האם זו השמלה הכי נועזת שגל גדות לבשה אי פעם?

לרגל קידום סרטה החדש "לב של אבן" הצטלמה גל גדות לכתבת שער במגזין האופנה L'Officiel האמריקאי. מי שמשכה את מירב תשומת ליבינו היא שמלת מחשוף מפתיעה, בצבע ליים צהבהב. גדות נראתה בה זוהרת במיוחד, כשהלוק נותן פייט ראוי לתמונת השער

מאת  | ‏ 31 מאי 2023

גל גדות

גל, זו את? אהבנו ממש את התעוזה (צילום: L'OFFICIEL USA אינסטגרם)

בשלב הזה של הקריירה הבינלאומית שלה, לא באמת צריך להתפלא כשגל גדות כובשת שער אחר שער. ובכל זאת, אנחנו שומרות לנו את הזכות הקצת פרובינציאלית של להתלהב בעוצמה שוב ושוב.

הפעם הכוכבת מקדמת את סרטה החדש "לב של אבן" בכתבת שער יפיפייה למגזין L'Officiel האמריקאי, בסדרת תמונות שצולמה על ידי סלסט סלומן.

תמונת השער מציגה את גדות בטוטאל לוק אדום דרמטי של מייקל קורס, כשהיא עונדת שרשרת אבנים סגולות ממותג התכשיטים לו היא משמשת כפרזנטורית- טיפאני אנד קו.

גל גדות

אין יפות כאלה (צילום: L'OFFICIEL USA אינסטגרם)

בתמונה נוספת היא נראית אביבית וקורנת בשמלה ורודה של ספורטמקס, ובאחרת סקסית ומכשפת בשמלת תחרה שחורה של אינטריור. עוד מופיעה בהפקה שמלת צווארון לבנה של פראדה.

ואולי מי שמשכה את מירב תשומת ליבינו היא שמלת מחשוף מפתיעה, בצבע ליים צהבהב, של המותג ET OCHS. גדות נראתה בה זוהרת במיוחד, כשהלוק נותן פייט ראוי לתמונת השער. המותג המסקרן נודע בזכות קווים נשיים-מינימליסטיים-מודרניים, וכבר כבש את ליבן של נשים כמו מישל אובמה וג'ניפר לופז. הסתקרנו בהחלט.

גל גדות

שמלת קיץ הורסת (צילום: L'OFFICIEL USA אינסטגרם)

השאירו תגובה