היכונו לטרנד המפנק של החורף: שמיכות במקום מעילים

לא רוצים לצאת מהמיטה? בחורף הקרוב אפשר ואפילו רצוי לקחת אתכם את השמיכה, כפריט אופנתי במיוחד | המעצבים הגדולים, מברברי ועד סטלה מקרטני, פורסים עלינו שמיכות

מאת  | ‏ 4 אוגוסט 2014

קארה דלווין בתצוגת חורף 2014 של ברברי פרורסום | צילום: גטי אימג'ס

קשה לדמיין את עצמנו עטופים בשכבות בחום הלוהט של אוגוסט, אבל בעוד כמה חודשים הקור יחזור למחוזותינו ונצטרך להתארגן על מלתחה בהתאם. לשמחתנו, העונה הבאה מסתמנת כנוחה במיוחד בכל הנוגע ללבוש ומאפשרת לנו להתגלגל מהמיטה בבוקר ולהשאיר את השמיכה עלינו. מדובר בחלום שמתגשם.

השמיכות המדוברות הפציעו על המסלול של ברברי פרורסום בשבוע האופנה של לונדון בפברואר האחרון והכריזו על עצמן כטרנד החם של העונה הקרה.

אלו, כמובן, לא סתם שמיכות שמתכסים בהן כשצופים בטלוויזיה בליל חורף קר, מדובר בצעיפים ארוכים ופונצ’ו המתפקדים כשמיכות, בצבעוניות חורפית של אדמה וגוונים כהים, משתרכים עד הרצפה או זרוקים בנונשלנט על הכתפיים.

ככה התעוררנו בבוקר. ברברי פרורסום | צילום: גטי אימג'ס

השמיכות של ברברי פרורסום | צילום: גטי אימג'ס

כריסטופר ביילי, המעצב הראשי של ברברי, מסביר כי למותג יש היסטוריה ארוכה הקשורה לשמיכות עוטפות ולשכמיות כבר מסביבות 1880. "באותן שנים השכמיות נועדו לפעילויות מחוץ לבית, כמו רכיבה או ציד, והיו פופולריות בשל היותן מחממות, נוחות ללבישה ומגנות על הגוף".

בחזרה לימינו אנו, צעיף הקשמיר הפועל כשמיכה הנופלת על הגוף מקבל את מירב תשומת הלב בקולקציית חורף 2014. "זהו פריט הדגל של הקולקציה", מאשר ביילי. "אפשר אפילו לרקום את ראשי התיבות של הלקוחה על הצעיף".

הדוגמניות של ברברי אינן היחידות שמתכסות בשמיכות. מייקל קורס, סטלה מקרטני, קלואה ועוד מעצבים רבים וטובים פורסים את השמיכות לקראת החורף, בדמות צעיפים גדולים או שכמיות אוברסייז שעוטפות את הגוף.

מייקל קורס (מימין) וסטלה מקרטני באתר נט-א-פורטה

התעטפנו במשהו ויצאנו מהבית. קלואה באתר נט-א-פורטה

השמיכות משתלטות על המלתחה | צילום: אתר אסוס

השאירו תגובה