הכי יפה הגיע כשהיא ויתרה על האווירה החגיגית

מאת  | ‏ 19 יוני 2023

גל גדות

כמה יפה אפשר להיות (צילום: Alexandre Schneider/Getty Images for NETFLIX)

זה קרה פתאום, לפני חודשיים בערך. משהו השתנה בסטייל של גל גדות. לכאורה לא שינוי דרמטי – המהות האצילית-אלגנטית-נונשלנטית שלה היא גרעין יציב שקשה לפספס איתו, אבל לאחרונה הוא בא לידי ביטוי מדויק ומזוקק מאי פעם, כאילו מישהו הגביר קצת את הווליום.

המישהו הוא כנראה מישהי, או אפילו מישהן – הסטייליסטיות קרלה וולש וגרייס ווייטסל, שגל מקפידה לתייג לצד המראות המוצלחים שלה מהזמן האחרון. אחרי מעיל הטרנץ' המושלם, שמלת הערב ההיסטרית והפקת השער הנועזת, הטרנספורמציה העדינה הזאת ממשיכה להוכיח את עצמה עם רצף לוקים משגע של הכוכבת מאירוע Tudum של נטפליקס בברזיל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Karla Welch (@karlawelchstylist)

גל הגיעה לשם כדי לקדם את הסרט החדש בכיכובה, Heart of Stone, שייצא בענקית הסטרימינג באוגוסט הקרוב, ועשתה זאת (בינתיים) בשלושה אאוטפיטים מעולים: זה התחיל בסט סופר טרנדי של וסט ומכנסיים מחויטים מבית המותג הלוהט קופרני, אליהם הצטרפו רק נעלי לואופרס שחורות ושטוחות במראה נקי ונינוח.

אחר כך הגיעה שמלה שחורה וצמודה של הלייבל האהוב Philosophy, עם מחשוף גלי, שבשלב מסוים נזרק מעליה בלייזר אוברסייז למקסימום נונשלנט. לבסוף נצצה למרחקים שמלה שחורה נוספת, הפעם של מותג העל המתקמבק פראגמו, בעלת מחשוף עגול עמוק וטקסטורת ויניל מבריקה. השיער של גל היה אסוף לאחור בהידוק, לשפתיה נמשח שפתון אדום בוהק ועל פרקי ידיה מוקמו צמד צמידים מסיביים שתואמים את השמלה בווייב וונדר-וומני. התוצאה היא, שוב, אחד המראות הכי יפים ומעניינים שראינו על גל גדות.

אבל מתברר שהלוק האהוב עלינו התחבא בינתיים בחשבון של ירון ורסנו, האיש שאיתה. "גאה בך, רוקסטארית שלי", הוא כתב לצד תמונת נשיקה מתוקה עם אשתו, שברגע שניתנה לה ההזדמנות – עברה מיד לקפוצ'ון חום גדול של אלו יוגה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JaronVarsano (@jaronvarsano)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tyron Machhausen (@tyronmachhausen)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

השאירו תגובה