האיטגירלס כבר יודעות שאלה הסניקרס החמות של הרגע

שיתוף הפעולה ההיסטרי בין נייקי לז'אקמוס חוזר לסיבוב שני, ואיתו חוזרות גם ה"ג'יי פורס 1": גרסת הכוכב הצרפתי לסניקרס הכי קלאסיות. הפריט הוויראלי מהקולקציה הוא אמנם התיק שכבר מציף את הפיד (והצליח להרגיז מעצבת ישראלית צעירה), אבל הנעליים הן הלהיט האמיתי

מאת  | ‏ 4 מרץ 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎‎‏ (@‏‎xxiaoyhu‎‏)‎‏

מגמת שיתופי הפעולה בין מותגי על למותגי ספורט וסטריט לא נראית כאילו היא עומדת לדעוך בקרוב, כשרק עוד ועוד כאלה מציפים את הפיד בקולקציות שהן ווין-ווין-ווין: בתי האופנה העילית מקבלים תירוץ מעולה "לרדת לעם" ולהיות מסחריים יותר, חברות הביניים זוכות בטאצ' של יוקרה והצרכנים שמים את ידיהם ורגליהם על פריטים ייחודיים עם לוגואים  נחשקים שלרוב נגישים להם הרבה פחות. 

אחד השידוכים הכי מוצלחים בתעשייה הוא זה שבין נייקי לז'קמוס: הקולקציה המשותפת הראשונה שלהם התאפיינה בהרמוניה מספקת במיוחד בין המינימליזם הסקסי של הכוכב הצרפתי לבין הספורטיביות האלגנטית של המותג האיקוני, והנוסחה הזאת עובדת היטב גם בקולקציה החדשה שמציפה עכשיו את הפיד.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎JACQUEMUS‎‏ (@‏‎jacquemus‎‏)‎‏

מפריט הדגל שלה קשה במיוחד להתעלם: תיק הכתף הקטן שמעוצב כלוגו ה"סווש" של נייקי, אבל בו זמנית נראה הכי ז'אקמוס שיש, וכבר מוכתר כ"איט-באג" הוויראלי של הרגע.

יש כאן גם זווית ישראלית מסוימת: המעצבת הצעירה והמוכשרת הולי שיר (Holy Sheer) חשבה ועיצבה כבר ב-2022 תיק זהה, דווקא בפרינט של גוצ'י. היא התבאסה, ובצדק, על התופעה הרווחת מדי שבמסגרתה מעצבים צעירים פוגשים פתאום את הרעיונות שלהם אצל חברות הענק. אפשר כמובן לטעון שמדובר בצירוף מקרים ומוחות גדולים, אבל בכל מקרה מומלץ לעקוב אחרי שיר, שמתחזקת עמוד אינסטגרם כיפי במיוחד ומפוצץ ביצירתיות.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי (@‏‎holy_sheer‎‏)‎‏

הקולקציה כוללת גם סטים די היסטריים של חולצות ומכנסי טרנינג עמוסי חורים בצורת אותו "סווש", אבל האמת היא שאותנו מעניינות בעיקר הנעליים: ה"ג'יי פורס 1", גרסת הז'אקמוס לאייר פורס 1 הקלאסיות, שמגיעות בשחור, לבן ועכשיו גם חום, ומביאות טוויסט מושלם של טקסטורת תפרים מסביב לסוליה. האיטגירלס החכמות יודעות שעם כל הכבוד לתיק הוויראלי, הסניקרס האלה הן הרכישה הנכונה מהשת"פ. גם מבחינת המחיר, הסימפטי יחסית לז'אנר: 669.90 שקלים בחנויות נייקי. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי (@‏‎khrystyna_pbuyer‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Alex (@‏‎higafit‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Mia Kong‎‏ (@‏‎miakong999‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎CHOME‎‏ (@‏‎shopchome‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎SPIRITTOYOU‎‏ (@‏‎byspirittoyou‎‏)‎‏

השאירו תגובה

 

  • מוחרוד…הזיה שכולן נוהרות אחרי הטרנדים המשונים האלה…זה בדיוק בדיוק ההפך מסטיילך וסגנון אישי, אלא פשוט בגדי המלך החדשים

    מאת: א |‏ 4 במרץ 2024 | 11:33
  • פשוט מכוער כל כך!

    מאת: דנה חן |‏ 4 במרץ 2024 | 08:45
  • אני רק שאלה, מה אפשר להכניס לתיק הזה? אולי מפתחות וזהו… אה, והנעליים מכוערות

    מאת: מימי |‏ 4 במרץ 2024 | 07:27