זה כנראה הלוק הכי יפה של גל גדות אי פעם

גל גדות התייצבה לפתיחת חנות הדגל המחודשת של Tiffany & Co בניו יורק. גדות הגיעה לאירוע בלוק חלומי שכלל חליפה בצבע קרם, מתחתיה חולצה קצת יותר בהירה ומעליה מעיל בצבע קפה בשמנת. השרוולים גמרו אותנו סופית

מאת  | ‏ 27 אפריל 2023

גל גדות

גל גדות בפתיחת חנות הדגל המחודשת של Tiffany & Co (צילום: גטי אימג'ס)

העיר ניו יורק מתמתחת ומצטחצחת לקראת ה-1 במאי, ערב האופנה הגדול של המט גאלה. רגע לפני אירוע השטיח האדום המתוקשר, גל גדות התייצבה בתפוח הגדול לפתיחת חנות הדגל המחודשת של Tiffany & Co – מותג היוקרה לו היא משמשת כשגרירה גלובלית.

גדות הגיעה לאירוע בלוק חלומי שלוקט מקולקציית הסתיו של ספורטמקס. חליפת הקרם נלבשה מעל חולצה בצבע תואם, כשאת הלוק חותם מעיל בצבע קפה בשמנת. חגורה שחורה ונעלי עקב של ג'וספה זנוטי חתמו את הלוק.

גל גדות

פלטת צבעים מושלמת (צילום: גטי אימג'ס)

האאוטפיט שימש כמצע האולטימטיבי לתכשיטי הזהב של גל. בכל זאת, מדובר בלוק שנועד לשים בפרונט את התכשיטים, ולא את הבגדים. איכשהו, תחת מגע הקסם של הסטייליסטית לכוכבים קרלה וולש, כל האיזונים והדגשים הושגו.

הלוק כיכב גם בסרטון הוויראלי שצולם לאחר פתיחת החנות החגיגית. החברות הטובות של גל- רותם סלע, יעל גולדמן ומיטל ויינברג-אדר, קפצו לביקור פתע כדי לשמח את הבסטי שעתידה לחגוג יום הולדת ב-30 באפריל. לא נותר לנו אלא לחכות בציפייה ללוק המפתח של הסופ"ש הפוטוגני הזה.

גל גדות

באה לגזור את הסרט (צילום: גטי אימג'ס)

גל גדות

ובהחלט עשתה זאת (צילום: גטי אימג'ס)

גל גדות

גילינו שהיא באמת עם תכשיטים (צילום: גטי אימג'ס)

גל גדות

גל ובעלי החברה (צילום: גטי אימג'ס)

גל גדות

וונדרוומן של התכשיטים (צילום: גטי אימג'ס)

גל גדות

השרוולים גמרו אותנו (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה